Gå til innhold

Etnisk norske gutter blir tapere


Gjest lei mamma

Anbefalte innlegg

Kvinner er altså kalkulerende, pengegriske slanger hvor enn du kommer. Kjekt å vite.
Som ikke unner sine fattige medsøstre en norsk gubbe som driter gullegg, fordi det kan gi redusert potensiell levestandard (les bordlamper til under noen titalls tusen kroner stykket). :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sant at mange norske jenter foretrekker innvandrergutter. Men jeg synes ikke at det er noe problem.

Personlig synes jeg at norske gutter skulle drite i (for ikke å si på) disse asylmadrassene.

Da er det urettferdig at vi ikke kan få kose pakistanerjentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat slettet. Phaedra,mod

Men om jeg skal være litt saklig: Jeg opplever ikke at folk ypper seg med meg. Vet du hvorfor? Jeg ser folk i øya når jeg trekker den streken. Jeg er hyggelig og grei, men jeg trekker en strek. Og trakker du over den, så er jeg ikke hyggelig og grei lenger.

Hvis du forøvrig leser innlegget mitt i kontekst, så vil du se at det det egentlig handler om, er at jeg tror at vi fratar våre unger noe viktig når vi ikke lærer dem noe som helst om vold. Man kan ikke unngå å konfronteres med vold, og når det skjer, bør man kunne forholde seg. På de fleste andre områder av livet vil vi at ungene våre skal være fleksible og handlekraftige. Men av en eller annen grunn har tantene bestemt at det ikke skal gjelde for vold. Der skal norske barn kun være ofre eller diplomater. Seier virker ikke som noe de verdsetter. Det er langt bedre å banke bøllen eller demoralisere ham, enn å selv bli banket, eller selv å måtte trekke seg.

Innlegget er endret som ledd i rydding.

Phaedra,mod

Endret av Phaedra
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser folk i øya når jeg trekker den streken. Jeg er hyggelig og grei, men jeg trekker en strek. Og trakker du over den, så er jeg ikke hyggelig og grei lenger.

Hvis du forøvrig leser innlegget mitt i kontekst, så vil du se at det det egentlig handler om, er at jeg tror at vi fratar våre unger noe viktig når vi ikke lærer dem noe som helst om vold. Man kan ikke unngå å konfronteres med vold, og når det skjer, bør man kunne forholde seg. På de fleste andre områder av livet vil vi at ungene våre skal være fleksible og handlekraftige. Men av en eller annen grunn har tantene bestemt at det ikke skal gjelde for vold. Der skal norske barn kun være ofre eller diplomater. Seier virker ikke som noe de verdsetter. Det er langt bedre å banke bøllen eller demoralisere ham, enn å selv bli banket, eller selv å måtte trekke seg.

Svaret ditt er ikke til meg, men jeg vil si meg enig i det du skriver her.

Det er en utpreget "tantementalitet" i norsk skole. Ungene skal for en hver pris snu det andre kinnet til, uansett hva de blir utsatt for. Jeg mener ikke at barn skal læres at å slå er den beste løsning, men når alt annet har vært prøvt, ser jeg ikke noe galt i å forsvare seg fysisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret ditt er ikke til meg, men jeg vil si meg enig i det du skriver her.

Det er en utpreget "tantementalitet" i norsk skole. Ungene skal for en hver pris snu det andre kinnet til, uansett hva de blir utsatt for. Jeg mener ikke at barn skal læres at å slå er den beste løsning, men når alt annet har vært prøvt, ser jeg ikke noe galt i å forsvare seg fysisk.

Når sånne ting kommer opp, så må jeg tenke på en liten sak som stod i biografien om Johnny Depp. Han ble mobbet en periode. Moren hans sa klart fra: "Neste gang tar du en stein, eller en flaske eller hva som helst, og hvis den bølla legger en hånd på deg, så legger du ham flat." Lille Johnny fikk gå i fred etter det. Som jeg sa: Det er greit nok å kødde med de forsvarsløse. Men om man vet at man like gjerne kan ende på alle fire mens man leter etter tenna sine, så tenker man seg kanskje om en ekstra gang. Alternativ formulering: Du skal ikke slå først. Men sørg for at du slår SIST.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alternativ formulering: Du skal ikke slå først. Men sørg for at du slår SIST.

