Gå til innhold

Etnisk norske gutter blir tapere


Gjest lei mamma

Anbefalte innlegg

Visst er de det!

Mange jenter går rundt og snakker gebrokkent, fordi det er kult.

Det er ikke kult å snakke pen norsk.

Jeg har selv hørt ei jente si at hun synes at den muslimske måten var så mye bedre enn den norske, derfor skulle hun bli muslim, og hun hadde allerede sluttet med svinekjøtt sa hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Visst er de det!

Mange jenter går rundt og snakker gebrokkent, fordi det er kult.

Det er ikke kult å snakke pen norsk.

Jeg har selv hørt ei jente si at hun synes at den muslimske måten var så mye bedre enn den norske, derfor skulle hun bli muslim, og hun hadde allerede sluttet med svinekjøtt sa hun.

Og da gjelder selvsagt det for alle norske jenter i Norge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakker vi faktisk helt konkret om Oslo her.

Det er hovedsaklig i Oslo dette er et problem. Ikke utvid dette til å gjelde hele Norge.

Vi som bor i Oslo opplever disse problemene på nært hold.

Dere andre kan bare la være å poste i den diskusjonen her, for dere vet ikke hva dere snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du vite at det ikke er en trolletråd når det ikke er du som har startet den? Er du TS kanskje?

Med den logikken der så kan vel alt være en trolletråd.

Om TS er et troll eller ikke kan jeg ikke garantere, men jeg tror det ikke. Uansett så er det viktige spørsmål å ta stilling til fordi Norge aldri har vært borti en situasjon hvor innbyggere fra andre verdensdeler kommer inn og dominerer hele bydeler før.

NRK tok opp problemstillingen med at norske foreldre flytter ungene sine ut fra Groruddslen på TV i går. Jeg antar at ikke NRK er en trollekanal? Jeg har sterke meninger om saken så jeg skal ikke påstå at jeg argumenterer plettfritt for det går ganske fort unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakker vi faktisk helt konkret om Oslo her.

Det er hovedsaklig i Oslo dette er et problem. Ikke utvid dette til å gjelde hele Norge.

Vi som bor i Oslo opplever disse problemene på nært hold.

Dere andre kan bare la være å poste i den diskusjonen her, for dere vet ikke hva dere snakker om.

Unnskyld, men når du leser det jeg skriver (som gjest med liten g) så ser du at jeg bor i Oslo og at jeg lever i nærkontakt med innavndrere, og at problemstillingen er aktuell for meg personlig.

Men at jeg ikke tror på å legge seg flat og synes synd på seg selv i møte med oppsetsige, skremte guttunger som vet at de ikke kommer til å få jobb etter skolen, og som gjerne vil ha kjærester de faktisk har valgt selv før de blir giftet bort til noen familien har hånsplukket.

Man må møte dette med voksne holdninger og ikke med underlegent, rasistisk syt..

Er det meningen å få meg til å slutte med å argumentere fordi jeg ikke er med på å syte om at jeg er et offer? :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innvandrergutter bsnker opp norske gutter så det synger.

De norske menn er ikke vant til å forsvare sine kvinner eller stå opp for seg selv, de lever bare naivt rundt i sin fredfulle plett Norge.

Jada, norske gutter og menn er kollektivt tålmodige. Men tilslutt tiner vikingblodet, og når det når det kollektive kokepunktet vil ikke innvandrerguttene være like bråkjekke. Hvor mye bedriten oppførsel tror dere nordmenn finner seg i, før regjeringen kastes, og en skånselløs opprenskningsaksjon begynner? Når løsbikkja som tas inn i varmen biter hånden som gir den mat, slepes den ut i bakgården og skytes.

Disse allahmadrassene er våre dagers tyskertøser. Selv om de ikke vet bedre, er de med på å håne og rasere det norske.

Hvordan skal innvandrerne lære seg å bli "norske", hvis de skal klumpe seg sammen i ghettoer, og praktisere fremmedkultur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med den logikken der så kan vel alt være en trolletråd.

