Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

På grunn av lang dag på universitetet i dag ble det rett og slett kjøttsuppe og et rundstykke med masse smør fra kantina :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag, torsdag blir'e...

..wait for it.....wait....   :erter:

Flesk og duppe.     :spise:

Skrevet

laks med masse grønnsaker og rød currysaus .

Skrevet

Wok med svart bønnepasta og en krydret saus. 

Skrevet

Pannekaker :) Med blåbærsyltetøy og sprøstekt bacon. Og sukker for den som vil ha det

• Liker 2
Skrevet

LASAGNE

Anonymkode: 1535e...eb2

Skrevet

Ostesnitzel med båtpotet, enkel salat med agurk og eple med en skvett sitronjuice. Så litt hjemmelaget bearnaisesaus på toppen. Enkelt, men godt. 

Skrevet

Pulled pork i burgerbrød 

Skrevet

I kveld blir det kyllingklubber med løkringer og båtpoteter. Båtpotetene lager jeg selv, det andre kommer i pakke fra butikken. 

Skrevet

Idag blir det bakt potet, den varianten der man tar ut potetfyllet og blander med bacon, mais, tomater, vårløk og rømme, og puttet det tilbake i potetskallet og gratinerer med ost på toppen. 

Gjest Catalina Culès
Skrevet

I dag skal jeg ha Pasta med Sjampinjong , løk og bacon.

Skrevet

Blir grøt i 13-tiden, men så skal jeg hjem noen timer på ettermiddagen i dag. Da blir det pinnekjøtt! :)

Skrevet

Lapskaus og Korni flatbrød.

Skrevet

Dagens rare middag: Søtpotetmos, kyllingkjøttdeig og ost. Ikke så verst, faktisk.

Skrevet

Ble carbonara ute på restaurant i dag. 

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Ble knekkebrød i dag. Men bare fordi jeg har tilbragt kvelden med å forberede en paideig, samt lage vaniljekrem fra bunnen av. I morgen blir det i alle fall hjemmelaget eplepai med vaniljefyll. Middag har jeg ikke tenkt på, men kanskje bacalao.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...