Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kylling korma. Blir det samme i morgen. I går var det pannekaker, bacon og hjemmelagd blomkålsuppe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe helt nytt for meg: Fylt butterdeig :) Fyllet besto av kjøttdeig, erter, paprika, mais, purreløk, gul løk og bacon + masse godt krydder.

Skrevet

Vi får gjester i dag, og da blir det boeuf bourgignon og potetmos til hovedrett, og brownies med kaffesmørkrem og bringebærtil dessert. Passer godt til møkkaværet.

• Liker 1
Skrevet

Vi får også gjester, og skal servere gyros, basmatiris og gresk salat:D Nam!

Skrevet

Spagetti og tomatsaus med tunfisk. Youghurtis til dessert

Skrevet (endret)

Hjemmelagede fiskepinner, med råkostsalat.

Endret av Naria
Skrevet

Langstekt elgbiff med hjemmelaget bearnaise, fløtepoteter og smørdampet brokkoli. Gleder meg :)

Skrevet

Langstekt elgbiff med hjemmelaget bearnaise, fløtepoteter og smørdampet brokkoli. Gleder meg :)

Hvordan var det med bernaise til elg? Vi har veldig mye elgkjøtt av alle slag og prøver derfor å variere tilberedning og tilbehør, men har ikke "turt" å lage bernaise til elg.

Skrevet

Hvordan var det med bernaise til elg? Vi har veldig mye elgkjøtt av alle slag og prøver derfor å variere tilberedning og tilbehør, men har ikke "turt" å lage bernaise til elg.

Funket det :) Hadde litt timian i, også lot vi bæte å krydre kjøttet med typisk vilkrydder/urter.
Skrevet

Potet- og purreløksuppe. Bedre middag til mindre penger finnes nesten ikke. Godt, sunt og billig!

Skrevet

I går var det boeuf bourgignon-rester. (sånn bortsett fra at jeg kløna noe voldsomt da jeg skulle uttale det, så herved har vi visst omdøpt denne retten til "biff boing-boing" i heimen)

Og i dag: hønsefrikassé + ris + erter

Skrevet

I dag gjorde jeg det veldig enkelt siden jeg laget middag kun til meg selv. Woket strimlet svinekjøtt i søt soyasaus, sammen med grønnsaker og quinoa. Var veldig godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...