Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burritos med rømme, guacamole, salsa og masse jalapenos! Toppet med cheddar.

• Liker 1
Skrevet

Etter å ha spist omelett til middag i to dager..."kjekt" med dårlig form og liten matlyst så idag skal det spises god mat.. Steker flesk, hjemmelaget hvit saus, makaroni og LOADS of grønnsaker.. Livretten fra jeg var liten..

Anonymous poster hash: e2e6e...a4c
  • Liker 1
Skrevet

Etter å ha spist omelett til middag i to dager..."kjekt" med dårlig form og liten matlyst så idag skal det spises god mat.. Steker flesk, hjemmelaget hvit saus, makaroni og LOADS of grønnsaker.. Livretten fra jeg var liten.. Anonymous poster hash: e2e6e...a4c

Høres godt ut :) . Her blir det en bolognese

Skrevet (endret)

I dag blir det et sammensurium av en fiskegrateng. Har masse smårester av forskjellige typer fisk i fryseren, og masse rotgrønnsaker som begynner å bli litt myke i kjøleskapet. Å hive alt i samme form sammen med en skikkelig god saus er en superduper løsning på sånt :)

Endret av Pingting
Skrevet

Kokte ris sammen med en grønnsaksbuljongterning i kokevannet, stekte karbonadedeig, rødløk, spisrotpaprika, raspet gulrot og diverse krydder (salt, pepper, chillikrydder), og blandet alt sammen. Hadde også i litt kikkoman.

Skrevet

I dag skal sambo lage grønnsakssuppe med kylling.Blir vel kanskje heller kyllingsuppe med div rotgrønnsaker?

Gleder meg....selvom jeg i utgp er glad i å lage mat er det vekdig deilig når han lager en gang i blant.

Skrevet

Canneloni med kyllingkjøttdeig

• Liker 1
Skrevet

Startet som wok, men endte opp som gryte. Kylling, grønnsaker, nudler og sataysaus kokt lenge... Snømåkinga tok lenger tid enn planlagt.

Skrevet

Fløtegratinert kjøttdeig, bacon og pasta.

• Liker 1
Skrevet

I dag blir det en eller annen variant av fisk. Mest sannsynlig laks eller ørret bakt i ovn sammen med grønnsaker smør og rømme/kesam. fikk noe fiskekrydder til jul jeg vurderer og ta på.

Vet noen om det passr med oliven i en sånn form? har to åpna glass med oliven sim bør brukes.

Skrevet

Kalkun , ovnsbakte grønnsaker og fløtesaus

Skrevet

Kylling korma med ris og nanbrød. Angrer litt, for jeg fikk plutselig lyst på pitapizza med pestomarinert kylling, mozarella og rødløk, men det er for sent for jeg gidder ikke dra på butikken igjen. :)

Skrevet (endret)

Hjemmelaget lasagne (altså alt hjemmelaget utenom pastaplatene, ref. en annen tråd :) )

Endret av venus_
  • Liker 2
Skrevet

Hjemmelaget lasagne (altså alt hjemmelaget utenom pastaplatene, ref. en annen tråd :) )

Det hadde jeg på tirsdag og det er ufattelig godt!

I dag blir det en pizza fra frysedisken. Ikke sunt, men greit nok og veldig lettvint. Av og til veier det tyngst.

:heks:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...