Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Gjest Funky Punk
Skrevet

I dag ble det spaghetti med kyllingkjøttdeig, litt tomatpuré og masse grønnsaker.

Slapp å lage middag selv i dag da ei venninne inviterte meg over til henne :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet (endret)

I dag var det kjøttkaker, poteter, kokte gulrøtter og brun saus. NAM!

Edit: må presisere at kjøttkakene var hjemmelagde

Endret av Valiumsjunkie
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet (endret)

LOVE

943643_10151410612272337_1508043076_n.jpg

Helledussan, for en kake. Så flink du er, Wonders!

Jeg skal lage en Pavlova-kake - fordi jeg elsker den! (og fordi den er veldig enkel å lage :-P)

Endret av Valiumsjunkie
Skrevet

17.mai: Grillmat -Biff med bakt potet og grønnsaker

Skrevet

Prøver og overbevise om at hjemmelaget pizza blir godt idag, selvom hun helst vil ha tomatsuppe.

:ler:

Skrevet

Kylling med oliven

Skrevet

I dag vil jeg ha fisk med grønnsaker. Blir vel en form for fiskewok, med sei i stedet for laks )som det har blitt litt for mye av i det siste).

:heks:

Gjest Nikee
Skrevet

I går ble det wraps til middag

Idag: Vårruller med salat til

Skrevet

Ble ostesmørbrød med tunfisk og tomat og bittelitt rester fra i går. ( mannen elsker kylling tagine , så... Ble ikke så mye igjen som jeg trodde.. )

Skrevet

Spagetti bolognese

Skrevet

I dag skal jeg prøve meg på meatza. Har aldri hørt om det før en gang, før jeg ramlet over oppskrifte , men det ser jo bare så godt ut!

Gjest Funky Punk
Skrevet

I dag skal jeg prøve meg på meatza. Har aldri hørt om det før en gang, før jeg ramlet over oppskrifte , men det ser jo bare så godt ut!

Det ER godt :jepp:

Nå fikk jeg også lyst på det

Skrevet

Laks med stekte poteter og grønnsaker

Gjest Cevita
Skrevet

kyllingfiletburgere med hjemmelaget aioli ( i dag skal jeg få til å lage det!) og hjemmelagde burgerbrød, og stekte båtpoteter!

Når man ikke helt har tenkt at det er helligdag i dag og, er det fint at man har litt mel og egg i skapet så man får laga seg noe mat :)

Skrevet

rester... to middagspølser, litt kjøttsausrester, en løk, litt pastasaus, tre tomater, litt purre, makaroni... Da ble det en slags gryterett.

:)

Skrevet

Helledussan, for en kake. Så flink du er, Wonders!

Jeg skal lage en Pavlova-kake - fordi jeg elsker den! (og fordi den er veldig enkel å lage :-P)

min venninde laget den, tør ikke ta æren for noe så nydelig. Men jeg tar med champis ! hahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...