Gjest Mahareth Skrevet 7. oktober 2010 #101 Del Skrevet 7. oktober 2010 Dæven, det var kameraet sitt! :dåne: Har ikke laget middag her enda i dag. Kommer ikke på noe vi har lyst på, for det må liksom være med kjøttdeig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 7. oktober 2010 #102 Del Skrevet 7. oktober 2010 Har ikke laget middag her enda i dag. Kommer ikke på noe vi har lyst på, for det må liksom være med kjøttdeig Sånn var det her i dag også, så vi bare tok noe. Ingen av oss har veldig lyst på bolognaise, men det er iallefall mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #103 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ja, det kameraet er supert! Like supert som middagen Men Inwe, hvor har du fått det fra at jeg skulle selge speilrefleksen? :klø: Når det gjelder middag med kjøttdeig Mah, så har jeg verdens beste og enkleste tips Du steker kjøttdeig og koker ris. Når kjøttdeigen er ferdigstekt har du over et glass med uncle bens sweet&sour saus. La den stå litt på varmen, så er det klart til å servere. Ha gjerne noe salat til også. Ferdig på 5 min, og sinnsykt godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. oktober 2010 #104 Del Skrevet 7. oktober 2010 Så gøy Mah! Er ikke så ofte jeg gidder å svare mer enn én gang i vanlige tråder så blir vel ofte litt "usynlig", men det ene svaret pleier å være gjennomtenkt :happy: Når det gjelder den AB tråden syns jeg det var sykt kult at de fersket hun som var sånn motstander til AB i å faktisk være AB selv, på et helt vanlig spørsmål Link?? Forferdelig kjedelig her inne i dag, i alle bøkene! Nå sitter jeg å sulter ihjel.. Skal snart lage meg mat. K jobber overtid igjen, så blir middag alene i dag Gleder meg til han kommer hjem! Men først blir det alenemiddag, også skal jeg brodere litt tenker jeg Vi jobber lenge, vet du Middagen så supergod ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #105 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Link?? Her er ab-tråden Vi jobber lenge, vet du Middagen så supergod ut!! Ja, litt for lenge, det blir kjedelig for en stakkars vikar som har mye fri vettu Middagen var god :happy: edit: Linken fungerte ikke Endret 7. oktober 2010 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #106 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Nå skal jeg se på Samlivsterapauten Dag på tv2 (sykt morsomt!) For så å gå å legge meg! God natt KG-damene Endret 7. oktober 2010 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. oktober 2010 #107 Del Skrevet 7. oktober 2010 Linken funker nå Ja, 10 timer på jobb er jaggu nok. Må jeg hoppe i dusjen og køye jeg snart også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #108 Del Skrevet 8. oktober 2010 KG! I dag er den store dagen! Nå er det bare noen timer til avreise Først skal jeg på kattepensjonatet og levere fra meg lille prinsesse! Vil ikke levere henne fra meg! Men det er godt å vite at hun har vært der før, og at det ser ut til at hun har det bra der da Først skal jeg pakke litt Jeg vil ikkeee! Nå må jeg gå Kommer sterkere tilbake på søndag kveld, evt mandag jeg Gleder meg til da! Håper dere får en finfin helg :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 8. oktober 2010 #109 Del Skrevet 8. oktober 2010 Krysser fingrene for at helga blir mye bedre enn du tror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 8. oktober 2010 #110 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ha en finfin tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #111 Del Skrevet 8. oktober 2010 Takk jenter! Jeg var raskere enn jeg trodde, så jeg rakk meg en tur innom her igjen Eller, når sant skal sies er jeg ikke helt ferdig pakket, men hvor mye trenger man egentlig å pakke for en helg da. Det meste ligger uansett klart i poser. Jeg fant nemlig et påskudd for å ta en storhandel i dag! Etter jeg leverte fra meg pus ville jeg ikke hjem med en gang, for det blir alltid så fryktelig tomt og stille når ikke hun er her. Så da dro jeg innom senteret i lille byen først! Og der fant jeg sånn ca alt jeg har klaget over at jeg mangler og ikke har nok av, så nå er jeg superfornøyd med shoppeturen hvertfall. Jeg kjøpte: - 2 par strømpebukser (den ene med sånn fint rosemønster ) - 2 gensere, en god og lang ullgenser, og en søt rosa en - 1 stor joggebukse (DET trengte jeg ) - Lue og votter :happy: Nå føler jeg meg litt mer klar for det som måtte komme, nå har jeg i allefall klær! Ogs bestilte jeg meg frisørtime neste uke! Skal bli deilig å få farget og kuret det, samt få klippet tuppene nå Nå er det bare 40 min til K slutter på jobb og kommer å henter meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. oktober 2010 #112 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) stekt lenge sammen i en hel masse smør, av en eller annen grunn blir det sykt digg. det er da ikke rart!? Fine maten! Fine bildet! Og jeeee, jeg er inspirasjon! Hva slags kamera har du forresten? Lykke til på tur. Dettane går så bra vet du! (if all else feils: drikk deg så skitings at du kjapt sover deg gjennom resten av helga) Endret 8. oktober 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 8. oktober 2010 #113 Del Skrevet 8. oktober 2010 Du var på senteret uten å kontakte meg? FY! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 8. oktober 2010 #114 Del Skrevet 8. oktober 2010 God tur og god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. oktober 2010 #115 Del Skrevet 8. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 8. oktober 2010 #116 Del Skrevet 8. oktober 2010 Tudelu! Nå har jeg lest hele boka di også! Koselig dagbok du har. Må si meg veldig misunnelig på at du klarer å ha pus i bånd! Hvordan i alle dager klarte du det? Her i huset var det så lite vellykket at jeg gav bare opp. (Og jeg som har det søte rosa båndet gjemt vekk i en skuff :rødme:) Jeg vil også ha sånn kamera du har! Hvor mye koster det? Anyway..god tur! Håper du får en koselig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #117 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Fine maten! Fine bildet! Og jeeee, jeg er inspirasjon! Hva slags kamera har du forresten? Lykke til på tur. Dettane går så bra vet du! (if all else feils: drikk deg så skitings at du kjapt sover deg gjennom resten av helga) Hihi (^^,) Jeg har en Canon 350D, og er veldig fornøyd med den! Takk takk, turen gikk bedre enn forventet på mange punkter Du var på senteret uten å kontakte meg? FY! God tur og god helg Takk! Tudelu! Nå har jeg lest hele boka di også! Koselig dagbok du har. Må si meg veldig misunnelig på at du klarer å ha pus i bånd! Hvordan i alle dager klarte du det? Her i huset var det så lite vellykket at jeg gav bare opp. (Og jeg som har det søte rosa båndet gjemt vekk i en skuff :rødme:) Jeg vil også ha sånn kamera du har! Hvor mye koster det? Anyway..god tur! Håper du får en koselig helg Så koselig at du liker boka! Ja, må nesten si jeg misunner meg selv litt av og til, er utrolig glad for det! Letter litt på samvittigheten for å ha henne inne i en leilighet som godt kunne vært litt større! Hvordan jeg har klart det aner jeg ikke Hun har bare tatt det utrolig fint helt fra dag 1! Det kommer veldig an på hvor vi går da, går vi på veier hvor det er lett for henne å stikke inn på oppkjørsler og slikt er det ikke noe gøy Nå i det siste har vi gått på en kjerrevei i skogen, og da har det gått kjempefint. Hun går samme vei som meg, og når hun blir lei bærer jeg henne noen meter, så hopper hun ned igjen og går litt selv Skal være sagt at jeg fikk henne på omplasseringen da hun var 2 år, og virker som hun er utrolig takknemlig for å ha fått et trygt og godt hjem, samt at hun er litt "redd for den store verden". Kanskje ser hun på båndet som en trygghet, men jeg vet jo ikke. Hun kommer løpende som en hund når jeg finner det frem hvertfall Når det gjelder kameraet er det en Canon 350D. Er litt usikker på hva det koster nå, men det er jo noen år siden det kom, så tipper det ligger på rundt 3-4000! Endret 10. oktober 2010 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 10. oktober 2010 #118 Del Skrevet 10. oktober 2010 Ah, jeg har 350D selv, men det er noe gærnt med det Jeg må få det til doktoren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #119 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Jess, da var jeg hjemme i siviliasasjonen igjen! Dere hadde rett, jenter! Helgen ble langt ifra så ille som jeg hadde fryktet, har faktisk kosa meg På fredag kom vi opp i stummende mørke! Det var jo ikke strøm, så da ble det å fyre opp en hel haug med stearinlys med en gang. Koselig det Vi var slitne etter bilturen, så det ble bare til at vi spiste pølser og skravla noen timer før det ble senga. På lørdagsmorgen våknet jeg av meg selv kl 0800 av strålende solskinn (det er faktisk en deilig måte å våkne på!). Ikke lenge etter var vi alle våkne, og sånn i 12-tiden dro vi ut på fjelltur. Vi kjørte en times tid enda lengre opp på fjellet før vi parkere og tok føttene til hjelp. Turen var aldeles herlig, man føler seg jo som verdens hersker når man står slik langt opp i fjellheimen, og det eneste man kan se så langt øyet rekker er storslått natur :dåne: På toppen spiste vi kvikk-lunsj og dinglet med beina fra den høyeste steinen Oooh, også så vi masse lemen! De spratt opp overalt! De var skikkelig søte! På kvelden i går skulle vi egentlig drikke og spille kort. Det ble et par runder amerikaner før vi la oss utslitt kl 22.00 Alt i alt en finfin tur, men det skal være sagt: borte bra, men hjemme best Nå sitter vi å koser oss og er nydusjet og ser på robinson, også koser vi oss med overkosen pus som er veldig glad for å være hjemme fra kattepensjonatet. Jeg elsker kjærsten og pusen min Håper alle har hatt en fin helg Endret 10. oktober 2010 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #120 Del Skrevet 10. oktober 2010 Ah, jeg har 350D selv, men det er noe gærnt med det Jeg må få det til doktoren Kameradoktoren hørtes ut som en ide da ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå