Gå til innhold

Etnisk norske gutter blir tapere


Gjest lei mamma

Anbefalte innlegg

Til alle dere damer som mener en ungdomskolegutt som trekker seg i møte med en invandrergjeng er en feiging og en taper.

Jeg oppfordrer dere til å dra til grønnland på en sen kveld og ypp til bråk med en gjeng innvandrergutter. Skal bli hyggelig å lese referatet fra hendelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger ikke faktisk bruke vold så lenge trusselen om vold er åpenbar. Det er den underliggende trusselen om represalier som gjør at de enslige norske guttene trekker seg.

Det er heller ingen grun til at TS skal ofre sin sønn for at slike som deg skal nå sine mål i integreringspolitikken. Flytt dit selv og la dine egne unger få gjennomgå. Ikke forvent at andre skal ofre ungdomstiden til ungene sine for dine synspunkter.

Nå tillegger du meg holdninger jeg ikke har.

Det er ikke barnas ansvar å rette opp i integreringsfiaskone til den norske staten.

Men nå dreier du debatten bort fra at Ts sin sønn vil ha dame, men er for tafatt ved siden av innvandrerne i klassen til å bl lagt merke til; til å handle om noe som ikke en gang var omtalt i artikkelen det er lenket til i åpningsinnlegget.

Jeg tar utgangspunkt i at gutten er sjalu fordi han ikke får dame, og ikke i at han blir truet/slått helseløs hver dag uten at skolens rektor løfter et øyebryn...

Du dikter opp en historie her som stemmer med din agenda, og ikke med trådens tema...

Din agenda kan vi diskutere i en annen tråd, som omhandler feilslått integrering og bosettingsmønstere i Oslo by.

Da jeg syns jeg har sagt det jeg mener, sier jeg takk for meg i tråden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle dere damer som mener en ungdomskolegutt som trekker seg i møte med en invandrergjeng er en feiging og en taper.

Jeg oppfordrer dere til å dra til grønnland på en sen kveld og ypp til bråk med en gjeng innvandrergutter. Skal bli hyggelig å lese referatet fra hendelsen.

Du trenger ikke dra Grønland en sen kveld. Du kan feks dra til Lakkegata skole i storefri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener jo at han har noe positivt å by på, men at han ikke viser det fram.

Det gjør han vel ikke av de grunnene du gir. Nemlig at norske gutter har bestemt seg for å tro at de er underlegne og at de blir foraktet. Du går jo ut fra at det er sånn selv og det ser ut til at du ikke vil tro på noe annet heller. Og det kommer av dårlig selvtillit.

Hvis du selv mener du er en taper, og TS sin sønn selv mener han er en taper og må bytte skole , og dere er fast bestemt på det, så blir dere tapere.

Han får ikke vist fram det positive han har fordi de ikke er interessert i å gi han en skjans. De har forhåndsdømt han ut fra raseholdninger!

Så dersom jeg mener at gutten skal få slippe å føle seg utenfor så mener du JEG er en taper.

Jeg ser mange av dere kjerringene snakke nedsettende om han fordi han ønsker å gå på skole et sted hvor han blir gitt en sjans. Jeg har enda ikke hørt ET positivt argument dere har kommet med for at han skal bli på den skolen.

Dersom du kom flyttendes fra Lillehammer og gutten skulle få velge mellom en skole med folk som var som han og kom til å gi han en sjans og en skole hvor han var sett på som en taper før han en gang hadde startet og hvor ingen var interessert i hva han hadde å komme med hva skulle han valgt? Selvfølgelig skulle han valgt den første skolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tillegger du meg holdninger jeg ikke har.

Det er ikke barnas ansvar å rette opp i integreringsfiaskone til den norske staten.

Men nå dreier du debatten bort fra at Ts sin sønn vil ha dame, men er for tafatt ved siden av innvandrerne i klassen til å bl lagt merke til; til å handle om noe som ikke en gang var omtalt i artikkelen det er lenket til i åpningsinnlegget.

Jeg tar utgangspunkt i at gutten er sjalu fordi han ikke får dame, og ikke i at han blir truet/slått helseløs hver dag uten at skolens rektor løfter et øyebryn...

Du dikter opp en historie her som stemmer med din agenda, og ikke med trådens tema...

Din agenda kan vi diskutere i en annen tråd, som omhandler feilslått integrering og bosettingsmønstere i Oslo by.

Da jeg syns jeg har sagt det jeg mener, sier jeg takk for meg i tråden...

Du tilegner gutten de egenskapene som passer deg for at din argumentasjon skal høres fornuftig ut. Du vet ingen ting om han er sjalu. Det er noe du har funnet på selv. Du har tilegnet gutten at han er tafatt. Det er noe du har funnet på selv fordi det passer deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får ikke vist fram det positive han har fordi de ikke er interessert i å gi han en skjans. De har forhåndsdømt han ut fra raseholdninger!

Så dersom jeg mener at gutten skal få slippe å føle seg utenfor så mener du JEG er en taper.

Nei, nå vrir du på det jeg sier.

Jeg sier at du selv har ansvar for om du blir lagt merke til av damer som du er intressert i å snakke med og bli kjent med i klassen din.

Om du da vil tro at du er en forhåndsdømt taper og derfor alltid bare står og pirker i asfalten med skoen og aldri snakker med jentene mens du vil til en annen skole, blir du ikke en vinner, nei.Fordi da har du gitt opp å bli kjent med noen og ser på deg selv som et offer.

Det hjelper ikke i møte med mennesker som er intressert i å dominere for å føle seg tryggere.

Jeg har faktisk fler tanker i hodet. Det er bare det at jeg mener det er mulig å snakke om en ting om gangen. Les hva jeg har skrevet over.

Hilsen gjest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du da vil tro at du er en forhåndsdømt taper og derfor alltid bare står og pirker i asfalten med skoen og aldri snakker med jentene mens du vil til en annen skole, blir du ikke en vinner, nei.

Nå tilegner du gutten egenskaper du ikke kan vite om han har ..igjen. Du kan ikke vite noe om han står å pirker med skoen i asfalten.

Det vi kan vite er det som jentene i artikkelen uttalte til journalisten. De tenker ikke en gang på å se på norske gutter fordi de anser dem som feige. De har m.a.o. bestemt seg på forhånd.

Det at han da heller har lyst å være et annet sted har ikke noe med feighet å gjøre eller å være en taper. Det har å gjøre med å søke mulighetene der de finnes. Han gutten har ingen forpliktelse til å forsøke å overbevise de fordomsfulle jentene at fordommene deres ikke stemmer. DE er ansvarlig for sine fordommer ikke han.

Dersom jeg er ute på byen og går bort til en dame og hun gir meg et fnys, så har hun hatt sjansen sin og hun er historie for meg. Da går jeg videre og heller prøver å komme i kontakt med en annen dame. Eventuelt kan jeg gå på et annet utested og prøve meg på en dame der. Det har ikke noe med feighet å gjøre at jeg forlater dame nr en. Det har med sunn fornuft å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tilegner gutten de egenskapene som passer deg for at din argumentasjon skal høres fornuftig ut. Du vet ingen ting om han er sjalu. Det er noe du har funnet på selv. Du har tilegnet gutten at han er tafatt. Det er noe du har funnet på selv fordi det passer deg.

Jeg har sagt takk for meg, og lar meg ikke provosere til å svare på slik trolling bare fordi du insiterer på å manipulere fram jeg skal "innrømme" at du er det offeret du vil andre skal oppfatte deg, TS sin sønn og andre norske gutter som.

Jeg tror du kan bedre , og jeg tror at de norske guttene kan bedre. Da er det nesten opp til deg å tro det selv, ellers kan ingenting hjelpe deg, og du blir sittende om mumle aggressivt om "raseholdninger" og "send den hjem" mens du er fornøyd men å være "offer".

Er det ikke deilig å ha noen å hate, i stedet for å gjøre noe selv... :sarkasme:

Men kanskje det bare er mere tak i meg? Uansett forventer jeg ikke at ungen min skal ordne opp i politisk skapte innvandrinsspørsmål. Og jeg bor i Oslo, i nærkontakt med innvandrere. Blir sønnen min plaget, diskriminert mot og undertrykt så er det noe annet enn om han bare er sjalu på de "tøffeste" guttene i klassen og surver om å komme til Oslo Vest der har inbiller seg at han vil møte mindre motstand på sjekkefronten. Men det er kanskje ikke så lett for alle å ha flere tanker i hoder på en gang...

Eller å se at artikkelen er kraftig vinklet og ikke berører hva som skjer når jentene det er snakk om går ut av skolen...

Men for all del, vil man bli redd og hysterisk så må man gjerne bli det...

Når TS sin sønn kommer fra Østkanten til en skole på Oslo Vest så vil han bli utkonkurrert av gutter med mer penger og dyrere klært/utstyr og nyere IPhone enn ham selv. Det er nok ikke så lett som bare å bli kvitt Abdu, så vil jentene kommer stormende i din retning...

Men det er klart det virker sånn for en umoden tenåring. Og når mamma også tror på det samme, er det lett å bli overbevist om hva som er den eneste løsningen til å få blitt seksuellt aktiv før man fyller 18...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg er ute på byen og går bort til en dame og hun gir meg et fnys, så har hun hatt sjansen sin og hun er historie for meg. Da går jeg videre og heller prøver å komme i kontakt med en annen dame. Eventuelt kan jeg gå på et annet utested og prøve meg på en dame der. Det har ikke noe med feighet å gjøre at jeg forlater dame nr en. Det har med sunn fornuft å gjøre.

Da er du per definisjon ikke en taper, men velger bort en dame du ikke liker pga hennes holdninger.

Men fortsett du bare å oppfatte deg som en taper og et offer, til tross for at du demonstrerer at du ikke finner deg i hva som helst...

It's your loss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle dere damer som mener en ungdomskolegutt som trekker seg i møte med en invandrergjeng er en feiging og en taper.

Jeg oppfordrer dere til å dra til grønnland på en sen kveld og ypp til bråk med en gjeng innvandrergutter. Skal bli hyggelig å lese referatet fra hendelsen.

Innvandrergutter bsnker opp norske gutter så det synger.

De norske menn er ikke vant til å forsvare sine kvinner eller stå opp for seg selv, de lever bare naivt rundt i sin fredfulle plett Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt takk for meg, og lar meg ikke provosere til å svare på slik trolling bare fordi du insiterer på å manipulere fram jeg skal "innrømme" at du er det offeret du vil andre skal oppfatte deg, TS sin sønn og andre norske gutter som.

Jeg tror du kan bedre , og jeg tror at de norske guttene kan bedre. Da er det nesten opp til deg å tro det selv, ellers kan ingenting hjelpe deg, og du blir sittende om mumle aggressivt om "raseholdninger" og "send den hjem" mens du er fornøyd men å være "offer".

Er det ikke deilig å ha noen å hate, i stedet for å gjøre noe selv... :sarkasme:

Men kanskje det bare er mere tak i meg? Uansett forventer jeg ikke at ungen min skal ordne opp i politisk skapte innvandrinsspørsmål. Og jeg bor i Oslo, i nærkontakt med innvandrere. Blir sønnen min plaget, diskriminert mot og undertrykt så er det noe annet enn om han bare er sjalu på de "tøffeste" guttene i klassen og surver om å komme til Oslo Vest der har inbiller seg at han vil møte mindre motstand på sjekkefronten. Men det er kanskje ikke så lett for alle å ha flere tanker i hoder på en gang...

Eller å se at artikkelen er kraftig vinklet og ikke berører hva som skjer når jentene det er snakk om går ut av skolen...

Men for all del, vil man bli redd og hysterisk så må man gjerne bli det...

Når TS sin sønn kommer fra Østkanten til en skole på Oslo Vest så vil han bli utkonkurrert av gutter med mer penger og dyrere klært/utstyr og nyere IPhone enn ham selv. Det er nok ikke så lett som bare å bli kvitt Abdu, så vil jentene kommer stormende i din retning...

Men det er klart det virker sånn for en umoden tenåring. Og når mamma også tror på det samme, er det lett å bli overbevist om hva som er den eneste løsningen til å få blitt seksuellt aktiv før man fyller 18...

Les hva jeg skriver da!

Det jeg argumenterer for er at gutten har full rett til å gå på den skolen han har lyst til UTEN å bli sett på som en taper av deg eller andre. Jeg argumenterer IKKE for at han skal bli sett på som et offer eller en taper. Han har lov til å være sin egen lykkes smed der han tror han har best sjans og det bør han få lov til uten å bli beskylt for å være pjuskete, sjalu eller noe annet.

Jeg er IKKE et troll. Jeg er uenig med deg og det har jeg lov til å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som sitter igjen med følelsen av at dette er en trolletråd startet av cuckold og at formålet er å hetse norske jenter???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du per definisjon ikke en taper, men velger bort en dame du ikke liker pga hennes holdninger.

Men fortsett du bare å oppfatte deg som en taper og et offer, til tross for at du demonstrerer at du ikke finner deg i hva som helst...

It's your loss...

Jeg opfatter ikke meg selv som en taper. Ikke sliter jeg på kvinnefronten personlig heller. Jeg må få lov til å argumentere for en sak uten å bli koblet til saken personlig. Jeg bare argumenterer for at en gutt skal ha lov til å velge den skolen han tror han får det best på UTEN å bli stemplet som taper eller pusling av kjerringer her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare jeg som sitter igjen med følelsen av at dette er en trolletråd startet av cuckold og at formålet er å hetse norske jenter???

Jeg hetser ingen og ikke er jeg noe troll bare fordi jeg har et annet syn enn mange andre i tråden. Du kan selv lese det jentene selv sier i artikkelen TS har lenket til.

Det er et faktum at de sier de ikke ser på en gutt en gang dersom han er norsk. Det er et faktum at de uttaler at de ser på norske gutter som feige. Det er ikke hetsing å gjøre å si at de har den holdningen.

Det å reagere negativt på at noen forakter andre og syntes de er feig, er ikke hetsing. Det er en naturlig reaksjon på en fordomsfull holdning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les hva jeg skriver da!

Det jeg argumenterer for er at gutten har full rett til å gå på den skolen han har lyst til UTEN å bli sett på som en taper av deg eller andre. Jeg argumenterer IKKE for at han skal bli sett på som et offer eller en taper. Han har lov til å være sin egen lykkes smed der han tror han har best sjans og det bør han få lov til uten å bli beskylt for å være pjuskete, sjalu eller noe annet.

Jeg er IKKE et troll. Jeg er uenig med deg og det har jeg lov til å være.

Når det ikke var forsøk på trolling så skal jeg svare deg hva jeg tenker i håp om å klargjøre.

Jentene i artikkelen sier faltisk ikke at de velger ut fra rase/etnisitet. De sier implistt at de velger de guttene som gjør mest ut av seg, og som de legger merke til først.

Da mener jeg at de norske guttene som ikke bli sett, må gjøre mer ut av seg hvis de vil bli sett.

Og det sier jeg fordi jeg ikke tror de er tapere.

Jeg tror gaså at dersom sønnen til TS bytter skole blir det ikke automatisk enkelt å få seg en dame. Han må fortsatt gjøre noe ut av seg for å bli sett og foretrukket. Han må vise fram det beste i seg selv og håpe at damer han liker finner ham intressant.

Sånn er det for alle uansett skole og etnisk opprinnelse.

Det blir for enkelt å skylde på at "de andre" er av en annen etnisitet så derfor stjeler de "våre damer".

Jeg tror ikke at de norske er tapere, tvert i mot.

Det jeg tror er at jenter tiltrekkes av gutter som utstråler at de har det bra med seg selv, og at de har noe å by på. Jeg tror også at alle jenter er forskjellige og foretrekker ulike gutter,slik at man må vise hvem man er og håpe å få napp, i stedet for å gi opp.

Blir gutten trakassert, er det noe annet enn om han bare føler seg lost i mengden. Da bør man vurdere å bytte miljø.

Jeg tror også det er er mulig å få kontakt med de andre i klassen på flere måter den tiden man går der. For eksempel ved å invitere i bursdag, chatte, melde og møtes utenom skoletid på andre steder enn der de som truer en henger sammen i gjenger.

Dersom man bare gir opp og tror løsningen er å bytte skole, må man kanskje innse at det ikke er sikkert at man har rett i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hetser ingen og ikke er jeg noe troll bare fordi jeg har et annet syn enn mange andre i tråden. Du kan selv lese det jentene selv sier i artikkelen TS har lenket til.

Det er et faktum at de sier de ikke ser på en gutt en gang dersom han er norsk. Det er et faktum at de uttaler at de ser på norske gutter som feige. Det er ikke hetsing å gjøre å si at de har den holdningen.

Det å reagere negativt på at noen forakter andre og syntes de er feig, er ikke hetsing. Det er en naturlig reaksjon på en fordomsfull holdning.

Jeg er veldig enig. Jeg tror ikke det er noen trolletråd for å hetse jenter.

Jeg går ut far at det er en ekte diskusjon og syns temaet er intressant.

Der er konstruktivt å diskutere uansett om man ikke er enig.

Men det er vanskelig å få fram nyansene i det man mener når man skriver korte innelgg i en tråd. Innlegg kan misforstås når man poster korte innlegg uten at de som leser kjenner til alt man tenker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hørt sånt piss som folk kommer med her.

Prøver å vri dette over til at man "må gjøre noe utav seg"..