Om TS er et troll eller ikke kan jeg ikke garantere, men jeg tror det ikke. Uansett så er det viktige spørsmål å ta stilling til fordi Norge aldri har vært borti en situasjon hvor innbyggere fra andre verdensdeler kommer inn og dominerer hele bydeler før.

NRK tok opp problemstillingen med at norske foreldre flytter ungene sine ut fra Groruddslen på TV i går. Jeg antar at ikke NRK er en trollekanal? Jeg har sterke meninger om saken så jeg skal ikke påstå at jeg argumenterer plettfritt for det går ganske fort unna.

Poenget er jo at tråden har en skjult agenda i å hetse norske jenter, og miner mistekelig om tråden om jenter som har sex i utlandet. DERFOR tror jeg denne tråden er starten av en mann og ikke en dame, og at vedkommende ikke har noen barn som går på skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, norske gutter og menn er kollektivt tålmodige. Men tilslutt tiner vikingblodet, og når det når det kollektive kokepunktet vil ikke innvandrerguttene være like bråkjekke. Hvor mye bedriten oppførsel tror dere nordmenn finner seg i, før regjeringen kastes, og en skånselløs opprenskningsaksjon begynner? Når løsbikkja som tas inn i varmen biter hånden som gir den mat, slepes den ut i bakgården og skytes.

Disse allahmadrassene er våre dagers tyskertøser. Selv om de ikke vet bedre, er de med på å håne og rasere det norske.

Hvordan skal innvandrerne lære seg å bli "norske", hvis de skal klumpe seg sammen i ghettoer, og praktisere fremmedkultur?

Der tinet vikingblodet, ja... Det er "forfriskende" med folk som ikke spyr ut politisk korrekte holdninger :)Men som sier hva de virkelig tenker...

Herlig holdning, spesiellt når du refererer til tyskertøser. Har du ikke noen holdninger til felles med facistene?

Lurer på hvilken type madrass du er selv...

Og hvor lenge innlegget ditt får stå før det blir "ryddet" etter "reglene". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da betyr det at sønnen til TS bør bytte skole?

Jeg svarte "gjest"

Jeg har litt problemer med å forstå hvordan man kan si at noen blir taper av å velge bort en de ikke vil være sammen med på grunn av hennes rykte...

Dessuten er det vel jenter som ikke vil få et sånt rykte, så de oppfører seg annerledes. Da kan du vel date disse?

Kan ikke skjønne hvordan etinsk norske gutter taper noe som helst på å velge bort damer som har en fortid gutten ikke liker...

Det handler jo om å ta et selvstendig valg.

Problemer et nok at de etnisk norske guttene har for dårlig selvtillit og føler seg truet av de andre guttene.

Du misforstår. Her jeg bor (Bergen) ser jeg stadig at det henger en gruppe innvandrergutter med fjortissjenter. Disse er tapere. De bruker hele dagen på å henge på Torgalmenningen. Det er ikke hva jeg kaller en vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innvandrergutter bsnker opp norske gutter så det synger.

De norske menn er ikke vant til å forsvare sine kvinner eller stå opp for seg selv, de lever bare naivt rundt i sin fredfulle plett Norge.

Innvandrergutter er feige som bare det. Skal noen bankes opp så gjelder det å møte opp som en stor gjeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dette bare en norske kvinners versjon av hva man ser blant norske gutter og menn, at norske menn tyr til thaidamer og russere, og forkaster norske kvinner? Jo. Så slutt å syt. :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innvandrergutter er feige som bare det. Skal noen bankes opp så gjelder det å møte opp som en stor gjeng.

Ja de er mange, og det er umulig å 'gjøre opp på stedet'. En uoverensstemmelse blir aldri bragt av veien eller glemt, du fortsetter å risikere å møte de eller fetterne igjen og igjen. Og det er ingen voksenpersoner som ordner opp i dette, lærerne ser vekk. Det er ikke en situasjon jeg ønsker min sønn opp i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dette bare en norske kvinners versjon av hva man ser blant norske gutter og menn, at norske menn tyr til thaidamer og russere, og forkaster norske kvinner? Jo. Så slutt å syt. :kgbaby:

Men det er noen barn og helt unge voksne som er innblandet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innvandrergutter er feige som bare det. Skal noen bankes opp så gjelder det å møte opp som en stor gjeng.

