hjertesukka Skrevet 4. mars 2014 #32362 Skrevet 4. mars 2014 I dag blei det kjempegod fantasisuppe: kokt på buljong og kokosmelk. Ingredienser: løk, hvitløk, ingefær, chili, persillerot, selleri og paprika. Alt kokte jeg først litt i buljongen og så i mixern med den, tilbake i gryten sammen med kokosmelk. Pepper og salt etter behov. Hvitløksbrød til. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #32363 Skrevet 4. mars 2014 Det er Pancake Day i Storbritannia i dag, så det blir bokhvete- og ølpannekaker med henholdsvis rødbet-, aubergine- og fetafyll og kokte pærebiter med lønnesirup. Anonymous poster hash: f3eb2...a82 2
Teriyaki Skrevet 4. mars 2014 #32364 Skrevet 4. mars 2014 I dag: Fiskeboller i karrisaus med gulrøtter og potet I morgen: Tomatbønner, pølse, speilegg og stekte poteter Torsdag: Ovnsbakt laks med potet, grønnsaker og rømme Fredag: Kyllingsalat - Karrikrydret kylling, fetaost, aprikos-biter, ruccola, pasta, cherrytomater og en mango-chilisaus
LittDiva Skrevet 5. mars 2014 #32365 Skrevet 5. mars 2014 I dag blei det kjempegod fantasisuppe: kokt på buljong og kokosmelk. Ingredienser: løk, hvitløk, ingefær, chili, persillerot, selleri og paprika. Alt kokte jeg først litt i buljongen og så i mixern med den, tilbake i gryten sammen med kokosmelk. Pepper og salt etter behov. Hvitløksbrød til. Dette skal jeg prøve ! Takk for tips
Chien Skrevet 5. mars 2014 #32366 Skrevet 5. mars 2014 Torsk surra i spekeskinke, bakt i ovnen sammen med søtpotet, løk, kålrot, potet og paprika. Med masse hvitløk og urter på.
hjertesukka Skrevet 5. mars 2014 #32367 Skrevet 5. mars 2014 (endret) Dette skal jeg prøve ! Takk for tips Så hyggelig. Du må bare prøve deg frem når det gjelder smak, men den trenger lite salt, syns jeg. Ellers tok jeg det meste på gefylen, som man sier. En håndfull av de største ingrediensene, ellers to hvitløksbåter, en halv chili og et par cm med fersk ingefær. Lykke til! Endret 5. mars 2014 av hjertesukka
Purple Basil Skrevet 5. mars 2014 #32368 Skrevet 5. mars 2014 I dag blei det kjempegod fantasisuppe: kokt på buljong og kokosmelk. Ingredienser: løk, hvitløk, ingefær, chili, persillerot, selleri og paprika. Alt kokte jeg først litt i buljongen og så i mixern med den, tilbake i gryten sammen med kokosmelk. Pepper og salt etter behov. Hvitløksbrød til. Wow! Dette så utrolig godt ut! I går spiste vi middag på Jenses biffhus i Danmark, mannen var fra seg av ekstase så jeg skal prøve å lage akkurat det samme til ham i kveld. Blodig biff stekt i grillpanne, fløtegratinerte poteter og whiskysaus! 2
Pingting Skrevet 5. mars 2014 #32369 Skrevet 5. mars 2014 Pasta med anoreksi og røkt laks, pluss salat 2
Edie Skrevet 5. mars 2014 #32371 Skrevet 5. mars 2014 Pasta med anoreksi og røkt laks, pluss salat ?? Skal det kurere overspising eller?
Pingting Skrevet 5. mars 2014 #32372 Skrevet 5. mars 2014 ?? Skal det kurere overspising eller? Jepp! Ny trend. Høykarbo-mat drysses med konsentrert spiseforstyrrelse. (det KAN også ha vært en autocorrect for snøfrisk. WTF, telefonen!?) 6
LittDiva Skrevet 6. mars 2014 #32374 Skrevet 6. mars 2014 Jepp! Ny trend. Høykarbo-mat drysses med konsentrert spiseforstyrrelse. (det KAN også ha vært en autocorrect for snøfrisk. WTF, telefonen!?) Hahahaaaa! Dagens , årets latter med autokorr.
MissStiles Skrevet 6. mars 2014 #32375 Skrevet 6. mars 2014 (endret) Onsdag: Tortellini med kjøttboller Torsdag: Kjøttkaker i brun saus med poteter Fredag: Hamburger Endret 6. mars 2014 av MissStiles
Mormont Skrevet 6. mars 2014 #32376 Skrevet 6. mars 2014 Wok av diverse grønnsaker, kyllingfilet og eggnudler.
Edie Skrevet 6. mars 2014 #32377 Skrevet 6. mars 2014 Kjøttkaker i brun saus, kokte poteter og rå gulrøtter.
HedvigR Skrevet 6. mars 2014 #32378 Skrevet 6. mars 2014 Kremet kylling- og blomkålgryte servert med ris og asparges. En av mine absolutte favoritter å lage på kjøkkenet
Pingting Skrevet 6. mars 2014 #32379 Skrevet 6. mars 2014 Kremet kylling- og blomkålgryte servert med ris og asparges. En av mine absolutte favoritter å lage på kjøkkenet Har du lyst til å dele oppskrift, kanskje? Her var det også suppe: mannen laga fiskesuppe med laks og masse nam oppi.
Mortifera Skrevet 6. mars 2014 #32380 Skrevet 6. mars 2014 Pasta Carbonara fra Findus. Anbefales ikke! Var utrolig smakløst, hadde ikke så store forhåpninger så er ikke akkurat overrasket. Men det går greit en gang i blant når man er veldig lat og sulten som en ulv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå