Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Gjest Vinglepetra
Skrevet

I går ble det foresten kyllinggryte med salat og ris.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bakt/fylt paprika. Prøvde oss fram og endte opp med fyll av kjøttdeig, løk, hvitløk, marinerte hvitløk, tomat, jalapeñoost på tube, litt parmesan, salt og pepper. De står i ovnen nå - fyllet smakte veldig lovende og godt! :)

Gjest Linaria
Skrevet

I dag blir det tortillawraps med kylling, kantareller, avokado + andre grønnsaker :)

Skrevet

Vi hadde laks i folie med vårløk, hvitløk, creme fraiche, poteter i løvtynne skiver, grønn paprika og diverse krydder. Kjempegodt :)

Skrevet

Sataymarienert kylling på spyd med ris og eksotisk salat! :)

Skrevet

Sushi fra butikken.

Gjest Wallet
Skrevet

Pepperbiff med potetsalat, poteter, grønnsaker og béarnaisesaus.

Skrevet

Big One side orders og chicken selections. Øl til. Cheez ballz og Jumbo-mais til dessert! 4000 kcal rett ned i magen! :biggrin:

Skrevet

Pannekaker :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Funky Punk
Skrevet

Varmt og derfor skikkelig dårlig matlyst, så i dag har jeg bakt cookies etter oppskrift fra fotballfrue sin blogg og det ble min middag i dag :)

Skikkelig gode ble de

AnonymBruker
Skrevet

Varmt og derfor skikkelig dårlig matlyst, så i dag har jeg bakt cookies etter oppskrift fra fotballfrue sin blogg og det ble min middag i dag :)

Skikkelig gode ble de

Link? :)

Anonymous poster hash: 0b5a7...de2

Gjest Funky Punk
Skrevet

Link? :)

Får ikke lagt inn link fra mobilen plutselig :(

Men om du söker på fotballfrue cookies så er det de hun har kalt fredagscookies.

Jeg hadde ikke malte mandler, så jeg kjörte noen mandler i stavmikseren (vet ikke om jeg burde skoldet dem först eller ikke da), og det ble litt store biter, men de ble gode

AnonymBruker
Skrevet

Får ikke lagt inn link fra mobilen plutselig :(

Men om du söker på fotballfrue cookies så er det de hun har kalt fredagscookies.

Jeg hadde ikke malte mandler, så jeg kjörte noen mandler i stavmikseren (vet ikke om jeg burde skoldet dem först eller ikke da), og det ble litt store biter, men de ble gode

Takker :)

Skrevet

I dag blir det bakt potet med tacofyll. Har aldri prøvd det før, men alt med tacoingredienser pleier å bli en vinner, så satser på at det blir bra!

Gjest Funky Punk
Skrevet

Tacograteng

- steker kjöttdeig, har i hakket lök og chili. Har over tacokrydder og hakkede tomater. Lar det putre en stund og heller oppi en skvett flöte.

Blander godt för jeg heller det oppi en ildfast form (smurt), dekker med ost og lar det gratinere i ovnen i ca 20 minutter.

Serverer med en deilig salat og en römmeklatt

Skrevet

Jeg gjør det lettving og spiser kyllingvinger og løkringer i dag.

:heks:

Skrevet

Chicken tikka med blomkålris, soyasaus og mangochutney. Krydderiene er fra sånn pose, gadd ikke styre i dag, kom nettopp hjem fra jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...