Gå til innhold

Nok en tråd om ANONYM bruker..

Gjest Bella_

Anbefalte innlegg

Hvorfor er man anonym på ett helt vanlig spørsmål?Hva er anonyme brukere så redd for?Er vi ikke alle like anonyme her?Det er ikke som om vi kjenner hverandre,noen ganger blir det bare så tragisk.

Håper den anonym funksjonen blir borte snart,er så lei av ANONYME brukere.

Sånn måtte bare få det ut.Ha en fin kveld :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser ikke hensikten med å bruke nicket, og svarer derfor konsekvent som "anonym bruker".

Så lenge ingen klarer å overbevise meg om at det er en fordel for meg å bruke nicket, velger jeg det slik. :)

Men jeg lurer på hvorfor du er lei av at enkelte velger å være helt anonyme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å spørre noen spørsmål anonymt, for det er ikke alt jeg lurer på som jeg vil at skal bli assosiert med brukeren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke få en haug med tråder jeg egentlig ikke har noen interesse av å følge på listen over Mine innlegg, så da svarer jeg anonymt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tsunade

Min innvending mot Anonym Bruker-funksjonen er at i en debatt med flere AB'ere kan det fort bli forvirrende med hvem som skrev hva.

Det er greit å ha en tydelig "person" å forholde seg til.

Når jeg en sjelden gang skriver om noe jeg ikke vil ha koblet til nick'et mitt, skriver jeg som gjest.

Dét er anonymt, det! :)

Endret av Tsunade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg en sjelden gang skriver om noe jeg ikke vil ha koblet til nick'et mitt, skriver jeg som gjest.

Ja, jeg har sett at det har kommet en del gjesteinnlegg i det siste. Jeg trodde KG var stengt for gjester, og at det var derfor vi fikk AB-funksjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke få en haug med tråder jeg egentlig ikke har noen interesse av å følge på listen over Mine innlegg, så da svarer jeg anonymt.

Samme.

Utrolig dårlig at det ikke går an å fjerne tråder fra mine innlegg :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min innvending mot Anonym Bruker-funksjonen er at i en debatt kan det fort bli forvirrende med hvem som skrev hva.

Det er greit å ha en tydelig "person" å forholde seg til.

Dét er anonymt, det! :)

For min del er det ikke god nok grunn til å slutte med "konsekvent anonym". Klarer selv fint å følge med i debatter med flere anonyme.

Det er ikke alle forum som tillater "gjestefunksjonen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tsunade

Ja, jeg har sett at det har kommet en del gjesteinnlegg i det siste. Jeg trodde KG var stengt for gjester, og at det var derfor vi fikk AB-funksjonen?

Hei, det var ikke meg altså! :fnise:

Av 300 innlegg totalt har jeg skrevet 3 som gjest.

Mange fora på KG er stengt for gjesteposting, mens andre, f.eks. om seksualitet, fortsatt er tilgjengelige for gjester.

har du ikke sett hvordan det ser ut der lørdagskveld sånn etter midnatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei, trodde ikke du var skyld i gjestepostingen. ;) Og jeg befinner meg heldigvis sjelden på seksualforumet lørdagsnatt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

Hvorfor er man anonym på ett helt vanlig spørsmål?Hva er anonyme brukere så redd for?Er vi ikke alle like anonyme her?Det er ikke som om vi kjenner hverandre,noen ganger blir det bare så tragisk.

Håper den anonym funksjonen blir borte snart,er så lei av ANONYME brukere.

Sånn måtte bare få det ut.Ha en fin kveld :kaffekopp:

Enig. Man er jo anonym fra før uansett. Ingen som oppgir sitt virkelige navn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår at noen velger å poste som anonym når det snakkes om mer sårbare tema, men å poste normale innlegg som anonym er bare rart syns ivertfall jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme.

Utrolig dårlig at det ikke går an å fjerne tråder fra mine innlegg :riste:

Det går ann å gjøre det... Er en ganske stor, grå knapp, øverst på siden, som heter administrer. Der kan du velge å ikke få oppdateringer om unintresange tråder.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Man er jo anonym fra før uansett. Ingen som oppgir sitt virkelige navn

Men hva er da problemet, siden det er det samme hva man bruker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår at noen velger å poste som anonym når det snakkes om mer sårbare tema, men å poste normale innlegg som anonym er bare rart syns ivertfall jeg.

Hvorfor er det rart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er da problemet, siden det er det samme hva man bruker?

Fordi det er greit å vite hvilke bruker man snakker med, så man vite hvem man liker, og hvem som bare skriver tull.

Når folk er anonym bruker så kan man ikke blokere folk som oppfører seg ekkelt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er greit å vite hvilke bruker man snakker med, så man vite hvem man liker, og hvem som bare skriver tull.

Når folk er anonym bruker så kan man ikke blokere folk som oppfører seg ekkelt heller.

Så det er nicket som avgjør for din del - ikke innholdet i svaret der og da. Du om det.

Ser fremdeles ingen grunn til å bruke nicket mitt, når der finnes mulighet for å være helt anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er nicket som avgjør for din del - ikke innholdet i svaret der og da. Du om det.

Jeg skjønner ikke hvordan du kunne tolke det på den måten der.

Noen brukere er bare ikke hyggelige, å de liker å skrive korte, frekke svar, uansett hvem de skriver med. Sånne brukere er det greit å kunne unngå, noe som ikke er lett når de alltid heter anonym bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...