Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Et eller annet med torsk......... fikk litt inspo av Suvana mtp blomkålmos. Og kanskje brokkoli og sprøstekt bacon til ville ha vært godt! Og muligens bakt hvitløk.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest17
Skrevet

Ble salat i dag også. Pastasalat med kylling. I morgen blir det blomkålsuppe :-)

Skrevet

I dag blir det en veldig enkel variant av kyllingfrikassé.

Skrevet

Salat med pasta, skinke, mais, rødløk og kjøttdeig stekt i sweet chilisaus :)

Skrevet

Et eller annet med torsk......... fikk litt inspo av Suvana mtp blomkålmos. Og kanskje brokkoli og sprøstekt bacon til ville ha vært godt! Og muligens bakt hvitløk.

Torsk og blomkålmos er virkelig snadder! Men jeg kjente at min rett ble ganske tam i smaken, den trengte absolutt det salte baconet på toppen :-)

I dag blir det spinat og ruccolasalat med hvitløksscampi. Gidder ikke å lage varm middag i dette været!

Skrevet

I går: take-away-sushi. De hadde vært veldig generøse med wasabimengden, og i tillegg hadde den begynt å "smelte" litt og fyte utover og under noen biter på den varme gåturen hjem. Så det blee noen overraskelser underveis i måltidet! :lol:

I dag: spaghetti med soppsaus og salat.

Skrevet

Fiskeboller i hvitsaus med poteter og gulrøtter

Skrevet (endret)

Ertesuppe her også. Jeg blir alltid så glad når jeg klør meg i hodet ang middag, og så kommer jeg på ertesuppe eller tomatsuppe. Kanskje verdens raskeste og enkleste middager laget fra bunnen. Slang oppi litt brokkoli også, og serverte med creme fraiche og frisk mynte. Mannen og veslegutt fikk serraoskinke ved siden av.

Endret av Vera Vinge
Skrevet

Kikertpannekaker med diverse fyll (grønnsaker, ost, tacosaus, crème fraîche, stekt svinefilet og diverse andre rester fra kjøleskapet).

Skrevet

Littavhvertgryte med karbonadedeig, løk, hvitløk, blomkål, cherrytomater og creme fraiche :)

Gjest Vinglepetra
Skrevet

I går: hjemmelaget pizza

I dag: stekt ris med kylling og salat

I morgen: Taco for å bli kvitt salaten.

Skrevet

Igår: McDonalds mat før kino

Gjest Vinglepetra
Skrevet

I dag: couscous med grønnsaker, stekt kylling med salat og dressing. Jeg tror det blir tomatsuppe til kvelden. Driver å tømmer kjøleskapet for grønnsaker :fnise:

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Igår: McDonalds mat før kino

Yummy :) Nå fikk jeg lyst på McDonald's mat.

Skrevet

Kjøttkaker i brun saus med stappe lagd av poteter, gulrot og blomkål

Skrevet

En indisk kyllinggryte med ris tipper jeg, har både matyoghurt og tomatsaus jeg må bruke opp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...