Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

I dag blir det rester av kalkunfilet i "lysebrun" saus, poteter, rødkål og rosenkål til. Og brownies til kaffebesøk i kveld. :sikle:

Endret av itla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Igår lagde jeg fullkornspenne med chili og tomatsaus, og tacokrydrede kyllingstrimler.

I dag blir det urtefylte kyllingbryst med ovnsbakte potetbåter og stekte grønnsaker til.

Imorgen skal jeg lage 5 retter, driver enda å funderer litt på hva.. heldigvis bare til to personer ;)

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Jordskokkcappucino med pancetta

2. Sashimi av salmalaks med sitrus og soyavinaigrette

3. Ytrefilet av okse grillet på bordgrill, med ovnsbakte amadinepoteter, grillede grønnsaker i redusert balsamico og masssse parmesan. Ripasso å drikke til :)

4. Brie og manchego med kvedegele

5. Litt usikker på dessert. Vurderer bringebærmousse eller noe sorbet.

Litt usikker på om jeg burde bytte om på rett 1 og 2? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tomatbasert gryte med boller av soyafarse, løk, poteter og kikerter. Jeg har aldri laget noe av slik farse før, og er skeptisk, men det var nå noe moren min kom innom med, så jeg prøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjester i dag:)

Serverer Rådyrsteik, med poteter, surkål, viltsaus og gjesteblanding (da min kjære ikke er så glad i rosenkål)

Bruner steika i stekepannen, og lar dem småkoke i ca 4 timer i 50/50 melk-vann:)

Da blir den saftig og mør:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjester i dag:)

Serverer Rådyrsteik, med poteter, surkål, viltsaus og gjesteblanding (da min kjære ikke er så glad i rosenkål)

Bruner steika i stekepannen, og lar dem småkoke i ca 4 timer i 50/50 melk-vann:)

Da blir den saftig og mør:)

og karamellpudding te dessert:P glemte den;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...