Jump to content
Rachel

Middagstråd - alle typer.

Recommended Posts

chimp
(den med Mozzarella. Hvem sier at ferdig pizza ikke er godt? Ikke jeg i allefall!! Den er bare utrolig god)!

Enig! Den er knallgod!

Fortsetter under...

Guest Embla s

Enig! Den er knallgod!

Bra!! Der får de den alle som fnyser foraktlig av ferdig pizza!! De må gjerne sitte der med sine hjemmelagede gigantbunner og kjøttdeig med ketchupp-fyll, mens jeg koser meg med denne :wink:

chimp

Skal noe til å lage noe i nærheten av denne hjemme, tror jeg........

Guest Anonymous

Gjorde en middagsvri i dag:

Peppe's Filmdeal

chimp

Sant! Digger heller ikke sånne hjemmelagde m metertykke, deigete bunner og masse kjøttdeig og ketchup!

Annonse

monja

Den pizzaen er dritgod :D

Men vi skal likevel ha mannens hjemmelagde pizza med kjøttdeig i kveld :wink:

Redhead

Hjemmelaget lasagne med salat og brød.

Regner med at fireåringen gleder seg til det når han kommer hjem fra tur.

Guest Embla s

Pappa skal steke biff til meg i dag. Har litt blandet følelse for det - en ordentlig, mør biff (med løk og potet, UTEN bernaise :wink: ) er jo utrolig godt, men blir litt ubehagelig mett av sånne biffer også :roll:

Guest Halliburton
Sant! Digger heller ikke sånne hjemmelagde m metertykke, deigete bunner og masse kjøttdeig og ketchup!

Å jeg er så enig i dette! Er møkkalei av folk som skryter av sine hjemmelagede pizzaer som i virkeligheten bare er ketchup, kjøttdeig, løk og norvegiaost smørt utover en deigete bunn som er for lite stekt.

Har dog en venninne som virkelig kan lage pizza. Sprø tynn bunn bakt med olivenolje, pizzasaus som hun lager fra bunnen av og koker inn slik at den får masse smak, revet mozarellaost og fersk bøffel mozarella, løk, oliven, choritzopølse, pepperoni, vårløk, fersk basilikum og en herlig rømmedressing til for de som liker det. Når hun inviterer på pizza er det ingen som takker nei.

De som påstår at de lager god pizza burde virkelig smake hennes før de uttaler seg.

Smurfa

I dag skal vi hjem til mamma og pappa og spise raspeballer!!!!!

VERDENS BESTE MAT!!!

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

xeyes
I dag skal vi hjem til mamma og pappa og spise raspeballer!!!!!

VERDENS BESTE MAT!!!

:hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

FY pokker! Nå er jeg misunnelig! :(

chimp

Vi skal ha spaghetti m kjøttboller a la Lady og Landstryker'n!

Annonse

chimp

Å jeg er så enig i dette! Er møkkalei av folk som skryter av sine hjemmelagede pizzaer som i virkeligheten bare er ketchup, kjøttdeig, løk og norvegiaost smørt utover en deigete bunn som er for lite stekt.

Har dog en venninne som virkelig kan lage pizza. Sprø tynn bunn bakt med olivenolje, pizzasaus som hun lager fra bunnen av og koker inn slik at den får masse smak, revet mozarellaost og fersk bøffel mozarella, løk, oliven, choritzopølse, pepperoni, vårløk, fersk basilikum og en herlig rømmedressing til for de som liker det. Når hun inviterer på pizza er det ingen som takker nei.

De som påstår at de lager god pizza burde virkelig smake hennes før de uttaler seg.

Oppskrift??? :P

Rachel

Grønnsaksuppe med svinekjøtt i dag!

Tusenfryd

Laksekottis med brokkoli og ris.

Guest Halliburton

Oppskrift???  :P

Da må jeg nok spørre henne Chimp, men ingrediensene har du jo, hemmeligheten hennes er den utrolige sausen.

Guest Paff

Har akkurat spist blomkålsuppe m/hvitløksbaguett til. Stappmett - kjenner liksom aldri at jeg har fått nok suppe før det er NOK.

chimp

Da må jeg nok spørre henne Chimp, men ingrediensene har du jo, hemmeligheten hennes er den utrolige sausen.

Nettopp!!! Var den jeg lurte på! Resten fikser jeg...... :P Lager også tynn pizzabunn m olivenolje, skjønner du.......