elien Skrevet 8. september 2021 #53341 Del Skrevet 8. september 2021 Hjemmelaget lunsjkaker med båtpotet stekt i ovn med grønn ertepure 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 8. september 2021 #53342 Del Skrevet 8. september 2021 Lager dere alltid karbonader fra bunnen av ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 9. september 2021 #53343 Del Skrevet 9. september 2021 LiseTV skrev (18 timer siden): Lager dere alltid karbonader fra bunnen av ? Jeg lager stort sett alle karbonader og lignende i fra bunn selv. Syntes de blir mye bedre. Men hen yngste som bor med meg, liker best kjøpe karbonader, men liker hjemmelaget kjøttkaker best 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 9. september 2021 #53344 Del Skrevet 9. september 2021 I dag slapp jeg å lage middag, hen yngste har laget pannekaker med bacon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #53345 Del Skrevet 9. september 2021 Hvit pizza med bacon, løk og ananas. Anonymkode: d5ab2...96b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beneviento Skrevet 9. september 2021 #53346 Del Skrevet 9. september 2021 LiseTV skrev (19 timer siden): Lager dere alltid karbonader fra bunnen av ? Ja, jeg har ikke funnet noen ferdige i butikken som jeg syns smaker godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beneviento Skrevet 9. september 2021 #53347 Del Skrevet 9. september 2021 Idag blir det medisterkaker og kålrabistappe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 9. september 2021 #53348 Del Skrevet 9. september 2021 Pad Thai med bla. kylling, risnudler, egg, bønnespirer, cashewnøtter og lime. Jeg ELSKER Pad Thai!!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 9. september 2021 #53349 Del Skrevet 9. september 2021 Ugresset skrev (4 timer siden): Pad Thai med bla. kylling, risnudler, egg, bønnespirer, cashewnøtter og lime. Jeg ELSKER Pad Thai!!! Det er supergodt! Spesielt den man lager selv. Wok med biffstrimler og nudler her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 10. september 2021 #53350 Del Skrevet 10. september 2021 Får besøk og skal være så "fancy" at jeg skal serverer hjemmelagde kjøttkaker i brun peppersaus, kålstuing, nypoteter, stekt sopp og løk, brokkoli og rørte tyttebær. 🙈🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 10. september 2021 #53351 Del Skrevet 10. september 2021 I dag får vi middagsbesøk, og på menyen står svinestek med rødkål, gulrot, potet, saus og tyttebær. Og til desert blir det tarte tatin med epler 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 10. september 2021 #53352 Del Skrevet 10. september 2021 (endret) Av og til står det middagstips i tilbudsavisene, og da er det gjerne tilbud på noen av ingrediensene. Jeg har opp igjennom årene brukt en del svineknoker. De er ofte på tilbud. Ferske, lettsaltet eller røkt. i en dansk tilbudsavis viser de en rimelig middag med svineknoke. Den ser jo knasende god ut 😀. Først er den kokt, og så sprø svor under grillen. Endret 10. september 2021 av Hvemsomhelst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 10. september 2021 #53353 Del Skrevet 10. september 2021 (endret) Hvemsomhelst skrev (35 minutter siden): Av og til står det middagstips i tilbudsavisene, og da er det gjerne tilbud på noen av ingrediensene. Jeg har opp igjennom årene brukt en del svineknoker. De er ofte på tilbud. Ferske, lettsaltet eller røkt. i en dansk tilbudsavis viser de en rimelig middag med svineknoke. Den ser jo knasende god ut 😀. Først er den kokt, og så sprø svor under grillen. Det så godt ut, men av en eller annen grunn innbiller jeg meg at den også er fersk, altså verken saltet eller røkt, noe jeg har til gode å finne i Norge. Det hadde vært gøy å prøve, får se om jeg finner en slik neste gang jeg er i Danmark. I dag blir middagen forøvrig pizza, hjemmelaget sådan, men kjøtt, bacon, tomat, paprika, sopp og oliven. I tillegg til saus og ost. Endret 10. september 2021 av Brunhilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 10. september 2021 #53354 Del Skrevet 10. september 2021 Brunhilde skrev (1 minutt siden): Det så godt ut, men av en eller annen grunn innbiller jeg meg at den også er fersk, altså verken saltet eller røkt. Det hadde vært gøy å prøve, får se om jeg finner en slik neste gang jeg er i Danmark. I dag blir middagen forøvrig pizza, hjemmelaget sådan, men kjøtt, bacon, tomat, paprika, sopp og oliven. I tillegg til saus og ost. Ja, det kan vel tenkes at den er fersk.. jeg bruker vanligvis bare lettsaltet, og de er ikke veldig salte. Man kan også vanne dem ut litt. Jeg tror det er tilbud på knoker her også, men det er litt gøyere å handle i Danmark 😀 Nam nam, middagen din høres god ut. Fredagspizza 😋. Bare reker her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 10. september 2021 #53355 Del Skrevet 10. september 2021 Hvemsomhelst skrev (Akkurat nå): Ja, det kan vel tenkes at den er fersk.. jeg bruker vanligvis bare lettsaltet, og de er ikke veldig salte. Man kan også vanne dem ut litt. Jeg tror det er tilbud på knoker her også, men det er litt gøyere å handle i Danmark 😀 Nam nam, middagen din høres god ut. Fredagspizza 😋. Bare reker her. Reker er ikke bare, det er noe av det beste jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beneviento Skrevet 10. september 2021 #53356 Del Skrevet 10. september 2021 Libanesisk pasta med yoghurt og lammekjøtt. Tomat og agurksalat til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 10. september 2021 #53357 Del Skrevet 10. september 2021 Det blir grandis i dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 10. september 2021 #53358 Del Skrevet 10. september 2021 Ugresset skrev (6 timer siden): Får besøk og skal være så "fancy" at jeg skal serverer hjemmelagde kjøttkaker i brun peppersaus, kålstuing, nypoteter, stekt sopp og løk, brokkoli og rørte tyttebær. 🙈🙈 Altså nam😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 10. september 2021 #53359 Del Skrevet 10. september 2021 Hvemsomhelst skrev (3 timer siden): Av og til står det middagstips i tilbudsavisene, og da er det gjerne tilbud på noen av ingrediensene. Jeg har opp igjennom årene brukt en del svineknoker. De er ofte på tilbud. Ferske, lettsaltet eller røkt. i en dansk tilbudsavis viser de en rimelig middag med svineknoke. Den ser jo knasende god ut 😀. Først er den kokt, og så sprø svor under grillen. Svineknoke er noe av det absolutt beste som finnes😋😋. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 10. september 2021 #53360 Del Skrevet 10. september 2021 Pasta vongole blir det her i dag. Noe av det beste jeg vet så jeg gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå