Gå til innhold

Mens jeg venter


Envy

Anbefalte innlegg

:hallo:

Så flott at hytteturen ble vellykket, og den fjellturen høres toppers ut. Herlig å gå tur i fjellet nå som det er så flotte høstfarger :Nikke:

Vi så også masse lemen sist vi var ute på tur, tror det er masse lemen i fjellet for Kospiemannen så også mange da han var på rypejakt.

Vet du, i mårrest mens vi ennå lå og sov hørte vi et forferdelig rabalder utom soverommet. Vi gikk bort til vinduet for å se, og der var det en kattunge (ikke helt liten da) som ville inn til oss :fnise: Den var så søt der den hang på veggen og forgjeves prøvde å få kroppen inn :fnise:

Den fikk selvfølgelig ikke bli med inn hos oss, men da vi sto opp lå den å sov i stolen på varandaen:hjerte:

Den har gått litt frem og tilbake her ute i dag, og jeg lurer fælt hvor den hører hjemme. Har aldri sett den før, men skal høre med de nye leieboerne hos naboen. Håper den finner veien hjem :Nikke:

Ha en fin kveld :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mahareth

Godt å høre at det ble mye bedre enn forventet :klem:

Det er faktisk kjempedeilig å våkne av sola på morgenen! :jepp: Så lenge man ikke er fyllesyk eller har sovet mindre enn 5 timer da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok det er lemen-år i år, Kospia. Kan virke sånn. Har aldri sett lemen før jeg, men det var jo utrolig søte skapninger da :jepp:

Så søtt med pusekatten som ville inn :fnise: Da kan man jo ikke bli sinna for at man blir vekt heller! Hper dere finner eieren da! Lille nøstet kan jo ikke fly ute å reke nå som kulda er på vei! Snilt at den fikk komme inn på besøk da! :fnise: hihi!

Takk Inwe, du kan se bilder på face! Jeg var skikkelig paparazzi :lol:

Ja, Mahareth, det ble jo faktisk ikke så aller verst :sjenert: Nei, det klart, men å bli vekket av noe som helst etter for lite søvn eller når man er fyllesjuk er ikke spesielt digg :lol: Vi tok det rolig i helgen, så da var det bare godt å komme seg opp i god tid på morgenen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, nå begynte pcen min å kødde, så la inn forrige innlegg før den kødda det helt bort! :lol:

Nå sitter jeg under pleddet og koser meg med oppussingsprogram på tven, Colin og Justin er så sykt flinke! Skulle ønske jeg og K hadde hus jeg. Har så lyst på masse plass og på muligheten til å pusse opp og gjøre som vi vil. Men det er vel ogs en av tingene jeg må vente litt til på :gjeiper: Også har jeg lyst på høner :ler: Vi var hjemme hos svigermor på en rask middag i går, og naboen hadde fått seg høner i hagen. Det så SÅ koselig ut :fnise: Det virker nesten som jeg hadde K på glid også, kanskje får vi høner når vi får oss hus og hage? Det hadde vært gøy :nigo:

I dag har jeg vært og postet et brev og gått litt rundt på det lokale kjøpesenteret. Det er ikke det store utvalget der, men til min store overraskelse fant jeg meg kostyme på nillen der oppe! :happy: Fikk den for 200 kr, og det er ålreit siden jeg egentlig hadde tenkt å bruke 600, så sparte jeg jo masse penger :)

CIMG1715-1.jpg

Det ble visst vampyr av meg likevel. Men hvis jeg gjør om litt på den kan den bli et bra piratkostyme også, om jeg bare får tak i en hatt, så da får vi se :) Den passet bra på ihvertfall. Syns den var kul jeg :hoppe:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk jenter :) Betina, jeg er invitert på halloweenfest med utkledning. Og jeg eeelsker å kle meg ut, så har lurt fælt på hva jeg skulle være! Ville være vampyr eller pirat, og nå ser det ut til at det ble vampyr, eller kanskje en kombo? :klø: :ler:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk jenter :) Betina, jeg er invitert på halloweenfest med utkledning. Og jeg eeelsker å kle meg ut, så har lurt fælt på hva jeg skulle være! Ville være vampyr eller pirat, og nå ser det ut til at det ble vampyr, eller kanskje en kombo? :klø: :ler:

Aha! Så gøy da! Du kan jo starte som pirat og når mørke sprer seg kan vampyren trå frem :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uh! Gleder meg til å se deg ferdig utkledd :hoppe: Gleder meg generelt til festen :nigo:

Så bildene på face. Det så skikkelig kos ut jo :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi :biggrin:

Jeg gleder meg også Inwe, masse! :nigo: Det blir gøygøygøy!!

---------------------

åååh, herregud, herregud, herregud!!! :strix: Nå har jeg ordna julegave til kjære min, og det er verdens beste julegave!! :strix: Synd han pleier å snoke her, for da kan jeg ikke si hva det er, men det er perfekt, og det kostet meg nærmere 4000 kr :hakeslepp: men DET er det verdt altså! Hurra! :strix:

Jeg gliser mer enn dette nå :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...