Dersom alle småjentene er hjernevasket til å synes at bare fremmedkulturelle er kule, og at de andre ikke er kule, det være seg gjennom mobbing og andre sanksjoner, vil det bety lite hva man "gjør utav seg".

Slutt å bortforklare et problem med å klandre de som påpeker problemet.

Det er bare PK-pisspreik.

Jenter med lyst hår blir slått og mobbet, kalt horer og pottiter, pottitthorer, i Osloskolen, dvs, der de flerkulturelle dominerer.

Jenter som dater norske gutter blir mobbet og latterliggjort for å gå ut med "pottitter", slått og det som værre er.

Dersom noen lever i den villfarelse at dette har noe med at de norske guttene ikke oppfører seg slik at damene bli interesserte i de, så lever de på et annet univers enn oss andre.

Det er jo klart at det blir veldig vanskelig for noen å bli kjæreste med en norsk, dersom konsekvensen av det er at de blir kalt pottitthore hver eneste dag, lugget i håret, slått og trakassert titt og stadig på skolen??

ER det virkelig slik at folk skal NEKTE for at dette er galt, at det FAKTISK er et problem?

Hvis det er slik, ja da kan man likesågodt legalisere voldtekt- for det er jo ALLTID kvinnens feil, det vet vi jo alle, ikke sant? Må jo være den som blir voldtatt som har gjort noe galt!???

Nei vet dere hva, jeg finner meg ikke i at man skal påstå at det er nordmenn det er noe feil med, det er alltid fullt av tullinger som mener vi skal skylde på oss selv hver gang noe er et problem.

Det er OPPFØRSELEN TIL DE FREMMEDKULTURELLE SOM ER PROBLEMET, OG PROBLEMET HAR OPPSTÅTT FORDI DE ER I FLERTALL I OSLOSKOLENE.

Ved årets inntak til skolestart er 83% av de nye elevene i Oslo fremmedkulturelle.

ER det virkelig ingen som skjønner at disse barna faktisk er i flertall? Om 20 år er de voksne. Da er de i flertall i voksen alder også.

_DA_ vil vi _VIRKELIG_ få se noen spennende samfunnsendringer. LYKKE TIL, NAIVE FJOLS!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opfatter ikke meg selv som en taper. Ikke sliter jeg på kvinnefronten personlig heller. Jeg må få lov til å argumentere for en sak uten å bli koblet til saken personlig. Jeg bare argumenterer for at en gutt skal ha lov til å velge den skolen han tror han får det best på UTEN å bli stemplet som taper eller pusling av kjerringer her inne.

Hvis du leser hva jeg skriver så sier jeg fler ganger at jeg ikke forstår hverken deg elle TS sin sønn som en taper.

Men jeg aner en holdning i det du gjentar, som tilsier at du ikke vil prøve å snu på dette og se at du ,med dine holdninger, ikke er en taper.

Å tape er å gi opp, og derfor bør man ikke gi opp og gjøre seg til taper, når man ikke er dette.

Oppfatter man seg som taper, blir man dette.

Mer med teskjed kan jeg ikke gi det, og jeg syns det er bortkastet å gjenta dette ennå flere ganger.

Det får være grenser for hvor tungnemm man skal tro at andre er før man begynner å mistenke at det dreier seg om et troll, i stedet for en som vil diskutere. Så du får unskylde at jeg trodde du bare ville ha fler innelgg til å mate trolling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hetser ingen og ikke er jeg noe troll bare fordi jeg har et annet syn enn mange andre i tråden. Du kan selv lese det jentene selv sier i artikkelen TS har lenket til.

Det er et faktum at de sier de ikke ser på en gutt en gang dersom han er norsk. Det er et faktum at de uttaler at de ser på norske gutter som feige. Det er ikke hetsing å gjøre å si at de har den holdningen.

Det å reagere negativt på at noen forakter andre og syntes de er feig, er ikke hetsing. Det er en naturlig reaksjon på en fordomsfull holdning.

Hvordan kan du vite at det ikke er en trolletråd når det ikke er du som har startet den? Er du TS kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt sånt piss som folk kommer med her.

Prøver å vri dette over til at man "må gjøre noe utav seg"..

Dersom alle småjentene er hjernevasket til å synes at bare fremmedkulturelle er kule, og at de andre ikke er kule, det være seg gjennom mobbing og andre sanksjoner, vil det bety lite hva man "gjør utav seg".

Nå dikter du. Norske jenter er ikke hjernevasket... Det får da være grenser for å inbille seg ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...