Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest caramiacaramella
Skrevet

Idag blir det ovnsbakt kyllingbryst med parmesan og hvitløk og urtekremost inni, på søtpotetmos :) nam!

Skrevet

Tacopizza :laugh: Litt overdimensjonert - såvidt den får plass i kjøleskapet i langpanna si (og da må den stå på skeiva, ehe), og jeg har nok mat til å fôre halve studentbyen her. Aner ikke hvordan jeg skal få spist det opp, men pizzaen holder seg hvertfall noen dager, så kanskje jeg blir kvitt halvparten hvis jeg spiser pizza 2-3 ganger hver dag.. :vetikke:

Skrevet

Tacopizza :laugh: Litt overdimensjonert - såvidt den får plass i kjøleskapet i langpanna si (og da må den stå på skeiva, ehe), og jeg har nok mat til å fôre halve studentbyen her. Aner ikke hvordan jeg skal få spist det opp, men pizzaen holder seg hvertfall noen dager, så kanskje jeg blir kvitt halvparten hvis jeg spiser pizza 2-3 ganger hver dag.. :vetikke:

Har du fryser? Mange digge middager i det der når du kommer hjem fra skolen, eller ta med halvfrossen og den er tint til lunsj :)(

Skrevet

Marinert kyllingfilet med krydret gulrotmos, mandelpotetbåter og agurkskiver. Marinaden ga en eksplosjon av smak i munnen, og hadde blant annet honning, sitron, soyasaus og hvitløk som hovedingrediens. Veldig, veldig deilig!

Skrevet

Har du fryser? Mange digge middager i det der når du kommer hjem fra skolen, eller ta med halvfrossen og den er tint til lunsj :)(

Har en liten fryseboks, men den er allerede full :( Ellers hadde jeg vært veldig enig :laugh:

Skrevet

I går ble det lapskaus. Passa ikke helt til været, men hadde ikke tint kjøtt til noe annet :)

Skrevet

Hjemmelaget 80 - talls pizza og svensk kålsalat. Nammenammm!!!

Skrevet

Pizza med creme fraich saus, kylling, spekpølse, rødløk, oliven, ananas og masse ost :)

I går - sennepsmarinert laks i ovnen med potetbåter.

Skrevet

Pytt-i-panne med stekte poteter og pølser

Skrevet

Wienerpølse i grove pølsebrød. Enkelt etter en slitsom dag på jobb.

:heks:

Skrevet

I går ble det kongereker, nybakt brød og hvitvin,

i dag indrefilet av svin med kremet saus og urtepoteter

:-)

Skrevet

Tagliatelle med røkelaks og tomat / fløtesaus.

Skrevet

Ostesmørbrød med sennep, stekt egg, bacon, smeltede osteskiver og hamburgerrygg, ketchup og krydder. Veldig godt! :)

• Liker 2
Skrevet

Baconomelettpannekake i langpanne..

(sprøsteker baconbiter i ei lita langpanne, mens de steker så visper jeg sammen egg, fløte og cottage cheese. Når baconet er sprøstekt så tar jeg jarlsbergterninger over baconet og tømmer eggerøra over der igjen. Inn i ovnen til "pannekaka" har blitt gylden og luftig). Serveres med tyttebærsyltetøy.

• Liker 2
Skrevet

Den baconomelettpannekaka er også veldig god til lunsj dagen etter, smaker like god kald som varm:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...