Jerry Lee Skrevet 27. februar 2017 #37361 Skrevet 27. februar 2017 43 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Moussaka. Oppskriften, vær så snill, Kviin...?
Gjest Catalina Culès Skrevet 27. februar 2017 #37362 Skrevet 27. februar 2017 38 minutter siden, Jerry Lee skrev: Oppskriften, vær så snill, Kviin...? http://veronikaslillematkrok.blogspot.no/2010/07/gresk-moussaka.html
Jerry Lee Skrevet 27. februar 2017 #37363 Skrevet 27. februar 2017 6 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: http://veronikaslillematkrok.blogspot.no/2010/07/gresk-moussaka.html Takk skal du ha, Venn. Har aldri smakt sånn mat, jeg...
FantasDick Skrevet 27. februar 2017 #37364 Skrevet 27. februar 2017 Hvitløkwraps med soyamince, refried beans, hjertesalat, rødløk, tomat, agurk, mais, jalapeñorelish og salsa.
Jerry Lee Skrevet 28. februar 2017 #37365 Skrevet 28. februar 2017 (endret) Normalt sett forsommermat på hytta for meg... Men er fysen på dette NÅ, så i dag blir det Spekesild og gulrot&sukkerertstuing med småpoteter m/ salt og smørklatter på. Sukkererter og reddiker på si'a. Flatbrød. Akevitt. Endret 28. februar 2017 av Jerry Lee
FantasDick Skrevet 28. februar 2017 #37366 Skrevet 28. februar 2017 Lager middag på jobb i dag; bensinstasjonsburger - bare med vegansk burger og ost og ketchup/sennep istedet for dressing.
Kruset Skrevet 28. februar 2017 #37367 Skrevet 28. februar 2017 Søtpotetsuppe med kokosmelk og curry paste. Har hatt lyst på det så lenge, men ikke fått surret meg til å lage - det smakte så godt! 2
Jerry Lee Skrevet 28. februar 2017 #37369 Skrevet 28. februar 2017 15 timer siden, Jerry Lee skrev: Normalt sett forsommermat på hytta for meg... Men er fysen på dette NÅ, så i dag blir det Spekesild og gulrot&sukkerertstuing med småpoteter m/ salt og smørklatter på. Sukkererter og reddiker på si'a. Flatbrød. Akevitt. Tja...hva annet kan jeg si enn at det smakte meg meget. Hehe. Men savna å sitte ute på hytta i godt forsommervær med dette. Så det må gjentas når den tid kommer.
Rumle Skrevet 28. februar 2017 #37370 Skrevet 28. februar 2017 30 minutter siden, Kruset skrev: Søtpotetsuppe med kokosmelk og curry paste. Har hatt lyst på det så lenge, men ikke fått surret meg til å lage - det smakte så godt! Jeg er ikke så glad i søtpotet, men akkurat dette har jeg tro på - bare tok du det på gefylen eller har du oppskrift? 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 28. februar 2017 #37371 Skrevet 28. februar 2017 I dag hadde jeg egg og bacon, med tomat bønner og brød til middag.
Jerry Lee Skrevet 28. februar 2017 #37372 Skrevet 28. februar 2017 1 minutt siden, Loki Laufeyson skrev: I dag hadde jeg egg og bacon, med tomat bønner og brød til middag. Så enkelt og SÅ godt. 1
Pringle Skrevet 28. februar 2017 #37373 Skrevet 28. februar 2017 Jeg lagde høne i karri i dag - det var en slags spennende, for jeg har ikke gjort noe sånt før - det ble litt tynnere enn jeg hadde sett for meg, og lignet ikke stort på mammas - jeg hadde i byggryn, gulrot, løk, hvitløk og stilkselleri - men det smakte utmerket og jeg er kjempemett. Frossen høne fra Bunnpris til 30 kroner (vet ikke om det var tilbud eller noe de skal fortsette med, første gangen jeg hadde sett) blir tre middager og to lunsjer for meg (har fryst ned i form av "kyllingsuppe" og som "høne i karri" og har tenkt å bruke noe av kjøttet i wrap i morgen). 2
Kruset Skrevet 28. februar 2017 #37374 Skrevet 28. februar 2017 1 time siden, Rumle skrev: Jeg er ikke så glad i søtpotet, men akkurat dette har jeg tro på - bare tok du det på gefylen eller har du oppskrift? Veldig godt, synes jeg! Oppskriften er hentet her fra forumet faktisk, postet av en AB: 1
Jerry Lee Skrevet 1. mars 2017 #37376 Skrevet 1. mars 2017 Åååh! Kjøtt(deig)hue meg. Tok ut TO pakker kjøttdeig fra fryser'n. Hva skal jeg bruke det til? Får steike opp alt. Bruke noe av den med spaghetti og "intens chili" i dag. Fryse resten til senere gryterett.
Gjest Zeitgeist Skrevet 1. mars 2017 #37377 Skrevet 1. mars 2017 2 timer siden, Jerry Lee skrev: Åååh! Kjøtt(deig)hue meg. Tok ut TO pakker kjøttdeig fra fryser'n. Hva skal jeg bruke det til? Får steike opp alt. Bruke noe av den med spaghetti og "intens chili" i dag. Fryse resten til senere gryterett. Kjøttkaker, vennen, kjøttkaker! Kan fint fryses og varmes senere - gjerne i godt selskap med litt skarp sennep. Her ble det "grisete grønnskaller" - frossen rosenkål stekt sammen med uanstendige baconmengder, samt søt sennep og tyttebærsyltetøy ved siden av. (Stekt rosenkål smaker tusen ganger bedre enn ihjelkokt rosenkål. Dessuten smaker alt bedre med bacon)
Jerry Lee Skrevet 1. mars 2017 #37378 Skrevet 1. mars 2017 9 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev: Kjøttkaker, vennen, kjøttkaker! Kan fint fryses og varmes senere - gjerne i godt selskap med litt skarp sennep. Her ble det "grisete grønnskaller" - frossen rosenkål stekt sammen med uanstendige baconmengder, samt søt sennep og tyttebærsyltetøy ved siden av. (Stekt rosenkål smaker tusen ganger bedre enn ihjelkokt rosenkål. Dessuten smaker alt bedre med bacon) For seint, Sweets. Hehe. Alt ble stekt, og gikk i spaghettisauspanna. Da har jeg i to dager. - Spennende mat hos deg, da. ☺ Og, jaaaaa...bacon.
FantasDick Skrevet 1. mars 2017 #37379 Skrevet 1. mars 2017 Calzone med grov bunn, tomatsaus, soya-mince og pølse pluss diverse krydder. Er så alvorlig på junk-kjøret for tida.
Jerry Lee Skrevet 2. mars 2017 #37380 Skrevet 2. mars 2017 ()Nattmat... Som middagen i går, men uten spaghettien.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå