Gå til innhold

Etnisk norske gutter blir tapere


Gjest lei mamma

Anbefalte innlegg

Gjest rowaint II-25

Hva er det som galt med mennesker nå til dags? Både menn og kvinner i Norge klager over hverandre. "Norske menn er litt dumme i toppetasjen". Har du noen statistikk som kan fortelle at en slik påstand er en realitet? Noen kvinner sier at utenladnske menn er så mye bedre på alle områder osv. Kan det være mulig å bruke hjernen sin til teneke at det kan være tilfelle at gresset ikke alltid er grønnenere på den andre siden. Selvfølgelig er det helt individuelt hva slags partner du velger, enten det er menn eller kvinner. Det kan jo også være slik at du har møtt x antall menn og brukt det som relevanse over hvordan menn oppfører seg. I dagens samfunn er det bestandig noen som har noe å klage på. Har du noen gang tenkt deg at det kan være mulig at noen har det verre en deg selv? Isteden for å klage kan du heller være fornøyd med det du har. Angående muslimer. De siste årene har 90% av all innvandring i Europa vært muslimer. Islam er en av de mest omtalte religionene nå til dags. Det må da kunne tenkes seg til at det er en grunn til det? Som sagt er det individuelt hva slags partner du velger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

å møte opp i samlet gjeng for å banke innvandrere er sikkert måten å dra damer på...

Norske jenter vil sikkert ha norske gutter med betinget dom om legemsbeskadigelse på seg, fordi de er for enkelt møblert i hodet til å finne på noe annet enn å slå menn som er intressert i "deres kvinner"... Oh, jea. Veldig tiltrekkende... Not.

Nå driver du vel med hypotetiske framstillinger her. Det er vel ikke slik at norske gutter samler seg i gjenger og jakter på invandrergutter. Det er invandrere som samler seg i gjeng og noen norske jenter som syntes at da blir invandrerguttene kjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke noen bydeler som er dominert av gjenger med russerinder og thaidamer. Ser ikke helt sammenligningen.

Joda, men du må reise ut av landet for å finne disse bydelene såklart.

Menn drar til utlandet og importerer damer som er så underdanige og feminine som de vil ha dem. (I tillegg til at damene ønsker seg en "inntektskilde" så klart.)

Når menn over 30 slutter å sjekke opp norske damer ut av dårlig sjekkeferdighet og selvtillit, så tar de minste motstands vei til Thaliand eller Ukraina for å hente en dame så de skal få damegaranti.

Enkelte bryr seg ikke med å reise en gang, men importerer online.

Single norske damer over 30 har ikke en tjangs.

Veien er kort til Phuket når en norsk mann over 40 ikke har dame...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå driver du vel med hypotetiske framstillinger her. Det er vel ikke slik at norske gutter samler seg i gjenger og jakter på invandrergutter. Det er invandrere som samler seg i gjeng og noen norske jenter som syntes at da blir invandrerguttene kjekke.

Jeg svarte bare til noen huleboere over her, som visstnok mener det er "en løsning" på problemet å samle seg i gjeng for å dra ut og banke "utfordrerlaget"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men du må reise ut av landet for å finne disse bydelene såklart.

Menn drar til utlandet og importerer damer som er så underdanige og feminine som de vil ha dem. (I tillegg til at damene ønsker seg en "inntektskilde" så klart.)

Når menn over 30 slutter å sjekke opp norske damer ut av dårlig sjekkeferdighet og selvtillit, så tar de minste motstands vei til Thaliand eller Ukraina for å hente en dame så de skal få damegaranti.

Enkelte bryr seg ikke med å reise en gang, men importerer online.

Single norske damer over 30 har ikke en tjangs.

Veien er kort til Phuket når en norsk mann over 40 ikke har dame...

Det er vel ikke noen stor forskjell på om en mann drar til Thuket eller en dame drar til nord-Afrika. Samme aktivitet begge deler.

