Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dagens middag ble spist på jobb (senvakt) så da var det greit med noe enkelt. Salatwraps med mager kesam, sukkererter, gulrot, kålrot og sjampinjong. Nammis!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagens middag ble spist på jobb (senvakt) så da var det greit med noe enkelt. Salatwraps med mager kesam, sukkererter, gulrot, kålrot og sjampinjong. Nammis!

...jeg innså nettopp at jeg må skakke litt på hodet hver gang jeg ser avataren din. :fnise:

Skrevet

Kikerrpannekaker med avokado, stekt tomar, sopp, bacon og paprika.

Skrevet

Skal forsøke å bake noen gode hamburgerbrød nå, så blir det fiskeburgere til middag i dag. Slenger på masse grønnsaker og lager en liten salat ved siden av.

Skrevet

Omelett med kylling og ost.

Skrevet

Biter av laks, brokkoli, blomkål, gulrøtter og purreløk med en dæsj rømme og smør, salt og pepper, som jeg pakker inn i posjonspakker og baker i stekeovnen. Serveres med fullkornris.

Skrevet

Gryterett med karbonadedeig, grønn paprika, purreløk, kikerter, champignon, masse krydder og fullkornspasta oppi. :wow:

Skrevet

Stekte grillpølser og stekte poteter. Brukte opp litt rester..

Skrevet

Kyllingfilet, rød quinoa og en slags wok til: grønne epler og brokkoli. Sweet chilisaus til slutt, og litt tyttebær over. Merkelig kombo, men godt! :)

Skrevet

Onsdag:

Resten av fiskeburgerne (se mandag) og hjemmelagede burgebrød. Kokte gulerøtter + agurk, paprika + aioli

Skrevet

I går hadde vi fiskekaker i pitabrød med råkostsalat og hviltløksrømme i. Toåringen spiste godt:)

Gjest Vinglepetra
Skrevet (endret)

Kyllinggryte med ris og salat

Endret av Vinglepetra
Skrevet

Trukket torsk med kokte poteter, gulerøtter og brokkoli med sandefjordsmør. Synes torsk . denne tradisjonelle måten er ututrolig godt - fine, rene smaker.

Skrevet

Ovnsstekte potetbåter/biter, laks og grønnsaker i pakke/folie. Vurderer å skeie ut og dytte inn litt kremost i laksen også.

Skrevet

Tacogryte. Kyllingkjøttdeig, stoore mengder løk, hermetiske tomater, tacokrydder. Gratinert med cheddar. Serveres med kesam.

Skrevet (endret)

Svinekjøttdeig stekt med sukkererter og rødløk, servert med ris og bearnaisesaus.

Endret av Pheel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...