Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trenger å bli kvitt litt grønnsaksrester så da  slang vi sammen cashewfyll og tinte  opp noen butterdeigplater :) 

2FE4C2D2-2EB8-4D78-A176-CB72413E3F7E.jpeg

Anonymkode: 8beb6...381

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elien skrev (3 timer siden):

Brukte denne som utgangspunkt, men hadde i 1 litt stor gulrot, 3 fedd hvitløk og søt paprika i stede for vanlig. Smakte den til med Sambalolek på slutten, jeg hadde i ca 3-4 ss av det. Var veldig enkelt å lage!

https://www.nrk.no/mat/kremostsuppe-1.6140013

Takk 😄 så og hörtes sykt godt ut!

Anonymkode: 245be...59a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Dr Oetkerpizza, den pollo-tingen med spinat og den er helt grei. Ikke sånn supergod, men ikke vond heller. Og med et glass italiensk rødvin ved siden av...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelaget butter chicken, av økologisk kyllinglårfilet, med ovnsbakte tomater, fløte, safran, garam masala, frisk koriander og masse andre godsaker i sausen. :spise: 

Servert med basmatiris med mykstekt rødløk og div. hele krydder, og nybakte pannestekte naanbrød penslet med smør med hvitløk og koriander. Pluss en god rød burgunder til (fremdeles en rødvin!).

Anonymkode: ad006...80d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elien skrev (16 timer siden):

Pannestekt toast med cheddar, skinke, tomat, jarlsberg og litt dijon senep på skivene :) 

Takk for tips! Tror jaggu det blir det her også. Er så matlei for tiden 😅

Anonymkode: 819b4...62c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Indrefile sf (fant på dato salg) med potetkrasj (skulle vært hjemmelaget pomfri, med noen poteter jeg hadde fått, og de var ikke tydeligvis ikke kokefaste, så etter dampingen så fant jeg ut at de var melne, tok de da i ovnen på varmluft med litt smør og diverse krydderier), ovnsbakte småtomat og blomkålpure til :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vert på hytta idag, fikk servert komle med salt kjøtt, poter og kålrabistappe veldig digg :) barnet igjen på hytta, så da unner jeg meg en Calzone til kvelds :)

Anonymkode: b10ed...ac8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jukset noe aldeles forferdelig i dag, da Sambo er på seminar og jeg hadde en fullstappet dagsplan. Kjøpte ferdiglaget ertesuppe med pølsebiter i på Bondens Marked, varmet det i mikrobølgeovnen, og nøt denne kulinariske höjdaren med et rundstykke og stort glass vann. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...