Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 timer siden, Byjenta! skrev:

Det kan jeg selvfølgelig gjøre. :)

Jeg fyller først en kjele med vann, tar det mest på øyemål egentlig hvor mye vann det er. Putter oppi krydderet som er i nudelpakkene. Lar vannet koke opp. Putter deretter både nudlene og wok grønnsakene oppi ( steker ikke først) , lar det koke i 2-3 minutter før jeg putter oppi pølsebitene. Jeg bruker ofte enten grillpølser, eller kjøttpølser oppi. Og lar det koke en 5 minutter, Så er det ferdig. :)

Veldig lett å lage. :) Og raskt. 

Tusen takk for svar! :)  Er det fryste grønnsaker ? Eller kutter du egne? Skal prøve meg på dette! :) 

Anonymkode: 22942...052

Videoannonse
Annonse
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar! :)  Er det fryste grønnsaker ? Eller kutter du egne? Skal prøve meg på dette! :) 

Anonymkode: 22942...052

jeg bruker fryste wok grønnsaker :)

• Liker 1
Skrevet
Den 9/1/2016 at 17.10, Teriyaki skrev:

Denne kan jeg absolutt godkjenne! Veldig godt. Eneste er at der var jo mat til fire stk, og jeg er alene :ler: Enda brukte jeg bare en boks linser. Hehe. Halverer neste gang. Har du prøvd å fryse ned slik mat før? Hvis ikke kommer mye til å gå i søpla. 

Gøy du likte den! :) Denne oppskriften blir 2 porsjoner for meg! :ler: Har ikke prøvd å fryse den, men antar det funker. 

Den 9/10/2016 at 12.56, Kaffekrus skrev:

I går fikk jeg også endelig testet denne, og kan trygt godkjenne - så godt! Deilig med noen flere gode vegetatoppskrifter :) Glad du etterspurte oppskrift 

Så bra! Skal poste om jeg kommer over noe mer bra vegetarmat. :) 

Skrevet

Svinekoteletter som snart skal smøres med bbqsaus og ligge et par timer slik, nypoteter og erter. 

Skrevet
4 timer siden, FantasDick skrev:

Gøy du likte den! :) Denne oppskriften blir 2 porsjoner for meg! :ler: Har ikke prøvd å fryse den, men antar det funker. 

Så bra! Skal poste om jeg kommer over noe mer bra vegetarmat. :) 

Det funket ja ;) For meg ble det tre porsjoner. Men jeg brukte bare en boks linser da. Det tror jeg var lurt for jeg har fått veldig mye luft i magen hver gang :ler:

Skrevet
9 minutter siden, Supersol skrev:

Stekt kotelett med brød. 

Med cola til.

Skrevet
Den Tuesday, September 13, 2016 at 20.54, Lafemmemauvaise skrev:

Pasta, stekt salsiccia, og hjemmelaget tomatsaus. Yummi!

Nam! Har spist kotelett, med salt og pepper og to loffeskiver jeg. Drakk cola til. 

Skrevet

Vi har nettopp spist pai (med eggestand, bacon, brokkoli, cheddar, rødløk og mozarella) og salat. 

Skrevet

God, gammeldags hjemmelaget pizza. Tjukk bunn, kjøttdeigfyll, masse ost på toppen og inne i skorpa. Namnam- skikkelig lørdagsmat på hytta det!

Skrevet
14 timer siden, Edie skrev:

God, gammeldags hjemmelaget pizza. Tjukk bunn, kjøttdeigfyll, masse ost på toppen og inne i skorpa. Namnam- skikkelig lørdagsmat på hytta det!

Oppskrift?

Skrevet

Indisk blomkål og potet gryte med ris og nanbrød. Vegetar. Cola.

Skrevet

Toro Stroganoffgryte basert på kun vann, kyllingkjøttdeig og sopp, med ris og salat ved siden. NAM!

Anonymkode: 327f0...04c

Skrevet

Igår lagde jeg lapskaus, så idag blir det rester!

Skrevet

I dag blir det Maxboller (kjøttboller i tomatsaus fra produsenten Trondhjems) og spaghetti til middag. Det er fast middag en gang i uka, hver mandag.

I morgen blir det pannekaker med bacon til.

Anonymkode: 6e0ba...96e

Skrevet

I dag blir det torskepanne med paprika, løk og oliven 

Skrevet

I dag, tirsdag. På hytta...

Pannekaker og flesk stekes på vedovnen.  😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...