Ser ikke hva det har å gjøre med det tråden handler om. Tråden handler om at en del etnisk norske gutter buttre fra østkant til vestkantskoler fordi de blir marginalisert og ignorert. Det har da ingen ting å gjøre med om menn drar til russland for å finne seg dame.

De fleste menn som finner seg utenlandsk dame bor der i landet det er kvinneunderskudd og de damene som drar til Afrika holder til i byer hvor det er dameoverskudd. Det er en helt annen type problemstilling enn den denne tråden omhandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte bare til noen huleboere over her, som visstnok mener det er "en løsning" på problemet å samle seg i gjeng for å dra ut og banke "utfordrerlaget"...

Beklager. Da missforsto jeg deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Makan..

Man kan ikke sidestille to slike problemstillinger.

Problem a) Integreringsrelatert / mobbeproblematikk

Problem b) Sosialrelatert / utnyttingsrelatert

Her ser jeg introduksjonen av problem b) som en taktikk for å avspore tråden og som et forsøk på å legitimere at problem a) skal få lov til å vedvare. Det blir jo bare tøys!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan..

Man kan ikke sidestille to slike problemstillinger.

Problem a) Integreringsrelatert / mobbeproblematikk

Problem b) Sosialrelatert / utnyttingsrelatert

Her ser jeg introduksjonen av problem b) som en taktikk for å avspore tråden og som et forsøk på å legitimere at problem a) skal få lov til å vedvare. Det blir jo bare tøys!

Det var vel et forsøk på å påpeke at det ikke bare er norske gutter som blir valgt bort til fordel for kjærester fra en annen etnisitet.

Det er noen i tråden ønsker å se på seg selv som ofre i dette. Da går det an å påpeke at norske menn reiser ut og importerer en brud som han ikke trenger å sjekke på nomal måte, men som er intressert bare på grunn av hans potensiale som finansiell melkeku...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dette bare en norske kvinners versjon av hva man ser blant norske gutter og menn, at norske menn tyr til thaidamer og russere, og forkaster norske kvinner? Jo. Så slutt å syt. :kgbaby:

Joda, men du må reise ut av landet for å finne disse bydelene såklart.

Menn drar til utlandet og importerer damer som er så underdanige og feminine som de vil ha dem. (I tillegg til at damene ønsker seg en "inntektskilde" så klart.)

Når menn over 30 slutter å sjekke opp norske damer ut av dårlig sjekkeferdighet og selvtillit, så tar de minste motstands vei til Thaliand eller Ukraina for å hente en dame så de skal få damegaranti.

Enkelte bryr seg ikke med å reise en gang, men importerer online.

Single norske damer over 30 har ikke en tjangs.

Veien er kort til Phuket når en norsk mann over 40 ikke har dame...

Det var vel et forsøk på å påpeke at det ikke bare er norske gutter som blir valgt bort til fordel for kjærester fra en annen etnisitet.

Det er noen i tråden ønsker å se på seg selv som ofre i dette. Da går det an å påpeke at norske menn reiser ut og importerer en brud som han ikke trenger å sjekke på nomal måte, men som er intressert bare på grunn av hans potensiale som finansiell melkeku...

Her var det mye dårlig skjult bitterhet, jenter! ;)

Den norske kvinnen er gjennom en lang og tidvis aggressiv kvinnekamp, blitt mere kravstore til sine menn enn medsøstre andre steder. Både italienske og danske damer er f.eks. mere fornøyd med sine menns innsats med husarbeid. Selv om, eller kanskje fordi, likestillingen i disse landene ikke står så sterkt som i Norge. Selv om norske menn jobber lengre timer enn norske kvinner hvis vi tar med både arbeidsplassen og hjemmet, der deres europeiske medsøstre stortsett jobber lengre timer enn sine menn. I denne prosessen har menn latt kvinner stille premissene og forskjellene på kjønnene har, på godt og vondt, til en viss grad blitt utjevnet.

