Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Advents-"date" med verdens beste dame hvor vi mesket oss gjennom en forrett bestående av:
Biff tartar, lakse rilettes, oliven, pistasjnøtter, kremost med rosmarin og timian, samt salat med svarte valnøtter og cherrytomater

og en hovedrett med baby leaf-salat, skorsonnerot (svartrot), grønne Le puy-linser, goji-bær, pærefileter, rødbeter, og grønne bønner.

Avrundet vårt relativt helsevennlige måltid med en mektig og mørk sjokolademousse

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, MarianneE skrev:

Spaghetti, kjøttdeig og saus fra glass siden jeg har et stående fra før av. 

....men så ble det en ekstravakt på mor istedenfor så mann og barnet steker seg en ferdig pizza. 

Min middag blir ei brødskive eller to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden det er julebordsmiddag med familen i morgen frister det med noe veldig annet i dag, så da blir det faktisk GRILLiNG! Scampi, fisk, squash, aubergine osv

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Lill3My skrev:

Siden det er julebordsmiddag med familen i morgen frister det med noe veldig annet i dag, så da blir det faktisk GRILLiNG! Scampi, fisk, squash, aubergine osv

Scampi er så godt! God middag! Og da vet jeg hva jeg skal lage i løpet av helgen 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står i skrivende stund på Max og har bestilt hamburger og creol fries...så da blir det middagen selv om det ble tidlig. 

Anonymkode: 88090...5b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk kjøttfri middag av kjæresten som er vegetarianer. Amerikansk gryte med meatish (?) piffer opp med masse ekstra grønnsaker, chili og hvitløk. Pitabrød og rømme. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, SoWhat? skrev:

Scampi er så godt! God middag! Og da vet jeg hva jeg skal lage i løpet av helgen 🙂

Hvitløksmarinert! Mmmm! Sammen med grilla potet i folie, squash, aubergine og løk. Så godt på grillen!! (Og avocado+tomat+mozzerella ved siden av😁)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Luna Llena skrev:

Skal lage meg flesk og duppe i dag.

:jolie:    ((:fnise:))

26 minutter siden, FrankDrebin skrev:

I dag skal jeg ha Lofotens fiskekaker med poteter og raspa gulrøtter. 

 

Å...kos dere godt begge to.  Nydelig mat.    :spise:

 

Her blir det Finsbråtens wiener i lompe med rekesalat, rå løk, sennep og ketchup.

Anonymkode: 61858...ced

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...