Gå til innhold

Mens jeg venter


Envy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest *Twinklestar*

jeg har en liten forelesning i morgen formiddag åsså har jeg helg jeg også :nigo: må lese pensum hele helga da, men det går alltids greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dagbokgjengen! :vinke: Stakkars Mah :troest: Du får tenke på alt det deilige helgetillegget som kommer på lønnsslippen! :lur:

Hoho! Jeg koser meg! Herregud! Det er så mye spennende i livet mitt for tiden :strix:

I love my life!

Nå skryter jeg fælt :sjenert: men det er så deilig å kjenne på den følelsen når den er der :)

Nå sitter jeg og koser meg med skrivingen igjen, planlegger litt fremover. Dette blir en spennende historie! :jepp:

Etterpå skal jeg og pus ut i skogen en tur. Lenge siden det nå, også er det jo strålende sol i dag! :sol:

:klem: på alle som vil ha! :strix:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

a122.gif:rulle::kjefte:d014.gifa158.gif

ÅÅÅÅÅÅ!!! J*vla UDYR!!!! Det står idiotiske drittfolk utenfor huset her, og naboen har gjeterhund! F*ens j*vla DRITTfolk!! Dem har sttt rett utenfor huset her og hengt i over en time nå, fordi det bygges vei utenfor her på ukedagene, men veien er da lenger enn akkurat de 100 meterne utenfor akkurat DETTE huset! Argh!! Bikkja bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og ULER! Han kommer ikke til å gi seg før de idiotene har dratt heller, og naboen er ikke hjemme, jeg blir gaaal!! :bond:

Nå har jeg vondt i hodet også :sukk: Jeg som var så glad for at jeg var våken tidlig på lørdagsmorgenen!

Jeg for se det positive i det, for å prøve å slippe å høre gnålet fra bikkja har jeg både satt på vaskemaskinen OG tatt en del oppvask, og kl er ikke 11 engang! :jepp:

Bah.. :murvegg:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De gikk de :jepp: men gjett hva som skjedde 10 min etter at det ble stille på bjeffingen?! :ler: Da var det et korps som skulle øve - rett bortpå her! Da dro jeg ut jeg :hoho:

Dro til lille byen og handlet bursdagsgaver til smårollingene. Tantebarna er født dagen etter hverandre med ett års mellomrom, så i morgen er det dobbeltfeiring! :jepp: Det blir koselig! Er veldig fornøyd med gavene også :happy:

..Også tok jeg sol, med sånn bruningskrem i samme slengen :lur: Deilig :) Også lukter det så godt av den kremen, blir nesten avhengig :fnise:

Skulle egentlig skrive i dag, men har vært så mange rare forstyrrelser hele dagen, så det ble liksom aldri :klø: Nå komme kjære snart hjem fra hobbyen sin, det blir bra! Da skal vi spise biff og se på

Gleder meg :hjerte:

Håper alle har en fin lørdag :klem1:

Edit: masse leifer :sjenert:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

De gikk de :jepp: men gjett hva som skjedde 10 min etter at det ble stille på bjeffingen?! :ler: Da var det et korps som skulle øve - rett bortpå her! Da dro jeg ut jeg :hoho:

Dro til lille byen og handlet bursdagsgaver til smårollingene. Tantebarna er født dagen etter hverandre med ett års mellomrom, så i morgen er det dobbeltfeiring! :jepp: Det blir koselig! Er veldig fornøyd med gavene også :happy:

..Også tok jeg sol, med sånn bruningskrem i samme slengen :lur: Deilig :) Også lukter det så godt av den kremen, blir nesten avhengig :fnise:

Skulle egentlig skrive i dag, men har vært så mange rare forstyrrelser hele dagen, så det ble liksom aldri :klø: Nå komme kjære snart hjem fra hobbyen sin, det blir bra! Da skal vi spise biff og se på

Gleder meg :hjerte:

Håper alle har en fin lørdag :klem1:

Edit: masse leifer :sjenert:

så utrolig teit :murvegg: jaja du fikk jo kost deg litt likevell da :nigo:

åh den filmen er utrolig bra! :jepp:

kos deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

åh den filmen er utrolig bra! :jepp:

kos deg :klemmer:

Filmen var kjempefin, men utrolig trist! Minte meg om mange skjebner jeg vet om siden jeg jobber innen rehabilitering! Syns den stoppet litt brått, skulle gjerne visst mer om hvordan det gikk, men som jeg sa til sambo så kan det vel hende historien er ikke kommet lenger i virkeligheten heller!

Hei!

Håper du har kost deg masse i helga :)

Takk, det har jeg! :klem:

-----------------------------

Nå er jeg sliten! Jeg og kjære har vært i familieselskap igjen (denne familien min er glad i å ha sånne på søndager :fnise: ) og i dag var vi hos broren min. Begge brødrene mine har barn som er født henholdsvis i dag og i morgen, så da måtte det feires! :jepp:

Det er så fantastisk å være tante, disse barna er jo verdens beste barn! Men jeg kan ikke hjelpe for å kjenne på verpesjuken på slike dager sammen med barna altså :sjenert: Ene broren min har en sønn på 9 mnd, lillegutten er jo bare verdens nydeligste. Smiler fra øre til øre hele tiden, og da hans fetter fikk fjernstyrt bil med blinkende lys og greier løftet jeg han opp og bærte han rundt så han fikk være med å se på bilen, han sprellet at glede. Så utrolig gøy! :hjerte: Også lille prinsessa til tante da! :rødme: Sukk, på slike dager er man unnskyldt for å drømme om egne? :)

Nå er jeg derimot utslitt. Det er litt av en fart på disse! Jeg hadde med meg prinsessa (4 år), lille lure (5 år) og storebroren til lille lure (9 år) ut på lekeplassen alene, slitsomt, men utrolig morsomt! :hoppe:

Nå må jeg gjøre sluttspurten på skriveriet mitt, det og medføgende dokumenter skal sendes inn iløpet av kvelden/natten! Spennende! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wild bird

Hei!

Så spennende med skriverier som skal sendes inn! Håper det går slik du ønsker og håper :)

Også ønsker jeg deg en fin mandag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Det er herlig å være tante og kunne kose seg med ungene så mye man vil. Du får barn en dag selv, det vet du. Det kommer tidsnok ;)

Håper du fikk sendt skriveriet ditt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...