Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

I dag blir det rett og slett ostesmørbrød med sterk sennep og bacon, perfekt en doven regnværsdag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Brunhilde skrev:

I dag blir det rett og slett ostesmørbrød med sterk sennep og bacon, perfekt en doven regnværsdag.

Milde himmel, akkurat dette har jeg drømt om i ukesvis! :grine: (pluss tomatsuppe ved siden av :rodmer: )

 

Her blir det restewok med det jeg finner i kjøleskapet/hagen, inntil videre har jeg funnet squash/hvitløk/biff/paprika .. og ris :Nikke: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue

I går ble det kylling- og mozzarellasalat med avokado, rødløk, tomater og basilikum. Toppet med en god balsamico. I dag blir det hjemmelaget tomatsuppe med svigermors grove rundstykker til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår var det 90årslag med dette:

Melon & spekeskinke til forrett. 

Ørret, poteter, gulrøtter, agurksalat, sandefjordsmør og salat med rømme.

Friske bær og vaniljekesam. 

Kaffe og kaker. 

 

Idag blir det hjemmelaget pizza 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue

I går grillet vi ytrefilet av okse, tomater fylt med mozzarella, spisspaprika, maiskolber, sopp og sjalottløk. Toppet det hele med litt paprikasaus. Jeg ble stappmett, det var så godt! 

I dag skal vi også grille. Tror det blir ytrefilet av svin, tomater med mozzarella, spisspaprika og lettsaltede nypoteter. Vurderer også å lage en salat med vannmelon og fetaost til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går var jeg på skalldyrfest og spise krabber, reker, kreps og blåskjell. I dag blir det enklere mat i form av koteletter med ovnsstekte poteter og hjemmelaget soppsaus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var det koteletter, poteter, potetsalat, brokkoliblanding og tyttebærsyltetøy. I dag var det stekt ørret, poteter, potetsalat og agurksalat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Igår: Pasta Carbonara con panna

Idag: Minestrone/Grønnsaksuppe med puntalette (pasta som ligner på riskorn i formen)

Imorgen: Stekt kongeøstersopp på ei seng av ruccola og basilikumblader med tørkede tranebær og honning-sennep vinaigrette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest hockeyfrue

I går ble det tapas; hvitløkskjøttboller i tomatsaus, saltbakte poteter og aioli, diverse små pølser, masse forskjellige skinker og oster, honningmelon, vannmelon og hjemmebakt focaccia. 

I dag skal vi ha hjemmelaget blomkålsuppe med finrevet parmesan :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går grillet vi koteletter med ovnsgrilla poteter og salat med dressing til. I dag var det kokt laks med agurksalat, poteter og smeltet smør. I morgen skal vi ha seigryte med olje, purreløk, en boks med hakkede tomater og sei. Poteter ved siden av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...