Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Er på biltur, og overnatter både i telt, på hytter og et hotell en sjelden gang om jeg må innom en by. Middager i teltet har vært pannekaker og egg og bacon pluss bønner. Lager pannekakerøre på hytte og det smaker så sjukt godt ute i naturen! På hytta har det blitt mye gryter av forskjellig slag, og div.salatee. På hotell har det kun blitt frokost. I dag ble det pastasalat på hytta. Med pasta, ost, oliven, tomater, agurk, rødløk og...ananas. Kan jeg ha ananas på og i noe, så har jeg det. Hatet og elsket. Jeg syns det alltid gir en frisk smak i "tyngre" ingredienser. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprøstekt makrell. Poteter og agurksalat.  Stekesjy og smelta smør.  Dessert blir kald rabarbrasuppe.  Gleder meg til det.

Anonymkode: 9fb79...78f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag ble det fullkornwrap med spekeskinke og smøreost, salat, tomat, agurk og paprika. Orket ikke noe avansert i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fullkornsspaghetti i tomatsaus med mye chili, hvitløk, ovnsstekte paprika, semi-tørkede tomater og  kalamataoliven, med dryss av oppsmuldret chèvre, bladpersille og revet sitronskall.

En slant rød burgunder til (ikke skrivefeil i dag heller: :vin:).

Anonymkode: ad006...80d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går: Et uplanlagt møte i fråtseribanden som - siden det var uplanlagt - førte til inntak av hamburger, kyllingvinger, "garden salad" (hva nå enn det kalles på norsk), og cæsarsalat. Desserten var ostekake. Etterpå trillet vi alle hjem, stappmette og glade.

Dagens lunch/middag/kveldsmat blir torsk i folie med ymse grønnsaker. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sursøt kylling med salat, mais og nudler i dag.

Anonymkode: 5655b...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...