Ha ha, den var god! :)

Hvordan mener du barn kan læres opp til å slåss uten at de misbruker ferdighetene sine?

Når jeg blir gammel er det kanskje meg de slår?

Er det ikke en fare forbundet med slik opplæring, at de får instinkter (slike instinkter har vi vel allerede, men men) som kan aktiveres som en del av verktøykassa for problemløsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, den var god! :)

Hvordan mener du barn kan læres opp til å slåss uten at de misbruker ferdighetene sine?

Når jeg blir gammel er det kanskje meg de slår?

Er det ikke en fare forbundet med slik opplæring, at de får instinkter (slike instinkter har vi vel allerede, men men) som kan aktiveres som en del av verktøykassa for problemløsning?

Når man lærer å slåss, så lærer man også noe om når man ikke skal slåss. Dvs, det lærer man hvis man lærer av noen som har de verdiene. Det forutsetter at de voksne overfører sine verdier på området til ungene. Vi lærte at det var feigt å slåss med noen som var mindre eller svakere, at det var feigt å slå en som allerede lå ned, at det var galt å slå noen som hadde gitt seg. Etc, etc. Vi lærte at sånn feighet var noe av det verste man kunne gjøre. Jeg liker å tro at det gir en sperre mot unødig voldsbruk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En nyhet som de fleste av oss allerede har sett, og diskutert til døde her på kvinneguiden.

Tanta mi er ottar-feminist, og selv hun innrømmer ovenfor meg at hun tiltrekkes mer av machomenn, enn sånne wussies. (med et smil ;-) )

Tynne jenter blir tykke av å ha tykke venninner.

Høye mennesker tjener mest penger på jobben.

Pene mennesker sees på som snillere.

Seriøst, folkens. Hvor mange av dere er småttiser og fjortiser? Steng nettleseren, ikke heng dere opp i livets kyniske og kalde realiteter. Man må ikke forandre verden. Man må bare ha det godt selv.

Chill out.

Signerer denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles sånn :(

Min sønn ønsker å skifte skole til en skole i oslo vest fordi jentene på skolen stort sett bare er interesserte i innvandrergutter.

Jeg tenkte.. kan det være sant? Jeg har snakket med andre og funnet ut at ihvertfall er ikke min sønn unik. Jeg ble også tipset om denne artikkelen:

Min lenke

Og jentene fra disse innvandrermiljøene holdes både kulturelt og religiøst vekk fra norske gutter. Vi er iferd med å skape et samfunn der de etnisk norske guttene er taperne :tristbla:

Norge er i en krise situasjon! innvandrinegn er ute av kontroll og det norske skubbes tilbake på alle kanter! sønnen din er et offer for sosialismens syke eksprimentering med mennesker som de maktsyke menskene de er. sosialismen er en sykdom som går utover alle andre enn sosialistene selv!

sønnen din bør gå på en norsk skole! en pakistansk skole kan han gå på om han bor i pakistan!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, heldigvis er boligprisene her i Stavanger så høye at innvandrere flest ikke har råd til å bo her, så det er som regel bare andregenerasjons innvandrere som går på skolen min, og de aller fleste av de er helt ok. Men har hørt at det er et større problem i de større områdene i Oslo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske jenter som løper etter muslimske innvandrergutter må være ekstremt dumme. Etter å ha vokst opp i Norge - likestillingens høyborg i verden - så vil altså disse jentene heller være sammen med menn som betrakter kvinner omtrent som hunder.

Jeg bare spør: Hvor har foreldrene til disse norske jentene vært ? Har de ikke fortalt sine døtre noe som helst om verdens ondskap ?

Jeg forundres over nordmenn som ikke skjønner elementære sammenhenger. Men det blir kanskje sånn når 1/3 av nasjonen går på trygd. Dumme folk får dumme unger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pastablasta

Norske jenter som løper etter muslimske innvandrergutter må være ekstremt dumme. Etter å ha vokst opp i Norge - likestillingens høyborg i verden - så vil altså disse jentene heller være sammen med menn som betrakter kvinner omtrent som hunder.

Jeg bare spør: Hvor har foreldrene til disse norske jentene vært ? Har de ikke fortalt sine døtre noe som helst om verdens ondskap ?

De har nok rett og slett viderefortalt hva våre ledende politikere sier, at det flerkulturelle samfunnet er en god ting..

Jeg forundres over nordmenn som ikke skjønner elementære sammenhenger. Men det blir kanskje sånn når 1/3 av nasjonen går på trygd. Dumme folk får dumme unger.

Dumhet kommer ofte av mangel på informasjon. Begynn å se etter hvem som holder informasjonen tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fremmedelement

Er det ikke en fare forbundet med slik opplæring, at de får instinkter (slike instinkter har vi vel allerede, men men) som kan aktiveres som en del av verktøykassa for problemløsning?

Jo, og hva så Gentle? Er det noe nytt at det fins fordeler og ulemper med det meste?

Det er snakk om risiko og nyttevurdering. Å gi noen et saftig slag i trynet er definitivt fordelaktig i gitte situasjoner. Du skal være bra selektiv i virkelighetsoppfattelsen, om du ikke registrerer dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sant at muslimer ser det slik at dersom ei norsk jente/dame bosetter seg der de er i flerttall så anser de det slik at de norske jentene/damene har oppsøkt de for å bo nærme de, og slik at de da bare kan "forsyne" seg?

Altså ikke særlig morsomt for - spesielt singe kvinner - å bo der muslimene er i flertall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig med "Kokken".

Norske jenter/kvinner må beskyttes mot sitt eget følelsesliv og uvitenhet.

Nordmenn er kjent som verdens mest naive folkeslag, med blind tiltro til Staten. Norge er den siste sovjet-stat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Er det sant at muslimer ser det slik at dersom ei norsk jente/dame bosetter seg der de er i flerttall så anser de det slik at de norske jentene/damene har oppsøkt de for å bo nærme de, og slik at de da bare kan "forsyne" seg?

Altså ikke særlig morsomt for - spesielt singe kvinner - å bo der muslimene er i flertall.

Ja, det stemmer.

Hørte det fra en utlending som jeg vet om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gnækvåg

De norske menn er ikke vant til å forsvare sine kvinner eller stå opp for seg selv, de lever bare naivt rundt i sin fredfulle plett Norge.

Err...hva? oO Skulle "vi norske" vært nasjonalister da? :kari:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
Gjest tommy marelius

Joda, men du må reise ut av landet for å finne disse bydelene såklart.

Menn drar til utlandet og importerer damer som er så underdanige og feminine som de vil ha dem. (I tillegg til at damene ønsker seg en "inntektskilde" så klart.)

Når menn over 30 slutter å sjekke opp norske damer ut av dårlig sjekkeferdighet og selvtillit, så tar de minste motstands vei til Thaliand eller Ukraina for å hente en dame så de skal få damegaranti.

Enkelte bryr seg ikke med å reise en gang, men importerer online.

Single norske damer over 30 har ikke en tjangs.

Veien er kort til Phuket når en norsk mann over 40 ikke har dame...

Det er fordi norske kvinner ikke vil ha "oss" det....Har gått rundt singel hele livet mitt jeg og nå er jeg 35.Ikke er det noe galt med utseende mitt heller+at jeg har trent styrketrening i 10 år,så gutta i 300 ser ut som konfirmant jenter i forhold til meg. Men jeg er ikke god på å sjekke damer,tror ikke at det er jeg som har dårlig selvtillit men de fleste andre som har overdreven selvtillit. Ser jo de støgge gutta med de deilige damene hele tiden og jeg vet at de ikke har rævva full av penger....så det er kansje noe jeg sier eller gjør som er helt turnoff-men isåfall vet jeg ikke hva det er. Så ja, jeg må også til thiland for å få meg no....fordi jeg tydeligvis ikke er bra nok for norske kvinner.

Hilsen frusturert ung mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...