Gå til innhold

Mens jeg venter


Envy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åå, piratkostymer er gøy! :nigo: Noe sånt som dette du tenker du vil ha, og ikke dette?

Lykke til med skrivingen i dag, og kos deg med selskapet i morra :klemmer:

Så absolutt! :jepp: Har hengt meg litt opp i denne! Syns den var ganske kul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får alle åpna den linken og ikke jeg? :klø: Gleder meg til halloweenfesten selv :jepp: Ikke det at jeg vet hva jeg skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så morsomt at dere likte den :happy: Har veldig lyst på den altså, men det var så fryktelig dyr frakt på den, og jeg vil ikke bruke over 100 kr bare på at dem skal sende dem 3 mil fra oslo og hjem til meg :nei: Tenkte jeg får ta turen til butikken demmes i byen en dag jeg har tid :jepp: Kan jeg jo kanskje få prøvd den også!

Inwe: Jeg aner ikke hvorfor du ikke fikk åpnet linken :klø: Kanskje fordi du bruker mac, som er bajs? Linkene mine liker ikke apple-produkter :fnise:

---------------------

I går storkoste jeg meg i selskap! Jeg, elskling og pus reiste tidlig herifra og parkerte pus og bilen hjemme hos foreldrene mine før vi reiste avgårde i én bil. Onkel og tante bor rett ved svenskegrensa, så vi tok en harryhandel før vi dro i selskapet! :)

I selskapet var vi nesten 30 stykker, og jeg har jo ikke truffet fetterne og kusinene mine på den siden på sikkert 10 år, da mange av dem bor i sverige og langt unna og slikt, så det var kjempekoselig!! :hoppe:

Nesten det koseligste var jo at de har bygget på huset, så nå har de en liten "utstikker" fra huset hvor de har innredet med alt mulig (dere vet sånn når eldre mennesker ikke har en cm ledig på veggen) også hadde de et lite bord med masse ørelappstoler rundt. Dette var liksom "røykehula" demmes, og det var så koselig der inne! Artig å sitte der å høre pappa og onkel utveksle røverhistorier fra tiden på sjøen :fnise:

I dag og i morgen skal jeg jobbe senvakt.. det betyr at jeg og K jobber omvendt, så nå sees vi ikke før på onsdag :sukk: ..Eller, jeg får jo se at han sover når jeg kommer å legger meg etter jobben i kveld, og han får se at jeg ligger å sover når han reiser på jobb i morgen tidlig :ler:

Nå skal jeg snoke litt før jeg hopper i dusjen og kommer meg ut i bilen. Har egentlig lyst til å gå tur, syns det er så deilig med sånn grått oppholdsvær jeg :sjenert: men det får vel bli på onsdag det da!

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Høres ut som en skikkelig fin søndag :rødme: Alltid gøy å treffe familiemedlemmer man ikke har sett på lange tider, det er veldig koselig :jepp:

Vi har også sånne skiftplaner som gjør av vi jobber omvendt av hverandre inni mellom. Det er skikkelig kjipt :sukk: Men det positive er at begge får litt alenetid, og det bør det også være nok av i et forhold :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som et fantastisk familieselskap :jepp: Våre blir bare til tull de :sukk:

Trodde du skulle på hytte denne uka? Kanskje du har mulighet til å :skravle: denne uken allikevel da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Envy

Nå har jeg fått lest meg opp her siden sist jeg var inne, og jammen ser jeg at det er en forfatterspire her inne :) du er veldig flink til å skrive synes jeg :klappe:

Jeg liker også høsten Envy,særlig det å kunne gå i fjellet i fine høstfarger og flott vær. I dag er det den store blåsbort dagen her i trøndelag, fin skjørtvind som vi pleier å si :fnise::fnise:

Så moro med halloweenfest da, og det priatkostymet var jo råtøft :tommelsmil:

:hug:

edit: liten skrivefeil

Endret av kospia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en skikkelig fin søndag :rødme: Alltid gøy å treffe familiemedlemmer man ikke har sett på lange tider, det er veldig koselig

Vi har også sånne skiftplaner som gjør av vi jobber omvendt av hverandre inni mellom. Det er skikkelig kjipt :sukk: Men det positive er at begge får litt alenetid, og det bør det også være nok av i et forhold :)

Søndagen var fantastisk!a040.gif

Jada, alenetid er fint det også, spess for K, siden jeg "alltid" er hjemme :fnise:

Hørtes ut som et fantastisk familieselskap :jepp: Våre blir bare til tull de

Trodde du skulle på hytte denne uka? Kanskje du har mulighet til å :skravle: denne uken allikevel da?

