Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag blir det kyllingvinger, løkringer og salat.

:heks:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knallgodt! Har laget hvit pizza endel ganger før, men da med creme fraiche og pesto. Denne gangen blandet jeg ferskhakket chilli, frisk basilikum, salt og pepper i creme fraichen før jeg smurte den utover bunnen:D Vårløk oppå der, ost og strandaskinke på toppen. Fy flate, ny favorittpizza, skal aldri lage noen annen variant igjen tror jeg!

Hvordan ost bruker du på herligheten?

Skrevet

Hvordan ost bruker du på herligheten?

Brukte mozarella og jarlsberg:)

Skrevet

Snoket på oppskriftene til fotballfrue for ei stund siden, og fant ny favorittrett, nemlig:

Squash-lasagne. Den er supergod!

Skrevet

I dag blir det pasta med svinekjøtt og pesto, har så mye strimlet svinekjøtt liggende som er greit å bruke opp.

Må forresten skyte inn at jeg er så takknemlig for denne tråden, jeg har fått så mye inspirasjon til ukesmenyer her inne :D

Gjest Funky Punk
Skrevet

Snoket på oppskriftene til fotballfrue for ei stund siden, og fant ny favorittrett, nemlig:

Squash-lasagne. Den er supergod!

Ja den er skikkelig digg :jepp:

Skrevet

Ja den er skikkelig digg :jepp:

Både mann og barn elsker den retten her i heimen:) Liker at det er så stor ei oppskrift, for da er det bare å slenge den i stekeovnen dagen etter og ha restemiddag (det blir morgendagens middag...)

Skrevet

Hjemmelaget pizza med grov bunn, tomat- og hvitløksaus, cheddar-blanding, pepperoni, paprika og skinke. Hvitløksdressing og jalapeños på.

I morgen blir det en hjemmelaget "Bali"-inspirert curry. Kylling, løk og paprika i kokosmelk med diverse krydder, blomkålris til.

Skrevet

Suppe med ovnsbakte grønnsaker, fransk lammegryte med Ovnstekte poteter og rødvin.

Kommer sikkert til å spise dette hele neste uken og, siden jeg er alene. ( minus rødvinen , Hihi)

Gjest Funky Punk
Skrevet

Det ble pizza levert på døren :sjenert:

Ikke særlig lavkarbo, men jeg bare MÅTTE ha det i dag :fnise:

Skrevet

Skulle egentlig ha restemiddag fra igår, men fikk så innmari lyst på fårikål. Så da blir det fårikål idag:)

Skrevet

Her er hjemmelaget fiskegrateng klar til å settes i ovnen.

:heks:

Skrevet

Idag står aspargessuppe på menyen. Aldri laget før, så er spent på smaken :) Creme brulee til dessert.

Skrevet

Fiskegrateng (ikke hjemmelaget :sjenert: ) med potet, brokkoli og gulrot.

Skrevet

I dag ble det Lasagnesuppe :wow: Ufattelig godt, både gubben og jeg har spist alt for mye i dag :fnise:

Skrevet

I dag ble det Lasagnesuppe :wow: Ufattelig godt, både gubben og jeg har spist alt for mye i dag :fnise:

Vil du dele oppskriften? :)

• Liker 1
Gjest caramiacaramella
Skrevet

Idag lagde kjæresten risotto - han kalte det en 'zesty lemon courgette and tomato risotto'. Kjempegodt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...