Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, hjertesukka skrev:

Aha! Litt sånn turmat, altså, burde jeg skjønt. :)

Jupp :Nikke: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pannekaker med bacon, blåbærsylte og sukker. Tomatsuppe med makaroni til 6 åringen som hater pannekaker 😃

• Liker 1
Skrevet

Restemiddag idag.

I går hadde vi tagitelle med smårettskinke og ostesaus, og i forigårs kjøtt i mørke med fløtegratinerte poteter. Lagde alt for mye av begge middagene, så da tar vi resten av det idag. 

Skrevet
På 19.2.2017 den 9.13, skruf skrev:

Kjøtt i mørke; dvs kjøttbiter av oksekjøtt som er brunet i pannen,krydret med salt og pepper og som småkoker lenge i en god brunsaus til kjøttet er supermørt. Tror vi skal ha fløtegratinerte poteter og brokkoli til. 

Det hadde vi og på søndag hos mamma. Oksekjøttet var byttet ut med elgkjøtt og smakte fantastisk. 

I dag er vi crazy og tar taco

Skrevet
3 minutter siden, MarianneE skrev:

Det hadde vi og på søndag hos mamma. Oksekjøttet var byttet ut med elgkjøtt og smakte fantastisk. 

I dag er vi crazy og tar taco

Det er utrolig godt! Jeg er ikke så glad i hjortestek, men siden jeg har en jaktglad mann og en jaktglad svigerfamilie så har vi endel hjortekjøtt i fryseren. Så lager ofte kjøtt i mørke av hjort, og lar kjøttet småputre lenge i en god viltsaus. Med tyttebærsyltetøy til. 

• Liker 1
Skrevet

I går ble det vegansk cheeseburger med grove brød, spinat, tomat, rødløk, agurk, jalapeñorelish og ketchup. Potetbåter til. 

I dag blir det middag på jobb, slang nettppp sammen noe ultrakjedelig, men lite i skapene og gadd ikke gå på butikken. Fullkornsris med stekt Oumph garlic & thyme, dampet rosenkål og minigulrøtter. Skal se om jeg finner en saus av noe slag å ha med også. 

Skrevet

Laks med poteter, agurksalat og rømme

• Liker 1
Skrevet

Fiskesuppe med oppskåret salmalaks. (som var på tilbud pga dato).

Skrevet

Take-away i dag; bønnekopp, kålaffel, grønnsakssalat, brun ris, kubbebit og vinaigrette. 

Skrevet

Prøver meg på kylling curry idag. Har hatt lyst på kinamat en stund.

Skrevet

Fullkornsris med oumph garlic & thyme, wokgrønnsaker og noe saus. Hastelager middag for to dager på jobb. 

Skrevet

I dag, torsdag blir'e. ..

Røkte kjøttpølser og stekt flesk. Kål'abistappe ( ja, jeg elsker det ). Rosenkål, og rikelig med fleskefett over melne poteter. Tyttebær.

:spise:

• Liker 1
Skrevet

...og jeg har hatt en hjemmelaget fyldig pytt-i-panne. :nigo: 

• Liker 1
Skrevet

Koteletter i brun saus , poteter og råkost ved siden av . Fruktsalat av alt mulig til dessert . 

• Liker 1
Skrevet
47 minutter siden, LittDiva skrev:

Koteletter i brun saus , poteter og råkost ved siden av . Fruktsalat av alt mulig til dessert . 

:spise:

Skrevet
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

...og jeg har hatt en hjemmelaget fyldig pytt-i-panne. :nigo: 

...som Jerry ikke fikk smake...   :jolie:

Skrevet
9 timer siden, MarianneE skrev:

Prøver meg på kylling curry idag. Har hatt lyst på kinamat en stund.

Kylling curry laget fra bunn ble en skikkelig suksess. Brukte oppskrift fra tine.no 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...