Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hjemmelagd pytt i panne med stekt egg på toppen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gryte med kjøttdeig, saus av philadelphia og melk. Masse hvitløk og grønnsaker oppi.

AnonymBruker
Skrevet

Quinoa kylling wraps, med fetaost, salat og dressing :)

Anonymous poster hash: e9f68...f0a
Skrevet

Fullkorn-pasta med hjemmelaget kjøttsaus i går.

I dag ble det ingen middag på meg, måtte på jobb midt i middagstida.

Skrevet

Igår hadde vi noe som ble SÅ godt!

Jeg hadde løk, hvitløk og krydder i kjøttdeig og lagde burgere med en skive burgerost på toppen før de ble pakket en og inn i aluminiumsfolie og stekt i ovnen.

Ble spist med nypoteter og smørdampet nykål.

Idag... Gud veit...

• Liker 1
Skrevet

Laks stekt i terninger. Svart/brun ris og wokkede grønnsaker med sursøt chilisaus.

Skrevet

Stekte potetbåter som er penslet med matolje og krydret med grovt salt og masse tørket timian - 30 min ca i steikeovnen på 200 gr. Kjempegodt! Sommerkoteletter + salat.

Skrevet

Måtte prøve den nye wrapen på Burger King i dag. Den med Sweet chili. God ja :danse:

Skrevet

Ovnsstekt torsk med chilismør, bacon, stekte sukkererter og ovnsstekte poteter. Finnes på Trines Matblogg

Skrevet

Biff stroganoff av hvalbiff med ris og salat.

Skrevet

Blomkålsuppe med sprøstekt strandaskinke.

Skrevet

Kyllingfilet med min standard "grillsalat": rå brokkoli, avokado, soltørket tomat, paprika, agurk og tomat. Dressing av kesam, majones og noen tørkede urter + chili.

Skrevet

En litt sunnere fish&chips: steinbitfilet panert med knust cornflakes og litt parmesan, ovnsbakte potetbåter, dampet brokkoli og tartarsaus laget helt fra bunnen av.

• Liker 1
Skrevet

Hjemmelagde kjøttkaker i brun saus med poteter og gulrøtter.

Skrevet

Dagens middag ble kyllingruller med salat, tzatziki, rømme og tacosaus. Ganske god middag :laugh:

Skrevet

Hjemmelaget sweet and sour med ytrefilet av svin, paprika, løk og gulrøtter. Villris til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...