Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

En eller annen variant av kyllingfilet. Sannsynligvis baconsurret med diverse grønnsaker som tilbehør.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet

I dag blir det pasta med skinke, diverse grønnsaker og fløtesaus.

Skrevet

Følte absolutt ikke for kokkelering i dag...  

Men fant stekt kylling og brokkoli i fryser'n,  og et par egg i kjøleskapet. I tillegg en boks snurring og en boks tomatbønner i tørrskapet. 

Med salt, pepper, tyttebærsyltetøy og chilikrydder er'e mulig at dette blir spiselig.

• Liker 1
Skrevet

Ferske reker med thaimarinade,  wok med grønnsaker, ris. Hjemmelagde eple- og kanelmuffins med is.:sikle:

• Liker 1
Skrevet

Italiensk pizza med parmaskinke, pesto, ruccula og parmesan :spise:

• Liker 1
Skrevet

I går hadde vi pinnekjøtt av reinsdyr, kålrabistappe og poteter.

I dag ble det pulled pork og burgerbrød og en deilig salat.

• Liker 2
Skrevet
56 minutter siden, Ruskemor skrev:

I går hadde vi pinnekjøtt av reinsdyr, kålrabistappe og poteter.

I dag ble det pulled pork og burgerbrød og en deilig salat.

Pinnekjøtt av reinsdyr hørtes kjempe godt ut! (Selv om jeg for dårlig samvittighet av å spise vilt 😂) 

tilberedes det likt som vanlig pinnekjøtt? :) 

Gjest Zeitgeist
Skrevet

I dag ble det skikkelig luksusmiddag: Knekkebrød, yoghurt, og kakao. Hver for seg, vel å bemerke. 

I morgen blir det kokt torsk med hvitsaus og ymse dampede grønnsaker. Samt ettermiddagslur. 

Skrevet

Blev plutselig invitert til broren min, så skreien hjemme venter til i morgen . Så, pasta , bacon, pastinakk- sellerirot mos og bacon. Og helt tullete mengder med øl , vin og Cognac .

Men stjernen var uer :mynona:

AnonymBruker
Skrevet

Lagde "KFC Double down". Det var digg.

Anonymkode: a68ae...176

Skrevet

Kjøttkaker i tjukk, brun saus. Store, melne poteter, kålstuing, gulrøtter, brokkoli og tyttebærsyltetøy. Et dryss nykvernet pepper over.

• Liker 1
Skrevet

I dag blir det en diger svinekotelett, potetmos med gressløk, kokt kålrot i staver. Lukten begynner å komme fra stekeovnen - gleder meg som en unge :yvonne:

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Pringle skrev:

I dag blir det en diger svinekotelett, potetmos med gressløk, kokt kålrot i staver. Lukten begynner å komme fra stekeovnen - gleder meg som en unge :yvonne:

Godt. Kose seg.  :)

Gjest Catalina Culès
Skrevet

I dag har jeg hatt  kjøttkaker med poteter og ertestuing.

Skrevet
Akkurat nå, Loki Laufeyson skrev:

I dag har jeg hatt  kjøttkaker med poteter og ertestuing.

Hahaha.  :)   👍

Skrevet

I dag blir det fiskegrateng her. Tar litt tid å lage, så har det stort sett kun søndager. :) 

Skrevet
Akkurat nå, Nori skrev:

I dag blir det fiskegrateng her. Tar litt tid å lage, så har det stort sett kun søndager. :) 

Har spurt andre om det samme...

Tilbehør?  :)

Skrevet
Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Har spurt andre om det samme...

Tilbehør?  :)

Erter og poteter i selve gratengen, damper brokkoli og har ved siden av. Sammen med smeltet smør. 

Skrevet
Akkurat nå, Nori skrev:

Erter og poteter i selve gratengen, damper brokkoli og har ved siden av. Sammen med smeltet smør. 

Nydelig. Men ikke poteter på si'a? :)

Skrevet

Salmalaks i folie, sammen med broccoli, gulrøtter, hvitløk, sitronsaft, pepper, olje, salt og smør.  Stekt i ovnen ca 1/2 time. Kokte poteter, rømme og perletomater til.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...