Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

I dag blir det entrecote med hjemmelaget bernaisesaus. Tilbehør blir ovnsstekte potetbåter og smørdampet brokkoli.

Og så en god rødvin til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag skal vi ha hjemmelaget hamburger laget av svinekjøttdeig, hamburgerbrød (kjøpt på butikken), salat, mais, dressing, ost.. ikke sunt, men sunnere og mye bedre enn ved kjøpe karbonader :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fajitas med krydrete kyllingstrimler stekt med paprika og løk, med salat, tomat, rømme, guacamole, pico de gallo og revet ost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fajitas med krydrete kyllingstrimler stekt med paprika og løk, med salat, tomat, rømme, guacamole, pico de gallo og revet ost.

sikkert jeg som er mindre smart her nå, men hva er pico de gallo..? hørtes så spennende ut.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Kyllingnuggets" med sprøtt lag av cornflakes og peanøtter, nudelsalat med søtpotet, avocado, mango, rødløk og sprøstekte nudler. Yoghurt med mynte ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemmelaget tagliatelle med kalvekraft og en blanding av perlehøneconfit, pistasjnøtter og madeira som vi hadde liggende i fryseren, etterfulgt av løk- og auberginegrateng og grønn salat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelaget tagliatelle med kalvekraft og en blanding av perlehøneconfit, pistasjnøtter og madeira som vi hadde liggende i fryseren, etterfulgt av løk- og auberginegrateng og grønn salat.

:wow: den pastaen hørtes bare nydelig ut!

Jeg skal lage pasta i morgen, lurer jammen meg på om jeg skal herme :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biff med fløtegratinerte poteter, brokkoli, stekt sopp, friterte løkringer og rødvinsaus. Cappuccinomousse til dessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...