Kvinner fra Thailand og Russland er nok mere feminine enn norske kvinner, men spesielt underdanige er de neppe. Thai-kvinner er oftest sjefen i familien som styrer både økonomi og hjem, russiske kvinner har bein i nesa. Kvinner har forøvrig det ekvivalente av Thailand i Tyrkia og Gambia (eller på byen om de ønsker).

Nå skal det sies at ønsket om finansiell trygghet langt fra unikt for damer fra fattige land. Selv om norke kvinner er blitt økonomisk autonome, så fortsetter de å velge tradisjonelt; inntekt og sosial status veier tungt når kvinner velger partner. Familiedannelsesprosessen har blitt mere sosialt selektiv og dette har slått sterkest ut for menn. Over én av fire menn er barnløse ved fylte 40-år mens kun 12% av kvinnene er det. Det er en markant økning i andelen flerkullsfedre der mannen er far til flere barn med forskjellige kvinner. Så når norske menn ser seg etter kjærlighet i fjerne himmelstrøk, så skyldes dette at de ikke har funnet noen her, eller har blitt veid og funnet for lett. En stor innvandring fra kulturer der kvinner ikke tillates å finne en partner utenfor sin etniske gruppe/religion, mens mennene ofte ønsker å få gjort så mye som mulig før de også sannsynligvis må gifte seg med en akseptabel kvinne, hjelper ikke akkurat på situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at f.eks. lærere og andre voksne på skoler som f.eks. Tøyen er muslimer og sier hva som helst for å kvitte seg med etnisk norske elever. Var med på et møte på Tøyen barneskole hvor en mor tok kontaktlærer i regelrett løgn som rektor bare pusset på.

To barn på skolen ble trakassert ut av medelever som mobbet dem for ikke å være muslimer!

Da spiller det ingen rolle hva man gjør eksternt. Tøyen har den kontroversielle pedagogikkmodellen :

NOA - Norsk som andrespråk !!!

Trenger jeg å si noe mer om etnisk norske elevers problemer skolen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder damer fra andre land, er denne tråden for noe helt annet. Men siden det er noen ord om dette, må jeg også.

Jeg har vært sammen med jenter fra Ukraina, Litauen og Sør-Afrika. Det er noe annet og deres feminine holdninger har et klassisk preg. Men de var ikke underdanige, det bestemmer mannens holdning overfor kvinnen i så fall. Jeg er nærmest feminist selv og vil ha jenta på "banen" med alt hun kan bidra til å forsterke forholdet i sannhet og likeverd.

Noen jenter klarer ikke dette faktisk, de er ikke vant til å ha nærmest "verden for seg selv", altså friheten til å gjøre det de vil hele tiden. Jeg er kreativ og kunstnerisk anlagt og vil at jentene ser seg selv som individuelle "skapninger".

Det gjør at de forlater meg, men jeg har oppgradert dem til et mer verdig liv. En jente hadde voksne unger og en datter på 16. De snakket sammen på Skype og gråt mye sammen, hun fikk jeg til å forstå at hun måtte hjem til sin datter for å være mor. Det klarte jeg, og jeg sitter med en god følelse.

Det er ikke alle menn som er egoister og vil bare godt for selv og holder damen i bånd. Ville bare ha dette aspektet frem her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ullkopen

Innvandrerguttene kan være ganske så søte egentlig, rent utseendesmessigt.

Der scoorer de høyt, men seriøst?? Å bli sammen med noen slike?? Hadde aldri falt meg inn.

La nå disse jentene holde på, de blir neppe lykkelige;D Der de må gi avkall på sine rettigheter,ect.

Har selv veninner som er/har vært sammen med innvandrer ( muslimske menn), og de var ikke akkurat lykkelige, fordi dere frihet blir berøvet. Men de velger det jo selv....Støyten får de ta selv.

Selv liker jeg norske gutter/menn veldig godt, og er veldig glad for at de er som de er. Selv om noen vil kalle dem for pingler, pysete, ect. Jeg ser ikke slik på det. I mine øyner er Norske menn menn med stor M!! Jeg liker dem hyggelige, omsorgsfulle og snille. Det er det viktigste.

