andemor Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #241 Del Skrevet 21. februar 2011 Mannen storkoser seg sikkert når det blir mer boobs å leke med! Jeg har vokst 4 cup str! Så ikke kjøp for mange BH'r i den str du passer i nå... Kan fort tenkes du må opp en str til om litt! Tenker jeg kjøper to stk med litt luft i, så har jeg litt å vokse i. Det er jo direkte vondt å gå i for liten bh! Føles rart å gå uten også. Skal teste treningsbh, for jeg tror jeg har en med litt plass i. 4 cup-størrelser!? Har selv ikke merket noe særlig økning på mine, håper det kommer etterhvert! 4 cup-størrelser hadde ikke vært meg imot, nei Enig med deg du! Selvom jeg skulle ønske jeg bodde på et sted med hennes og maurits, slik at jeg fikk kjøpt meg en ok bh med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #242 Del Skrevet 22. februar 2011 Ah! Treningsbh dere! Det er deilig det! Nå er nyheten sprekt for guttene på kontoret også. Ble en del fleiping og tull i går, og da passet det seg egentlig at jeg sa det. Tror de synes det er litt gøy, for de spør stadig om jeg har de og de symptomene. Jeg er den eneste av oss som ikke har barn, så det her er gutter som har bedre peiling på graviditetssymptomer enn meg! Ja, og i tillegg har det allerede vært en parodi på hvor stor og vaglete jeg kommer til å være om noen måneder. Ingen nåde her nei! Har fått hentemelding fra posten om at garnet mitt fra Bånsull har kommet også. Så da blir det hjemmestrikkede, rosa ammeinnlegg til svigerinnen og meg selv. Lurer på å kjøpe ren silke for å sy inn et lite mini-innlegg i selve innlegget også. Det skal visst være helende, og det høres jo unektelig veldig deilig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 22. februar 2011 #243 Del Skrevet 22. februar 2011 så gøy å spre nyheten!! gutter pleier å ta det litt annerledes.. gøy! Her sier sambo at han gleder seg til jeg begynner å vagge som en gås. Jeg kommer til å gjøre alt jeg kan for ikke å vagge! opp 4 cup str? kommer ikke helt over den jeg.... og jeg kunne fått litt for jeg har ikke merket noe. Bare at det er litt strammere rundt. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 22. februar 2011 #244 Del Skrevet 22. februar 2011 Er jo bare gøy med sånn fleiping da! Mannen min får ofte servert noen skrekkhistorier om hvor ille det kan være å ha barn når de erfarne fedrene har vært igjennom levering i barnehagen hvor guttungen fikk med seg feil matboks. Silke innerst mot puppen høres veldig behagelig ut! Så det ville jeg gått for om det ikke blir for mye styr å sy fast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalmore Skrevet 22. februar 2011 #245 Del Skrevet 22. februar 2011 Så herlig med tullete kolleger! Det er jo så deilig når alle vet det, så kan man slippe ut magen og ikke minst snakke litt om det også. Hørtes ut som du har hyggelige folk rundt deg, da! Og ammeinnlegg i ull og silke høres jo knall ut! Jeg har ikke begynt å tenke på amme-BHer enda, jeg... Har ikke vokst noen ting, men hadde STORE pupper fra før av da. Får vente litt til og se om noe skjer når det nærmer seg litt mer her. Ha en strålende fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #246 Del Skrevet 22. februar 2011 Ja, jeg er heldig som har så trivelige kollegaer. Det er nesten så vi har det for hyggelig innimellom, og glemmer at vi er her for å jobbe, men det tror jeg bare er bra. Jeg har et par venninner som nylig har fått baby, og har dermed sett behovet for ammeinnlegg ganske tidlig. Når brystene i tillegg er så utrolig ømme allerede nå, tenker jeg at det kan være lurt å være føre var. Svigerinna og jeg har også diskutert en myte om at man skal herde brystvortene før fødsel. Og har vel egentlig kommet fram til at det er bedre å passe på dem underveis, enn å drive å herje med dem. Er forsåvidt disse jeg har tenkt å lage. (Bloggen har ingenting med meg å gjøre, men var riktig i forhold til de jeg skal lage...) Anbefaler alle med lyst til å strikke til babyen å ta en titt på boken Myk start. Veldig enkle oppskrifter for oss som ikke er så forferdelig strikke-kyndige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 22. februar 2011 #247 Del Skrevet 22. februar 2011 Herde brystvortene før fødsel? ved å rubbe de med sandpapir da eller? Etterhvert som melka kommer så kan man jo ikke holde på så mye heller for da stimulerer man jo melkeproduksjonen vil jeg tro. Og det er ikke gunstig så tidlig heller. Så holder med deg - bedre å passe på at de har det bra - så får man ta resten som det kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #248 Del Skrevet 22. februar 2011 Sandpapir er vel å ta litt hardt i! Svigerinna og jeg har faktisk fått "tips" fra hver vår kant om å ta et frottehåndkle og gni litt! Det beste er vel at ingen av de som tipset oss om det prøvde det selv, men de hadde selvsagt veldig gode unnskyldninger for at de ikke hadde gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 22. februar 2011 #249 Del Skrevet 22. februar 2011 Syns det er meget ubehagelig enkelte dager når håndklet