Gå til innhold

Mens jeg venter


Envy

Anbefalte innlegg

Hei alle dagboklesere! :goodbye:

Jeg er en gammel traver her inne. Har også en gammel dagbok (eller faktisk 2, men den forrige skrev jeg nesten ikke i, og følte at den ble feil nå) her inne, men nå er det nye tider, et nytt liv og på sin plass med ny dagbok.

Starter med en liten introduksjon av meg selv jeg. Jeg er en ung dame på 22 år. Jeg bor på østlandet, rett i nærheten av Oslo. Jeg jobber som vikar, for mennesker som har falt utenfor samfunnet, hjelper dem med rehabilitering og trives utrolig godt i jobben min! Jeg har en samboer hvis navn begynner på K (hvilket han vil bli referert til som her inne), som jeg elsker masse :hjerte: Også har vi en liten pusekatt som jeg hentet fra omplasseringen for 2 år siden. Hun er min lille prinsesse nydelighet, og jeg setter henne veldig høyt :rødme:

Ja, egentlig så har vi et veldig bra liv, her ute på landet, ikke langt fra hovedstaden :jepp: Fikk oss ny leilighet nå i høst og trives utrolig godt!

Når det gjelder navnet på dagboken kommer det rett og slett av at jeg er blitt en smule verpesjuk nå etterhvert :sjenert: Også må jeg vente, hvertfall ett år, eller kanskje to, fordi elskling skal fullføre utdannelsen sin før vi begynner å tenke på det. Men jeg vil jo nå! :fnise: Så ergo jeg venter :lol: Og i mellomtiden får jeg vel passe på å sprelle ferdig, også har jeg jo lille pusejenta da! :)

Akkurat nå skal jeg forøvrig ikke skrive mer, fordi nå er det natta hvert øyeblikk! :natti:

God natt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo:

Grattis med ny bok! :nigo:

Hehe, kjenner igjen det der med verpesjuka, ja... :sjenert: Men her i huset er det vel strengt tatt meg vi venter på.

Sov godt, og kos deg på jobb i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :danse: Hvis det er deg dere venter på, og du er verpesjuk er det vel bare å sette i gang da Pingting :lur: hihi :happy:

------------------------