Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mannen overrasket med fajitas :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fullkorn-spaghetti med hjemmelaget kjøttsaus.

Skrevet

Hjemmelaget blomkålsuppe med sprøstekt strandaskinke.

Skrevet

Hjemmelaget lasagne fra frysen.

Skrevet

Hjemmelagde fiskepinner med grønnsakmos og remulade.

Skrevet

Kuttet opp sellerirot, gulrot, søtpotet, paprika, squash, rødløk, hvitløk og purreløk og slang i en ildfast form med litt rapsolje og diverse kryddere. Stekte i ovnen på litt over 200 grader til grønnsakene var passe møre, kokte litt quinoa og hadde det over, og voila — middag.

Skulle egentlig ha kylling eller fisk til, men glemte å ta opp av fryseren.

Skrevet

Eh, en potetgullpose. Det var sammenlagt frokost, lunsj og middag? Men, nå i dag, (klokka er over 00), skal det være kyllingfilet med div krydder, brokkoli, blomkål, og poteter.

Skrevet

Tror det blir taco-tallerken i dag.

AnonymBruker
Skrevet

Kuttet opp sellerirot, gulrot, søtpotet, paprika, squash, rødløk, hvitløk og purreløk og slang i en ildfast form med litt rapsolje og diverse kryddere. Stekte i ovnen på litt over 200 grader til grønnsakene var passe møre, kokte litt quinoa og hadde det over, og voila — middag.

Skulle egentlig ha kylling eller fisk til, men glemte å ta opp av fryseren.

Denne hørtes god ut, den skal jeg jammen meg lage i morgen, takk :)

Anonymous poster hash: f005e...fa5

Skrevet

Stekte svinekjøtt, gulerøtter, paprika og hvitløk. Helte over en dæsj østerssaus og fiskesaus. Ris som tilbehør.

Skrevet

Griller to maiskolber...

Skrevet

Vi skal grille i dag. Mannen får kyllinglår og jeg skal ha laks. (Han liker ikke fisk)

Ved siden av blir det enkel salat, potetbåter og saus.

Skrevet

Ble litt sånn delt middag, rakk bare salat rester i første omgang , nå et par deilige ostesmørbrød med tomater, Morbier og Salchicon.

Skrevet

I morgen gratinert savoykål med Taleggio ( jep, masse ost fra helgen som jeg må bli kvitt .. )

Skrevet

BigOne-pizza... Ooooh, helsekost.

Skrevet

Big One Southern chicken i går, og hjemmelaget nachos i dag. Helsekost her også! :)

Gjest Linaria
Skrevet

Couscous med kylling og grønnsaker, men tror typen kommer sent hjem og vil egentlig ikke spise alene. -.-

Skrevet

Wok med kylling, hvit kål, gulrøtter, paprika, sukkererter, peanøtter, lime og soyasaus. Villris til de som ønsker det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...