Rachel Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #261 Del Skrevet 29. oktober 2003 I går: Spaghetti fake-Carbonara I dag: Tacos, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 29. oktober 2003 #262 Del Skrevet 29. oktober 2003 I går hadde vi pasta! Med en mindre god saus. I dag blir det kyllingfilet. Søstrene mine kommer visst til middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 29. oktober 2003 #263 Del Skrevet 29. oktober 2003 Vossakorv med potetstappe. Nammis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 29. oktober 2003 #264 Del Skrevet 29. oktober 2003 Panert seifilèt med poteter & brun saus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 29. oktober 2003 #265 Del Skrevet 29. oktober 2003 i dag blir det wok med kylling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 29. oktober 2003 #266 Del Skrevet 29. oktober 2003 Vi hadde kremet spinatsuppe m strimlet laksefile og strimlet omelett på toppen samt ferskt steinbakt brød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 29. oktober 2003 #267 Del Skrevet 29. oktober 2003 Kjøttdeig i Dolmio pastasaus med ekstra grønnsaker og spaghetti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 29. oktober 2003 #268 Del Skrevet 29. oktober 2003 Det hørtes veldiggodt ut, Chimp! :D Hvordan lager du det? Jeg rett og slett eeeeeelsker sånn stenovnsbakt brød. Pleier å kjøpe det på enten smart club eller Ultra jeg. Men har du oppskrift på suppen din? Hørtes nydelig ut! I dag ble middagen betasuppe med ekstra poteter, gulrøtterog litt forskjellig, med hjemmebakte rundstykker (veldig gode, om jeg skal si det selv :D ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 29. oktober 2003 #269 Del Skrevet 29. oktober 2003 Ehhhhh.......Det var ferkskbakt fra Meny! De har så utrolig fin brødavdeling her hos oss, så jeg blir bare stående og elle-melle....Suppa var fra pose, men tilsatt 2 dl kremfløte istedet for melk. Fiskestykket fikk jeg filetert i fiskedisken. Omeletten sto jeg for selv, lagde den m fløte siden jeg allikevel hadde det. Lettvint, greit og godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malena Skrevet 29. oktober 2003 #270 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg hadde to hjemmelagde pizzaer idag - hadde gjester til middag. Deigen laget jeg i morges før jeg gikk på jobb - lager bunnen av grovt mel med masse linfrø i. Den er så grov at den trenger å stå noen timer for å heve seg litt...Har min egen hjemmelagde pizzasaus i fryseren - den består av kjøtt, masse paprika og løk, tomatsaus, chili og masse oregano. På toppen strør jeg revet Mozarella ... Stekes på varmluft - to om gangen - går kjemperaskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 30. oktober 2003 #271 Del Skrevet 30. oktober 2003 Idag blir det pølser tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 30. oktober 2003 #272 Del Skrevet 30. oktober 2003 fiskegryte (pose) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 30. oktober 2003 #273 Del Skrevet 30. oktober 2003 spaghetti med soltørkede tomater, persille, hvitløk, chili og paprika frest i olje, også parmesan da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 30. oktober 2003 #274 Del Skrevet 30. oktober 2003 Vi hadde karbonader, pommes frites og salat- jeg er så utrolig mett!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 30. oktober 2003 #275 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg hadde to hjemmelagde pizzaer idag - hadde gjester til middag. Deigen laget jeg i morges før jeg gikk på jobb - lager bunnen av grovt mel med masse linfrø i. Den er så grov at den trenger å stå noen timer for å heve seg litt...Har min egen hjemmelagde pizzasaus i fryseren - den består av kjøtt, masse paprika og løk, tomatsaus, chili og masse oregano. På toppen strør jeg revet Mozarella ... Stekes på varmluft - to om gangen - går kjemperaskt. Hørtes supergodt ut! Du vil ikke dele oppskrfiten på det, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 30. oktober 2003 #276 Del Skrevet 30. oktober 2003 I dag ble det vond fiskgrateng :-? med revne gulrøtter og poteter stekt i terninger. (de ble i alle fall gode :D ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. oktober 2003 #277 Del Skrevet 30. oktober 2003 Kjapt og greit på en travel dag: Betasuppe (posesuppe) med pølse i og grove rundstykker. Brownies til dessert :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 31. oktober 2003 #278 Del Skrevet 31. oktober 2003 I dag blir det kylling (svigers har vært i Sverige og handlet for oss) Litt usikker på om det blir vinger eller fileter, poteter skjært i båter med olivenolje og krydder som jeg skal steke i ovnen... og.. hmm.. .. ja.. må jo ha saus.. kanskje noen Hattingsbaguetter...? Har så dårlig fantasi jeg, noen som har noen andre forslag til tilbehør utover dette bortsett fra salat? Må ha no' mer grønnsakstilbehør her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 31. oktober 2003 #279 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hjemmelaget pizza! :D Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 31. oktober 2003 #280 Del Skrevet 31. oktober 2003 Skinkepai. I kvel dskal jeg på Halloweenparty, og da blir det mye forskjellig mat (kurvfest). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå