Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har en bod på kjøkkenverandaen der det bor ymse griller, bærbare kokeplater, panner og kjeler. Servise og bestikk.  Alt jeg trenger til å mekke mat ute...På verandaen eller i hagan.

Det er alltid bra...    :spise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (9 timer siden):

Skal prøve den nye Kapteinens fylte, med poteter og raspa gulrot

Kapteinens fylte - Fisk med ost, brokkoli, gulrot | Findus

Knabba fra Jerry.   😜

Kos deg.  Den er god. ☺

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Jerry Lee skrev (Akkurat nå):

Knabba fra Jerry.   😜

Kos deg.  Den er god. ☺

:ninja: ja måtte jo prøve den jeg og :)

Takk,det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (8 timer siden):

:ninja: ja måtte jo prøve den jeg og :)

Takk,det samme.

:spise:   :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det Quesedilla (sikkert skrevet feil) med biffdeig med egen blanda tacokrydder. Løk, paprika og mais inni, og ost selvsagt. Salsa,rømme og  hjemmelaget guakomole :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag blir det en svinekotelett med skivet avokado, tomat, salat og fetaost ved siden av. Det er litt sommermat for meg.

Endret av Brunhilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det må bli blodpudding og stuet kål, det er utrolig godt. Kan servere solo til. Alternativt er det lungemos og ertestuing. 

Anonymkode: 0b587...57a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løvbit med pommes noisettes og bearnes saus etterpå.., med litt avokado 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så JÆVLI varmt, 30 grader og vi orker muligens ostesmørbrød når det går under 28 grader ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stekt makrell med poteter, salat og rømme😋 Sønnen min og bestefar fisket i gårkveld. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det pizza fra Peppes - digg å sitte ute på kvelden og spise når det  er så deilig temperatur. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På aluminiumsfolie has det ei god spiseskje med olivenolje. Så kommer et par poteter i skiver, etterfulgt av en stivspekt torskefilet. Ei god fingerklype salt strøs over. Nestemann ut er halverte cherrytomater som has oppå fisken. Et par finhakkede fedd hvitløk og en grovhakket sjalottløk strøs oppå - og det er ikke så farlig om det ramler litt nedpå potetene. Til slutt kommer ternet paprika i alskens farger. Litt mer salt, samt sellerisalt, pepper, og litt paprika-krydder - kanskje en ørliten mengde chiliflak - og alt pakkes sammen. Inn i ovnen på 200 grader og etter 30-40 minutter er det middag. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fiskegrateng fra frysedisken med blomkålblanding i dag 😅 fryktelig lettvint i varmen! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollie skrev (6 timer siden):

Stekt makrell med poteter, salat og rømme😋 Sønnen min og bestefar fisket i gårkveld. 

Fantastisk sommermat.   :spise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter7 skrev (4 timer siden):

På aluminiumsfolie has det ei god spiseskje med olivenolje. Så kommer et par poteter i skiver, etterfulgt av en stivspekt torskefilet. Ei god fingerklype salt strøs over. Nestemann ut er halverte cherrytomater som has oppå fisken. Et par finhakkede fedd hvitløk og en grovhakket sjalottløk strøs oppå - og det er ikke så farlig om det ramler litt nedpå potetene. Til slutt kommer ternet paprika i alskens farger. Litt mer salt, samt sellerisalt, pepper, og litt paprika-krydder - kanskje en ørliten mengde chiliflak - og alt pakkes sammen. Inn i ovnen på 200 grader og etter 30-40 minutter er det middag. 

:spise:       ((😟))

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...