Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Blir pizzahorn til middag, ikke taco:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke har bestemt deg for rett og oppskrift enda, så kan jeg anbefale denne på det varmeste. :) Litt omfattende, men enkel å gjennomføre og blir alltid god. Får alltid masse skryt når jeg lager den!

Hadde allerede funnet en oppskrift og handlet inn, men kanskje jeg skal prøve denne neste gang! så veldig god ut!

Ble for øvrig veldig fornøyd - til og med med nanbrødene som jeg valgte å lage halvgrove.

Skrevet

I går hadde vi laks stekt i form med potet, brokkoli, paprika og squash. Dekket det hele med en enkel saus og litt ost.

I dag skal jeg lage blomkålsuppe og etterpå skal vi spise pannekaker. Barndommens favoritt er like god også som voksen.

Skrevet

i dag blir det enkelt siden vi trener på hvert vårt tidspunkt og da også spiser middag forskjellid tid. Så jeg tenkte og varme meg noen fiskekaker, ha et grovt rundstykke og litt grønnsaker til.

Skrevet

Cajun-krydret kyllingfilét servert med stekte grønnsaker, sopp og quinoa.

Skrevet

Spaghetti bolognese. Fordelen med hjemmekontor er at man kan lage spaghettisaus som kan stå og putre i to timer. :sikle:

Skrevet

Jeg som ikke har hjemmekontor lager slik middag til kvelds for å få inn litt koketid. :fnise:

Hos meg ble det en slags carbonara-hybrid. Pasta, sprøstekt spekeskinke, parmesan, fløte, mascarpone og vårløk. :spise: Må gjenntas!

Skrevet

Idag blir det rester av vintergryten jeg lagde på lørdag.

Bacon, gourmetpølser og viltkjøtt som ble langtrukket med litt krydder og løk servert med potetmos og rosenkål.

Skrevet

Ovnsbakt laks med ingefær, chili, lime og hvitløk. Og thai-salat med bl.a. rødløk, sukkererter, gulrot, stangselleri og mango i en søtlig marinade.

Skrevet

Gresskar- og søtpotetsuppe med kokosmelk og laksestrudel med spinat og gorgonzola

Anonymous poster hash: f3eb2...a82
Skrevet

I dag hadde vi taco. Har ikke hatt matlyst på en god stund, så jeg stappet lefsa med diverse grønnsaker. Aldri har taco smakt bedre :fnise:

Skrevet

I går lagde jeg en farse av kjøttdeig, løk, litt mel, melk og div. krydder som jeg lagde hamburgere av. I dag bruker jeg restene av den farsen til å lage kjøttboller, som skal serveres i en god tomatsaus sammen med spaghetti. :)

Anonymous poster hash: b97a0...623
Skrevet

I går: Pannekaker med ertesuppe

I dag: Kyllingfilet med salat, ris og saus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...