Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag er hjemmelaget tomatsuppe med hvitløksbakte tomater, eggerøre og mozarella.

I morgen blir det en wok med kylling, hvitkål, paprika, gulrøtter, sukkererter, chili, soyasaus, lime og peanøtter. Litt villris til de som ønsker det.

På torsdag blir det ovnsbakt laks marinert med det vi finner i kjøkkenskapene og salat av spisspaprika, sukkererter, tomat, agurk, avokado og chili.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I går : wonton suppe

I dag: salat og helstekt kylling

Skrevet

Rakk ikke middag i går.

I dag skal jeg gafle i meg wraps med kjøttdeig, grønnsaker, jalapeños, salsa og ranch topping.

Skrevet

Kyllingsalat med oliven og parmesan.

Skrevet

Kylling korma i går. Men det ble skikkelig smakløs. Brukte oppskrift fra en bok som heter Verdens beste kylling. Har prøvd mange andre gode oppskrifter derfra, men ble skuffet over denne.

Noen som har tips til en god, smakfull korma?

Skrevet

I går ble det ovnsstekte grønnsaker, med kyllingfilet på toppen og en saus av hvitvin, fløte og kyllingkraft. Greit å få unna mye av grønnsakene i kjøleskapet som sang på siste verset :)

Skrevet

Idag blir det havet's skattekiste til middag :) Spennende!

Skrevet

I dag blir det hjemmelaget BLT-burger (+avokado) med ovnsstekte potetbåter.

Skrevet

Wok med alt mulig av restegrøønsaker og tofu. Risnudler.

Skrevet

Panert torsk med salat av spisspaprika, rødløk, tomat, mais, avokado, sukkererter og agurk.

Gjest LadySizz
Skrevet

Panert torsk med salat av spisspaprika, rødløk, tomat, mais, avokado, sukkererter og agurk.

Så masse godt du lager! :D

Skrevet

Gratinerte tacoruller og salat i dag.

Hjemmelaget kyllingsuppe i går.

Og bakt potet med raspet ost, bacon, rømme og mais på fredagskvelden.

I morgen blir det hot pølsegryte.

:)

Skrevet

Takeaway sushi, inntatt i skyggen under et tre i parken med utsikt mot elva.

Jeg elsker sommer!

Skrevet

Ovnsstekt kylling marinert i ferskpresset appelsin- og sitronsaft med olivenolje, hvitløk, ingefær, honning og estragon. Snart ferdig. :spise:

Skrevet

Haha, takk! Det hjalp faktisk veldig ettersom jeg føler jeg ikke får til å lage sunn og spennende mat nok for tiden. :helen:

Skrevet

I dag tror jeg vi prøver å grille torsk, muligens med spekeskinke rundt. Ser for meg at vi steker noe tomat, rødløk, fetaost, potetbåter til? Får se hva som fins i kjøleskapet!

Skrevet

Skulle egentlig ha pasta carbonara, men siden solen skinner og det er varmt så blir det å finne frem grillen:)

Har laget potetsalat og gresk salat som er klar, også blir det å grille røkte sommerkoteletter og grillspyd bestående av kylling og div grønnsaker:)

Skrevet

Hjemmelaget blomkålsuppe med sprøstekt spekeskinke.

Skrevet

Hjemmelagd grillet burger. Serveres med cheddar, bacon, tomat, salat, agurk, spisspaprika, rødløk, jalapeños og dressing av kesam/krydder. Hamburgerbrød til de som ønsker det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...