kommer borti brystvortene jeg... så tror jeg tar den daglige tørkingen etter en dusj som herding Igrunn godt det ikke var mer enn litt bruk frottehåndkle som skulle til! Igrunn mye rart vi skal tenke på som gravide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #250 Del Skrevet 23. februar 2011 Ja, vet du, det tenker jeg også. Men det skjer ikke at jeg gnir altså! De er vonde nok som det er! Onsdag... Og jeg venter som vanlig på helg. Spesielt denne helgen, siden vi skal dra bort og kose oss. Neste helg kommer mammaen min. Da skal jeg bake troikakake tenkte jeg! Har ikke prøvd det før, men det ser jo veldig godt ut! Namnamnam. Det blir godt. Og veldig koselig med besøk. Kanskje vi får fint vær og kan gå litt på ski også... Tro om jeg fortsatt har de gamle skiskoene mine? Hmmm... Det må jeg huske på å lete etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 23. februar 2011 #251 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg begynner å se fram til helga jeg også når vi kommer til onsdagen. Helga er og blir ukas høydepunkt enten man skal reise bort eller ikke! Det er godt med de to fridagene så man kan komme litt til hektene etter en travel arbeidsuke. MMmmmm Troikakake så kjempegodt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 24. februar 2011 #252 Del Skrevet 24. februar 2011 mmmm... kake Den strikkeboka så forresten fin ut. Kan man lære å strikke hvis man starter nesten helt på skrætsj med den også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #253 Del Skrevet 24. februar 2011 Den strikkeboka så forresten fin ut. Kan man lære å strikke hvis man starter nesten helt på skrætsj med den også? Ja, det tror jeg man kan. Hvis du klarer å strikke en lapp tror jeg du fint skal kunne klare de fleste av disse oppskriftene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #254 Del Skrevet 26. februar 2011 Nå sitter jeg i bilen og venter på min kjære som er inne på en mannebutikk. Enkelte av de butikkene han skal på er så kjedelig at jeg får krampe! Har endelig kjøpt de etterlengtede bh-ene! Har gått opp to str jeg! Kjøpte også en tunika og en gravidebukse. Jeg trenger ikke buksa ennå, men siden det er 2mnd til neste gang jeg er tilbake i sivilisasjonen er det greit å benytte sjansen. Gøy å shoppe litt! I kveld blir det middag med gode venner. Det gleder jeg meg masse til. Gleder meg til å se hvor stor den lille jenta deres som ble født i desember er blitt! Ha en fortsatt fin helg dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 26. februar 2011 #255 Del Skrevet 26. februar 2011 Innom og titter litt i dagboken din har sett navnet ditt i de andre dagbøkene og på skravletråden Tenkte det var på sin plass å legge igjen en liten hilsen. Ha en riktig god helg. Ps. Den troikaken så veldig fristende ut. Troika er en av mine favoritt sjokolader, så denne oppskriften må jeg prøve ved en anledning Har du prøvd den før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 26. februar 2011 #256 Del Skrevet 26. februar 2011 kjekt å shoppe litt når man har muligheten ja! go helg til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille Skrevet 26. februar 2011 #257 Del Skrevet 26. februar 2011 God ettermiddag! Nå har jeg sniklest meg gjennom store deler av boken din, og tenkte å legge igjen en liten hilsen! Det blir spennende å følge med her fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #258 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Så koselig med hilsener! Og nye folk og greier! Det var hyggelig! Den troikakaken har jeg ikke prøvd ennå, nei. Planen er å bake den i dag eller i morgen. Så er den klar til kakekos på fredag. I går var vi på besøk hos venneparet som var på middag hos oss på lørdag. Mannen ble helt forgapt i den lille jenta deres. Han er, som jeg har nevnt før, ikke særlig vant til babyer. Så at han ikke ble skremt av en sutrete liten frøken, men faktisk bare gleder seg enda mer til vår lille krabat kommer til verden. Det lover jo godt! Ha en fin uke dere! Edit: Glemte helt å fortelle om alle de fine mamma-klærne jeg fikk låne av venninna mi! Flere topper, tre bukser, et skjørt, noen tunikaer! Så nå kan magen bare komme! Endret 28. februar 2011 av andemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 28. februar 2011 #259 Del Skrevet 28. februar 2011 for 14 fullgåtte uker! Så bra at mannen bare gleder seg mer til dere får deres egen baby! Tror det skjer noe med de fleste menn etter at vi har blitt gravide... Har du forresten fått innkalling til UL? Ønsker deg også en strålende uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #260 Del Skrevet 28. februar 2011 for 14 fullgåtte uker! Har du forresten fått innkalling til UL? Ønsker deg også en strålende uke Takk for det, Hegejenta! Det er jammen rart å se at det er gått 14 uker nå. I dag føler jeg meg ikke så gravid heller, så da er det i hvertfall rart! Har ikke fått innkalling til UL ennå, nei. Må vel ringe dem og mase hvis jeg ikke har fått det den uka her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå