Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Kokt torsk hørtes nydelig ut! Har ikke hatt det på lenge!

"kokt torsk" hører ikke så godt ut akkurat - men det SMAKER deeeeiligg!!!!!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror tretten-åringen skal stelle i stand m no viltkarbonader idag...m frosne viltgrønnsaker og viltsaus fra pose tilsatt litt geitost og rømme, samt kokte poteter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal vi spise Tjorvens hjemmelagde pølsegryte! Nam nam! Med masse pølser, poteter, tomater, løk og hvitløk. Stekes i ovnen med ost på toppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går ble det ovnstekte middagspølser med potetstappe og salat.. I dag blir det..eh.. ekke sikker.. Kyllingwraps, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld skal vi ha pasta med fløtesaus med bacon og paprika. Gleder meg!

The imp: Det hørtes skikkelig godt ut, og minner meg om at jeg skal ut og spise dansk frokost i Nyhavn i morgen...

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal vi spise Tjorvens hjemmelagde pølsegryte! Nam nam! Med masse pølser' date=' poteter, tomater, løk og hvitløk. Stekes i ovnen med ost på toppen![/quote']

Det ser godt ut, Tjorven!! Hvordan gjør du det?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går var jeg og mamma på Kina-restaurant! Elsker kinesisk, mmmm :D

I dag ble det fylt pita (var visst det forrige gang jeg skrevog, men da med annet fyll :P ) fylt med laks, ruccola-salat, rødlak, stanselleri, agurk, purre, tomat, paprika, rømme og litt sennep! Nam nam nam :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt krydrede kyllingfileter...med paprika, squash, purreløk, brokkoli og babymais (i wokpanne)...og fersk champignon (stekt) og ris.....kjempegodt!!..og ideelt når man prøver å slanke seg.... :-? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...