Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Vi har vært late i helgen.

Fredag: hjemmelagede burgere med tomater, rødløk, salat og hjemmelaget dressing (lettrømme, majones, sennep, eddik, dill, ramsløk). Gadd ikke lage burgebrød selv, så det ble butikkens burgerbrød-som-mistenkelig-nok-aldri-mugner. :rolleyes:

Lørdag: spiste ute; frityrstekt akkar, misosuppe og sushi

I dag: spiste indisk ute; garlic chicken (tandoori), nanbrød

Som sagt, en lat helg. :ler:

restaurantløve :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurydike
Hjemmelagde burgere (smaksatt med røkt paprikapulver), sprøstekt bacon, ekebladsalat, rødløkringer, klasetomater og dressing (matyoghurt, kapers, rødløk, hvitløk) - i halvgrove brød. Ovnsbakte mandelpotetbåter ved siden av. Og ketchup! :tommelsmil:

Harry.

:fnise:

PS til snobbe-Ludovie, forresten: :lur:

Siden det tross alt er søndag og greier, inntok vi burgerne og ketchupen i pent oppdekket spisestue, uten bestikk, selvsagt, men med tente lys i sølvlysestakene og barokkmusikk på anlegget.

Ganske fint på en litt absurd måte. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS til snobbe-Ludovie, forresten: :lur:

Siden det tross alt er søndag og greier, inntok vi burgerne og ketchupen i pent oppdekket spisestue, uten bestikk, selvsagt, men med tente lys i sølvlysestakene og barokkmusikk på anlegget.

Ganske fint på en litt absurd måte. :nigo:

spiste du potetene også med hendene? :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sosekjøtt med gulrøtter, ertestuing og kokte poteter. Smuldrepai med epler og crème fraîche til dessert.

Ammer du ikke? Siden du spiste ertestuing? Gleder meg så veldig til å spise ertestuing og kålstuing og sånt igjen....

I går spiste vi kyllingfilet med kokte grønnsaker, ris og en god saus til.

I dag skal vi ha hjemmelaget grønnsakswok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ammer du ikke? Siden du spiste ertestuing? Gleder meg så veldig til å spise ertestuing og kålstuing og sånt igjen....

Nei, dessverre, det gikk ikke som planlagt. Men skulle gjerne byttet det mot ertestuingen så du får heller være glad til og drømme litt videre. I løpet av året blir det vel din tur til å spise så mye erter og kål som du vil. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEr må jeg følge med så jeg får litt middagsideer.

Vi skal forøvrig ha rester av lasangen som vi hadde i går, med salat og brød til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er alene i dag, så det blir en enkel grønn pastasalat med div rester fra grønnsaksskuffen. Et egg og litt ost oppi så det metter litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...