Hihi ja, det var finfint!a068.gif

Ja, vi skal på hyttetur :sur: men ikke før på fredag. Jeg leste inne på boken din forsåvidt, og dine tidpunkt kommer ikke overens med mine tidspunkt :lol:

:vinke:

Skikkelig kult kostyme, ja! Og for en koselig søndag du hadde. Det hørtes bare kjempeflott ut :)

Jaa! :hoppe:

:hallo: Envy

Nå har jeg fått lest meg opp her siden sist jeg var inne, og jammen ser jeg at det er en forfatterspire her inne :) du er veldig flink til å skrive synes jeg :klappe:

Jeg liker også høsten Envy,særlig det å kunne gå i fjellet i fine høstfarger og flott vær. I dag er det den store blåsbort dagen her i trøndelag, fin skjørtvind som vi pleier å si :fnise:

Så moro med halloweenfest da, og det priatkostymet var jo råtøft

:hug:

edit: liten skrivefeil

Så koselig å se deg innom Kospia! :hug: Godt å høre at du liker skriveriene mine! Nå skal jeg snart sende inn skriveprøven min, har bare ikke turt enda :sjenert: Hadde virkelig vært en drøm som kom i oppfyllelse om de vil gi det ut! \(^^,)/

Høsten er bare herlig! Gleder meg til fri et par dager nå, slik at jeg kommer meg ut i alle fargene!

:vinke:

*vinke tilbake* ^^

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åh, jeg måtte finne på en hel masse lurt på forrige innlegg fordi KG sa jeg hadde for mange smileyer i det :snurt:

Tenk for det KG, at jeg syns det er dårlig gjort å begrense antall smiley! :kjefte:

Sånn utover det har jeg det fint :fnise:

Skal på jobb igjen i dag. Vil ikke, eller, det er egentlig helt greit, men vi har gått over til vinteruniform! Vinteruniformsskjorta mi er aaaaltfor stor, jeg kan jo bade i den :sukk: Føler meg så stor og klumpete når jeg får den på, også har jeg spurt om jeg kan bruke sommerskjorta, men de er visst ganske strenge på det der.. Må få surra meg til å bytte skjorte i en mer passende str, men ting tar tid :gjeiper:

Nå nærmer helgen seg med stormskritt også, og jeg tror egentlig ikke jeg liker det helt.. men skal bli greit å få denne helgen overstått :roll: Neida, skal tenke positivt, det blir sikkert gøy, men det er bare ikke helt min greie :klø: Hva gjør man ikke for disse gutta :ler:

For dere som lurer så er jeg blitt lurt med på hyttetur i helgen, langt oppi gokk et sted, uten strøm og uten vann :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Bli syk i helgen :lur: 12 timer før avreise spiser du noe du vet du ikke tåler, og så har du en fantastisk unnskyldning til å bli hjemme :jepp:

Eller så kan du selvfølgelig prøve å gjøre det beste ut av det og prøve å ha det gøy :)

KG sine smileybegrensninger er irriterende! :kjefte: Men jeg kan nå se den litt også, det tar litt tid å laste sider med mange smileys på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida, ja det høres ut som om det kan bli litt av en helg! Er ikke noe sats å "grue" seg til sånt altså, men som regel blir det jo koseligere enn forventet :)

Kjipt med klumpeskjorte da. Ikke gøy å føle seg som klump. Pingting does NOT approve. :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo typisk det, da får vi :skravle: neste uke igjen. Da jobber jeg nemlig bare en dag :jepp:

Se positivt på det, det er jo en smule romantisk. Også er det bare for en helg, dette går nok helt fint :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli syk i helgen :lur: 12 timer før avreise spiser du noe du vet du ikke tåler, og så har du en fantastisk unnskyldning til å bli hjemme :jepp:

Eller så kan du selvfølgelig prøve å gjøre det beste ut av det og prøve å ha det gøy :)

:ler: Hadde det ikke vært for at jeg hater å spy så skulle jeg satt melken til surning allerede i dag!

Oida, ja det høres ut som om det kan bli litt av en helg! Er ikke noe sats å "grue" seg til sånt altså, men som regel blir det jo koseligere enn forventet :)

Kjipt med klumpeskjorte da. Ikke gøy å føle seg som klump. Pingting does NOT approve. :dry:

Ja, det kan man si! Ikke kjenner jeg de folka vi skal avgårde med så godt heller :trist: Får prøve å tenke at alkohol løser de fleste slike problemer, og jeg har et helt brett med cactus/lime cider :lur:

Klumpeskjorte er superkjipt! :sur:

Det er jo typisk det, da får vi :skravle: neste uke igjen. Da jobber jeg nemlig bare en dag :jepp:

Se positivt på det, det er jo en smule romantisk. Også er det bare for en helg, dette går nok helt fint :klemmer:

Ja, vi får prøve på det :) Da er jeg ferdig med denne turen jeg skal bruke de neste dagene på å grue meg til å ;)

Jada, joda.. men det er jo ikke romantisk med disse andre som er der da :lol: Håper det er masse fine høstfarger der og at det blir turer i skogen :jepp:

-------------------------

Og dere, jeg har fått 06.50 vakt på mandagen etter! :hoppe: De snakka nemlig om å ikke reise hjem før på mandag, men deeet går jo ikke nå..a015.gif

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...