Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hah! Jeg vil også på middag til Pingting... ;-)

Vi får visst invitere oss selv en dag! :laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha! Slapp av da folkens, det er mer enn nok frossenpizza til alle! :lur:

• Liker 4
Skrevet

I dag blir det et av mine forslag til den småspiste: kyllingvinger og potetmos. Med grønne bønner til.

Skrevet

Hvit pizza med sjalottløk, fersk chilli og strandaskinke står i skrivende stund i stekovnen:)

• Liker 2
Skrevet

Aromatisk grønnsakskarri med kikerter og safranris :D Står og putrer nå, og det lukter himmelsk

• Liker 1
Gjest Funky Punk
Skrevet

I dag lagde jeg ekte, norsk helgepizza :)

Mange år siden sist jeg lagde det.

Pizzabunn med timian og hvitløk, stekt kjøttdeig med tomatsaus, ost, løk, sopp og paprika

Skrevet

Fryktelig mye å gjøre på jobb , så med unntak av nyttårsaften ( ost og spekemat , gåselever , pinnekjøtt, mer ost med tilbehør , 3 forskjellige dessert og grufulle mengder sjamppis ) siste 10 dagene har det gått i hentemat, mest vietnamesisk suppe.

Skrevet

i dag ble det hjemmelaget elgburger med blåmuggost og hjemmelagede burgerbrød. Rødv. til.

• Liker 1
Skrevet

i dag ble det hjemmelaget elgburger med blåmuggost og hjemmelagede burgerbrød. Rødv. til.

Sikle!

Skrevet

kaker på juletrefest.

Men blir nok å varme litt pizzarester fra igår til kvelden når vi blir "matsultne"

Skrevet

I dag blir det lasagne, men dessverre ikke hjemmelaget, fordi jeg får besøk av en ungdom som syns at Toro sin er "dødsgod, altså"... Da får det bli den i dag.

:heks:

Skrevet

Toro sin er faktisk bedre enn de fleste hjemmelagde jeg har smakt, tror det er fordi mange husmødre pleier å stappe lasagnen full av grønnsaker! Haha.

I dag hos oss blir det indrefilet med søtpotetpuré og ruccola-dressing!

Skrevet

I dag blir det ovnsstekt torsk med tomatssaus, skal serves med potetmos og grønnsaker.

Skrevet

Spaghetti carbonara (sånn ordentlig carbonara uten så mye som en dråpe fløte) og salat

Skrevet

Denne uken ble det;

Mandag: frossenpizza på meg, alene hjemme og syk så hadde ikke lyst på noe annet.

Tirsdag: Helstekt kalkun med mandelpoteter, rosenkål, hjemmelaget fløtesaus, sopp/bacon stekt i creme fraiche, potetgull og svisker.

Onsdag: Hjemmelaget pasta med kjøttsaus

Torsdag: Kyllingsalat med masse grønnsaker og marinert kyllingfilet.

Fredag: Tacosalat med hjemmelaget krydder, salsa og guacamole. Osteflak istedet for skjell.

Lørdag: Hjemmelaget pizza med grov bunn, tomatsaus, pepperoni, skinke og paprika.

Søndag: Panert torsk med salat og fransk dressing.

Skrevet

Her blir det "kyllingburger" i grovt brød. Banker kyllingfileten flat, krydrer godt g steker i panne sammen med noen løkringer.

• Liker 1
Skrevet

I dag er det jeg som står for søndagsmiddagen: Helstekt kalkunbryst med saltbakte amandinepoteter, smørdampet rosenkål og gulrøtter og fløtesaus. Gleder meg! :wow:

Skrevet

Kyllingsalat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...