Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag blir det rett og slett ostesmørbrød med sterk sennep og bacon, perfekt en doven regnværsdag.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, Brunhilde skrev:

I dag blir det rett og slett ostesmørbrød med sterk sennep og bacon, perfekt en doven regnværsdag.

Milde himmel, akkurat dette har jeg drømt om i ukesvis! :grine: (pluss tomatsuppe ved siden av :rodmer: )

Her blir det restewok med det jeg finner i kjøleskapet/hagen, inntil videre har jeg funnet squash/hvitløk/biff/paprika .. og ris :Nikke: 

• Liker 1
Gjest hockeyfrue
Skrevet

I går ble det kylling- og mozzarellasalat med avokado, rødløk, tomater og basilikum. Toppet med en god balsamico. I dag blir det hjemmelaget tomatsuppe med svigermors grove rundstykker til :) 

Skrevet

Igår var det 90årslag med dette:

Melon & spekeskinke til forrett. 

Ørret, poteter, gulrøtter, agurksalat, sandefjordsmør og salat med rømme.

Friske bær og vaniljekesam. 

Kaffe og kaker. 

Idag blir det hjemmelaget pizza 

Gjest Tom/Loki
Skrevet

I går: Chili con carne.

I dag: Spaghetti med løk, sopp og bacon

Gjest hockeyfrue
Skrevet

I går grillet vi ytrefilet av okse, tomater fylt med mozzarella, spisspaprika, maiskolber, sopp og sjalottløk. Toppet det hele med litt paprikasaus. Jeg ble stappmett, det var så godt! 

I dag skal vi også grille. Tror det blir ytrefilet av svin, tomater med mozzarella, spisspaprika og lettsaltede nypoteter. Vurderer også å lage en salat med vannmelon og fetaost til. 

Skrevet

Kjøttboller, ovnsbakt nykål og nypoteter, tyttebærsyltetøy.

Skrevet

I går var jeg på skalldyrfest og spise krabber, reker, kreps og blåskjell. I dag blir det enklere mat i form av koteletter med ovnsstekte poteter og hjemmelaget soppsaus.

Skrevet

I går var det koteletter, poteter, potetsalat, brokkoliblanding og tyttebærsyltetøy. I dag var det stekt ørret, poteter, potetsalat og agurksalat.

Skrevet

I går var det enchiladas.

I dag blir det sushi.

Gjest hockeyfrue
Skrevet

Hjemmelaget tomatsuppe med grove rundstykker til :) 

Skrevet

I dag hadde vi middagspølser, kålrotstappe, poteter og smeltet margarin. Ketzup og sennep.

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Igår: Pasta Carbonara con panna

Idag: Minestrone/Grønnsaksuppe med puntalette (pasta som ligner på riskorn i formen)

Imorgen: Stekt kongeøstersopp på ei seng av ruccola og basilikumblader med tørkede tranebær og honning-sennep vinaigrette

Skrevet

Grillpølser i brød. Vi tok med turgrillen på stranda og koste oss. 

• Liker 1
Skrevet

Stekt sei med poteter, raspa gulrøtter, stekt løk og remulade.

Skrevet

Gikk ut og spiste sushi :)

Gjest hockeyfrue
Skrevet

I går ble det tapas; hvitløkskjøttboller i tomatsaus, saltbakte poteter og aioli, diverse små pølser, masse forskjellige skinker og oster, honningmelon, vannmelon og hjemmebakt focaccia. 

I dag skal vi ha hjemmelaget blomkålsuppe med finrevet parmesan :) 

Skrevet

I går grillet vi koteletter med ovnsgrilla poteter og salat med dressing til. I dag var det kokt laks med agurksalat, poteter og smeltet smør. I morgen skal vi ha seigryte med olje, purreløk, en boks med hakkede tomater og sei. Poteter ved siden av.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...