Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

I dag har jeg tenkt å lage nachos på enklest mulig vis. Et godt lag med nachos chips i bunnen av ei ildfast form, tacosaus, jalapeno, kjøttdeig, tomater og ost. I airfryer 10-15 minutter på 180 grader. Lettvint og mye smak.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går: Ferske cumberland-pølser stekt i form i ovnen med norske epler, løk, rosmarin og lønnesirup, med mandelpotetmos og rosenkål til.

I dag: Gnocchi all'amatriciana.

Anonymkode: ad006...80d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En filipinsk kyllinggryte med poteter, gulrøtter, erter osv i kokosmelk. Har fått oppskriften fra min filippinske svigerinne. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MarianneE skrev (14 timer siden):

En filipinsk kyllinggryte med poteter, gulrøtter, erter osv i kokosmelk. Har fått oppskriften fra min filippinske svigerinne. 

Kan du være så grei å dele oppskrift med oss? 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndags biff indrefile av sf (på datosalg) med ovnsbakte små tomater, steike gode løkringer(hjemmelaget) og pomfri(skal lage fra bunn neste gang) :) 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Droppet middag, bakte boller istedenfor. Hveteboller og kanelsnurrer , passer fint på en regnfull søndag en høstdag!
🏠🍃🍂🍁🌧

900688AA-256F-4657-9E2F-EE6EA9C39F8E.jpeg

Anonymkode: 574ba...813

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middag hos mamma og pappa i dag! Svinestek med mammas nydelige brune saus, poteter, grønnsaker, surkål og tyttebærsyltetøy 😋😋😋 Marsipankake til dessert. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...