Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Laksefilet og blomkålris med agurkskiver, cherrytomater og fetaost ved siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Karbonade med krydrete potetbåter og salat.

Skrevet

Til forrett rester fra i går og forgårs: Potet- og purresuppe til meg og Mac'n'Cheese til mannen.

Hovedrett: Laksefilet med ovnsstekte grønnsaker (rødbet, gulrot, kålrabi, blomkål) med hvitløk, olje, pepper, salt og dill.

Anonymous poster hash: f3eb2...a82
Gjest Lille-pus
Skrevet

I dag blir det indisk.

Ute.

- for en gangs skyld.

Invitert ut :blush:

Skrevet

Idag blir det gyros med ris og salat som tilbehør:)

Skrevet

I dag hadde vi fiskeboller med hvit hjemmelagd saus, poteter, gulrot, blomkål og brokkoli :arwen:

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Idag blir det gnocchi med bechamel- og tomatsaus med salat og hvitløksbrød :) nam!!

Gjest caramiacaramella
Skrevet

I dag hadde vi fiskeboller med hvit hjemmelagd saus, poteter, gulrot, blomkål og brokkoli :arwen:

Åh, det har jeg så lyst på! Jeg bor i utlandet og får ikke kjøpt fiskeboller her, helt krise. Skal spørre mamma om hun kan sende hermetikkbokser med fiskeboller snart :D

Skrevet

I går : Spagetti bolognese med masse ekstra grønnsaker.

I dag : kylling tagine

I morgen : kjøttsuppe med rotgrønnsaker og speltkorn. Svineknoken til suppen klar snart , så da går det kjapt i morgen etter jobb :)

Skrevet

Tomatsuppe med kjøttboller og makaroni

Skrevet (endret)

Middagen i går ble blåskjell i fløtesaus. Sausen besto av løk, gulrøtter, saften fra en lime, fersk persille, salt, hvitløk og fløte :)

Endret av EnKoppTe
Skrevet

Laks som jeg kutter opp i firkanter, tar på salt og pepper, dypper bitene i egg og griljermel, og steker bitene i olje. Serveres med blomkål, brokkoli, gulrot, potet og rømme. Veldig godt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...