Håper norske gutter og menn fortsetter i samme spor som de har gjort, for det er slike menn jeg vil ha i Norge. Menn med et flott kvinnesyn og gode verdier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan..

Man kan ikke sidestille to slike problemstillinger.

Problem a) Integreringsrelatert / mobbeproblematikk

Problem b) Sosialrelatert / utnyttingsrelatert

Her ser jeg introduksjonen av problem b) som en taktikk for å avspore tråden og som et forsøk på å legitimere at problem a) skal få lov til å vedvare. Det blir jo bare tøys!

problem a) jenter har preferanse for innvandrergutter

problem b) gutter har preferanse for thaidamer, russiske damer, ukrainske damer, polske damer, enten importert eller de er allerede innvandret.

Same shit, så hva klager dere guttebasser på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det føles sånn :(

Min sønn ønsker å skifte skole til en skole i oslo vest fordi jentene på skolen stort sett bare er interesserte i innvandrergutter.

Jeg tenkte.. kan det være sant? Jeg har snakket med andre og funnet ut at ihvertfall er ikke min sønn unik. Jeg ble også tipset om denne artikkelen:

Min lenke

Og jentene fra disse innvandrermiljøene holdes både kulturelt og religiøst vekk fra norske gutter. Vi er iferd med å skape et samfunn der de etnisk norske guttene er taperne :tristbla:

Det er jo fritt valg. Jeg går med glede heller uten dame, enn med en dame som tiltrekkes av den kulturen og de holdningene en mengde av våre nye landsmenn fremviser. Regner med det mest er snakk om drittunger på 13 år også, som ikke vet bedre.

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder slåssingen: Alt det du lister opp oppnår du ved å møte opp i flertall. Men nedsiden er jo at du blir oppfattet som feig, så "respekten" uteblir, og det er vel som regel den man prøver å (gjen)opprette. Det står respekt av en som løser problemene sine selv. Alle kan samle sammen en stor gjeng og jule opp en enslig stakkar. Det skal mer til for at en går aleine mot problemene. Man kan velge den feige løsningen, eller den langt modigere. At du velger en av de feige er ditt valg.

Du må være mentalt tilbakestående. Man får ikke respekt av å slåss "solo". Å løse problemer via slåssing er ikke noe man vinner respekt av. Velkommen til 2010. Poenget er, dustegutt, at skal du først banke opp noen, så sørg for å gjøre det skikkelig; møt opp en hel gjeng og deng løs. Skal du løse problemer på en respektabel måte; forsøk andre alternativer enn å slåss. Og her spiller det faktisk ingen rolle om man benytter seg av andre støttespillere. Hensikten er ikke å stå alene, men derimot å vise at man har evne til å tenke rasjonelt og løsningsorientert.

Gee, hva var det jeg sa? Norske menn er noen tapere av noen idioter.

Og til det andre: Er få steder i verden kvinner har det bedre enn i Norge, og det er ikke takket være innvandrermenn for så si det slik.

Nei, men det er heller ikke takket være norske idiotmenn. Det er derimot takket være sterke norske kvinner som har stått på i åresvis for å oppnå likestilling. Sauehode!

Gifte meg? :ler: Ekteskap tilhører fortida. Gifter meg heller med en kvinne enn en mann. Menn = avskum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problem a) jenter har preferanse for innvandrergutter

problem b) gutter har preferanse for thaidamer, russiske damer, ukrainske damer, polske damer, enten importert eller de er allerede innvandret.

Same shit, så hva klager dere guttebasser på?

Det blir same sh!t den dagen vi importerer et par hundre tusen søte små thai-jenter og feminine russerinner. Jeg vet hvor nedlatende mange norske kvinner er til disse nå, så det kunne jo bli rent moro å se klagemuren etter noe slikt.

Ellers så ser jeg mest kvinner som klager og er negative til norske menn her. Se bare innlegget over.

