Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Rester fra i går: Kylling i hoisinsaus med strimlet agurk, gulrot og vårløk. Akkurat like godt i dag :spise:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Zeitgeist
Skrevet
3 timer siden, Jerry Lee skrev:

Flott.  :)   Man kaster ikke mat.   :nei:

Stekt FaluKorv og flesk fra i går. En boks Snurring. En boks tomatbønner. Et par stekte egg, og ferskt brød med meierismør.  Og litt tyttebærsyltetøy.

Snurring :yvonne: Må si jeg savner Snurring her på kontinentet. Det er jo så godt!

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Halvveis hjemmelaget tomatsuppe med pasta. Halvveis siden tomatene kom fra hermetikkboksen. Pastaen kom fra butikken, og var rester etter gårdagens middag. 

Dessert; Sjokoladekjeks jeg hadde gjemt (og glemt) i grønnsaksskuffen :) 

Skrevet

Saltkjøtt, kålrotstappe

Skrevet

Igår var det tomatsuppe men det hadde jeg absolutt ikke lyst på så da ble det frosen pizza på meg. 

IDag er det hjemmelaget pai med salat

Skrevet

Ganske sikker på at det blir grønn soyabønnepasta med veganske pølser og tomatsaus. Må bare karre meg ut på kjøkkenet først.. 

AnonymBruker
Skrevet

I dag ble det hjemmelaget fiskegrateng med poteter og grønnsaker. I morgen tenker jeg det blir taco 😀

Anonymkode: 11ff3...e80

Skrevet
På Thursday, March 16, 2017 den 1.54, Lafemmemauvaise skrev:

Snurring :yvonne: Må si jeg savner Snurring her på kontinentet. Det er jo så godt!

Typisk turmat med egg&bacon ved bålet i fjell og skau...og på hytta. 

Og noen ganger hjemme..   :fnise:    Sender deg en pall, jeg, så har'u ei stønn.  😉

Skrevet

Kokkeleringslysten er på bånn, så i dag blir det bare Wiener i lompe med rekesalat, rå løk, sennep og ketchup.

Gjest Zeitgeist
Skrevet
1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Typisk turmat med egg&bacon ved bålet i fjell og skau...og på hytta. 

Og noen ganger hjemme..   :fnise:    Sender deg en pall, jeg, så har'u ei stønn.  😉

Noe sier meg at du må være den perfekte turkompisen altså :) 

Jeg har fått flydd inn ymse mat i min tid i all utlendighet (ostepop, leverpostei, pinnekjøtt, rakfisk, tørrfisk, elgstek ++), men Snurring er ny :fnise: 

Vet ikke helt hva jeg skal spise i dag. Tror det blir en omelett av et eller annet slag. Men dagen er fortsatt ung, så har tid på meg. 

Skrevet
Akkurat nå, Lafemmemauvaise skrev:

Noe sier meg at du må være den perfekte turkompisen altså :) 

Jeg har fått flydd inn ymse mat i min tid i all utlendighet (ostepop, leverpostei, pinnekjøtt, rakfisk, tørrfisk, elgstek ++), men Snurring er ny :fnise: 

Vet ikke helt hva jeg skal spise i dag. Tror det blir en omelett av et eller annet slag. Men dagen er fortsatt ung, så har tid på meg. 

Ååeeh...  Takk.   :rodme:  Jeg veit ikke det. Men er glad i å bo litt i "utmarka" innimellom.  :)

- Omelett er alltid godt. Kan putte i den alt man vil...

..forsjempel Snurring.  :spise:  :nigo:

Skrevet

Fullkornspasta med grønn pesto, oliven og soltørkede tomater.

Skrevet

Hjemmesnekret pizza 

Skrevet

Fullkornris med kikerter, kidneybønner, rødløk, sambal oelek og lime. Rotihop-mat. <3 

Skrevet

Langpannepizza :) 

Gikk rett i pizzakoma etterpå. 

Skrevet

Det ble amerikansk gryterett i pitabrød. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...