Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det hørtes veldiggodt ut, Chimp! :D Hvordan lager du det? Jeg rett og slett eeeeeelsker sånn stenovnsbakt brød. Pleier å kjøpe det på enten smart club eller Ultra jeg. Men har du oppskrift på suppen din? Hørtes nydelig ut!

I dag ble middagen betasuppe med ekstra poteter, gulrøtterog litt forskjellig, med hjemmebakte rundstykker (veldig gode, om jeg skal si det selv :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhhhh.......Det var ferkskbakt fra Meny! De har så utrolig fin brødavdeling her hos oss, så jeg blir bare stående og elle-melle....Suppa var fra pose, men tilsatt 2 dl kremfløte istedet for melk. Fiskestykket fikk jeg filetert i fiskedisken. Omeletten sto jeg for selv, lagde den m fløte siden jeg allikevel hadde det. Lettvint, greit og godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde to hjemmelagde pizzaer idag - hadde gjester til middag. Deigen laget jeg i morges før jeg gikk på jobb - lager bunnen av grovt mel med masse linfrø i. Den er så grov at den trenger å stå noen timer for å heve seg litt...Har min egen hjemmelagde pizzasaus i fryseren - den består av kjøtt, masse paprika og løk, tomatsaus, chili og masse oregano.

På toppen strør jeg revet Mozarella ... Stekes på varmluft - to om gangen - går kjemperaskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde to hjemmelagde pizzaer idag - hadde gjester til middag. Deigen laget jeg i morges før jeg gikk på jobb - lager bunnen av grovt mel med masse linfrø i. Den er så grov at den trenger å stå noen timer for å heve seg litt...Har min egen hjemmelagde pizzasaus i fryseren - den består av kjøtt, masse paprika og løk, tomatsaus, chili og masse oregano.

På toppen strør jeg revet Mozarella ... Stekes på varmluft - to om gangen - går kjemperaskt.

Hørtes supergodt ut! Du vil ikke dele oppskrfiten på det, vel? :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det vond fiskgrateng :-? med revne gulrøtter og poteter stekt i terninger. (de ble i alle fall gode :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag blir det kylling (svigers har vært i Sverige og handlet for oss)

Litt usikker på om det blir vinger eller fileter, poteter skjært i båter med olivenolje og krydder som jeg skal steke i ovnen... og.. hmm..

.. ja.. må jo ha saus.. kanskje noen Hattingsbaguetter...?

Har så dårlig fantasi jeg, noen som har noen andre forslag til tilbehør utover dette bortsett fra salat?

Må ha no' mer grønnsakstilbehør her.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...