Endret av Loewe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du må være mentalt tilbakestående. Man får ikke respekt av å slåss "solo". Å løse problemer via slåssing er ikke noe man vinner respekt av. Velkommen til 2010. Poenget er, dustegutt, at skal du først banke opp noen, så sørg for å gjøre det skikkelig; møt opp en hel gjeng og deng løs. Skal du løse problemer på en respektabel måte; forsøk andre alternativer enn å slåss. Og her spiller det faktisk ingen rolle om man benytter seg av andre støttespillere. Hensikten er ikke å stå alene, men derimot å vise at man har evne til å tenke rasjonelt og løsningsorientert.

Gee, hva var det jeg sa? Norske menn er noen tapere av noen idioter.

så si det slik.

Nei, men det er heller ikke takket være norske idiotmenn. Det er derimot takket være sterke norske kvinner som har stått på i åresvis for å oppnå likestilling. Sauehode!

Gifte meg? :ler: Ekteskap tilhører fortida. Gifter meg heller med en kvinne enn en mann. Menn = avskum.

Jeg skrev hele tiden "å løse problemene" ikke "å jule opp". Jeg har sagt man skal løse sine egne problemer. Om noen velger å møte opp i gjeng for å banke opp en fyr, så er de feige.

Jeg klarer uansett ikke ta deg seriøst når du kommer med personangrep. Hold det saklig. Det er tydelig at du har dårlig erfaring med menn, og måten du diskuterer på blir bare veldig usaklig.

Loewe: Enkelte kvinner her inne er spesiellt bitre. De fleste kvinner er glad de har menn, ikke la noen bitre sjeler få deg til å tro noe annet.

Endret av Mann-87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo fritt valg. Jeg går med glede heller uten dame, enn med en dame som tiltrekkes av den kulturen og de holdningene en mengde av våre nye landsmenn fremviser. Regner med det mest er snakk om drittunger på 13 år også, som ikke vet bedre.

Vet, du Kristian. Dette syns jeg var det mest fornuftige som har blitt sagt i hele tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ære, krenkelse, skam, hevn, miste besinnelsen, ikke kunne ta ansvar for konsekvensene av egne handlinger, drama, behov for å ha en gjeng i ryggen/ikke kunne stå oppreist alene, sterk selvhevdelsestrang ofte på bekostning av andre, ikke forestillinger om å skulle kunne leve uavhengig og kunne forsørge seg selv, ikke noe bidrag til samfunnet - stort sett bare destruktivitet, ikke noe engasjement på vegne av noe utenfor seg selv, få sperrer overfor kriminell aktivitet, ingen krav til seg selv om å utvikle karakter og dannelse, åpenlys nedlatenhet overfor kvinner, kontrollbehov, ingen stolthet i å bygge styrke og utholdenhet - en tur i Nordmarka med litt mygg eller temperatur ned mot minusgrader hadde tatt livet av dem.

Alt dette er altså maskulinitet som visstnok tenner norske jenter. Grøss.

Ha ha, glimrende post! Men disse jentene som liker slike menn er jo bunnslam da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de varer lengre sikkert. Fordi damen har jo giftet seg til økonomisk trygghet uten noen illusjoner on ekte kjærlighet og sånnt romantisk tull. Så da finner hun seg i alt mulig dritt som "norske hurper" ikke ville gjort.Fordi den utenlandske damen vet at dette er et fornuftsekteskap hun har gått inn i bevisst, mens ektemannen lever i en illusjon og tror de er "lykkelige"... :filer:

Desperate menn er uintelligente sånn...

I så fall må jo konklusjonen bli at menn blir økonomisk utnytta av kvinner uansett hvor kvinnen kommer fra: norske hurper vil ha en stabil, ressursterk etnisk norsk mann til å forsørge henne og barna hun fikk med innvandrerne/badboysa i tenåra eller tjueåra, og utenlandske lykkejegere vil nøyaktig det samme. Forskjellen er bare at de norske hurpene tyner byttet sitt mer skjult enn de utenlandske. Kvinner er altså kalkulerende, pengegriske slanger hvor enn du kommer. Kjekt å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...