Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hjemmelaget hamburger av karbonadedeig(egg, løk, basilikum, paprika, hvitløk og div krydder) i pitabrød med salat, løk, agurk og hjemmelaget rømmedressing. Dessert ble 70% sjokolade og friske blåbær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går pasta med saus av kyllingkraft, litt fløte og sjarlottløk, med bakt tomat og kyllingfilet. Kyllingkraften var et beger fersk kyllingkraft fra Stange, fantastisk god, anbefales. :)

I dag blir det tortillalefser med kjøtt og grønnsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurydike

Tagliatelle i fløte- og sitronsaus med sautert spinat og strimlet røkelaks. Gentil Hugel å drikke til.

Dessert blir frisk mango med krydret lime- og appelsinlake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chili con carne med høyrygg av okse, + røkt chili og røkt paprika oppi. enkel grønn salat til og en dæsj hvitløksrømme.

(skal jeg bare skrelle den ovnsbakte/røkte chilien og putte den oppi eller? :klø:)

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lun potetsalat med bl.a. små tomater, artisjokkhjerter, soltørkede tomater, ruccula. Og litt rømme- og sennepsblanding. Stekt og panert (heter det det når man ruller fisken i melblanding?) makrell ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemmelaget pizza her..........taco-pizza. Typen var fyllesyk og trengte litt skikkelig lørdagskost, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Og fjern frøene! Det kan være at det blir litt for mye med hele chilien, så tilsett bare litt først.

og jeg som har to :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og fjern frøene! Det kan være at det blir litt for mye med hele chilien, så tilsett bare litt først.

jeg blir ikke medlem i Norges Chili-røker Laug med det første.

vet ikke hva jeg gjorde galt, men jeg endte opp med et helt sort, sprøtt skall med masse frø inni jeg :klø: ikke noe "kjøtt" liksom.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie
jeg blir ikke medlem i Norges Chili-røker Laug med det første.

vet ikke hva jeg gjorde galt, men jeg endte opp med et helt sort, sprøtt skall med masse frø inni jeg :klø: ikke noe "kjøtt" liksom.. ?

:fnise:

Da har du enten brukt for høy varme, eller latt chilien være for lenge under varmen. Det er nok at skinnet blir svartflekket. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...