Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ettersom jeg fikk en fryktelig lyst på pytt i panne så blir det nok det. Må bare kjøpe poteter og pølser på veien hjem så blir det bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag blir det stekt laks med squash, gulrot og purre, kokte poteter og rømme blandet med sitron og urter.

Skrevet

Nå har vi spist pølser de tre siste dagene. Så nå er vi ganske lei av det.

Derfor blir det wok med kylling eller svinekjøtt (vi får se hva som frister mest på butikken) sursøt saus og ris.

Skrevet

Hjemmelagede fish fingers (nam!), potetmos, tomatbønner og rosenkål.

Skrevet

Det ble ikke wok i går likevel. Vi fikk ikke satt igang middagen før klokka var nærmere ni, og da var ingen av oss intressert i mye jobb med middagen.

Så det ble hjemmelagde pariserpizzaer som jeg har laget ferdig fra før og fryst ned. Det var kjempegodt!

I dag blir altså woken. Siden jeg er hjemme fra skolen og kjære slutter sent skal jeg passe på å være ferdig med middagen til han kommer hjem.

Gjest Eurydike
Skrevet

I går: Cæsarsalat med kylling på kafé.

I dag: Bacon- og grønnsakslasagne med blandet grønn salat.

Skrevet

Stekt breiflabb med sellerimos og en kompott av løk, rosiner og chorizo. :)

Skrevet

Hjemmelaget kyllinggryte med ris og godt brød til her i dag ;)

Skrevet

Jeg spiser alene i dag så det blir ganske enkelt bakt potet med sprøstekt bacon, hjemmelaget kryddersmør, rømme og hakket rødløk.

Skrevet

I dag gjør jeg det enkelt. Det blir hamburger på meg.

Skrevet

Jeg spiser alene igjen og tenkte å lage pizza med topping av chorizo, papika og løk.

Skrevet

Først røkelaks med pepperrotdressing og en liten salat av løkspirer og agurk. Deretter Jane Grigsons pastinakksuppe og eplekake med krydder til dessert. Sauvignon Blanc til forrett og hovedrett, og kanskje et lite glass portvin til desserten.

Skrevet

Skiver av lammestek marinert med chili, oliven, hvitløk og oregano med hummus, ferskt brød og salat til.

Skrevet

Fransk lammegryte med bl.a. tomater og bønner.

Skrevet

Pannekaker med kokte poteter, stekt bacon og svigermors hjemmelagede blåbærsyltetøy. :sikle:

Skrevet

Lurer på om jeg skal lage en rotgrønnsakssuppe eller lapskaus med røkte kjøttpølser og/eller chorizo. Har endel matfløte som burde brukes også, men den tid den sorg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...