Det er jo et smart trekk å møte opp i flertall. Slik sett kan man fordele eventuell skyld, påføre mer skade og unngå å selv bli alt for mye skadet.

Nei, norske menn er litt dumme i toppetasjen. Det er der skoen trykker. De er proppfulle av kvinnehat, og det er disse misogynistiske holdningene norske kvinner skyr. Dere er faktisk verre enn den gjengse muslim hva angår syn på likestilling. Og det evige maset og tjaset om maskuline verdier? Guess what, det er menneskelige verdier og er ca likt fordelt på tvers av kjønn. Kvinners aggresjon, målrettethet og egoisme har vært undertrykt i alt for lang tid. Nå velger vi menn av utenlandsk opprinnelse. Lær dere å leve med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte "gjest"

Du misforstår. Her jeg bor (Bergen) ser jeg stadig at det henger en gruppe innvandrergutter med fjortissjenter. Disse er tapere. De bruker hele dagen på å henge på Torgalmenningen. Det er ikke hva jeg kaller en vinner.

:skratte: Det er jo meg som har vært gjest helt siden innlegg #80 og fram til nå.

Og du virker så komplett tungnemm at jeg ikke gidder å diskutere med deg mer.

Er det umulig å forstå for deg at ikke alle har et svart-hvitt syn på verden der innvandrere er enten slemme og farlige eller snille stakkarer som trenger "integreringshjelp"??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo et smart trekk å møte opp i flertall. Slik sett kan man fordele eventuell skyld, påføre mer skade og unngå å selv bli alt for mye skadet.

Nei, norske menn er litt dumme i toppetasjen. Det er der skoen trykker. De er proppfulle av kvinnehat, og det er disse misogynistiske holdningene norske kvinner skyr. Dere er faktisk verre enn den gjengse muslim hva angår syn på likestilling. Og det evige maset og tjaset om maskuline verdier? Guess what, det er menneskelige verdier og er ca likt fordelt på tvers av kjønn. Kvinners aggresjon, målrettethet og egoisme har vært undertrykt i alt for lang tid. Nå velger vi menn av utenlandsk opprinnelse. Lær dere å leve med det.

Når det gjelder slåssingen: Alt det du lister opp oppnår du ved å møte opp i flertall. Men nedsiden er jo at du blir oppfattet som feig, så "respekten" uteblir, og det er vel som regel den man prøver å (gjen)opprette. Det står respekt av en som løser problemene sine selv. Alle kan samle sammen en stor gjeng og jule opp en enslig stakkar. Det skal mer til for at en går aleine mot problemene. Man kan velge den feige løsningen, eller den langt modigere. At du velger en av de feige er ditt valg.

Og til det andre: Er få steder i verden kvinner har det bedre enn i Norge, og det er ikke takket være innvandrermenn for så si det slik. Hvis du mener norske menn undertrykker kvinner, så vær så god å gifte deg med en muslim.

Endret av Mann-87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

å møte opp i samlet gjeng for å banke innvandrere er sikkert måten å dra damer på...

Norske jenter vil sikkert ha norske gutter med betinget dom om legemsbeskadigelse på seg, fordi de er for enkelt møblert i hodet til å finne på noe annet enn å slå menn som er intressert i "deres kvinner"... Oh, jea. Veldig tiltrekkende... Not.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Det er jo meg som har vært gjest helt siden innlegg #80 og fram til nå.

Og du virker så komplett tungnemm at jeg ikke gidder å diskutere med deg mer.

Er det umulig å forstå for deg at ikke alle har et svart-hvitt syn på verden der innvandrere er enten slemme og farlige eller snille stakkarer som trenger "integreringshjelp"??

Hva er det du prater om? Du misforstod mitt innlegg, jeg prøvde å forklare slik at du skulle forstå hva jeg mente. Jeg sier hva jeg mener er en taper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dette bare en norske kvinners versjon av hva man ser blant norske gutter og menn, at norske menn tyr til thaidamer og russere, og forkaster norske kvinner? Jo. Så slutt å syt. :kgbaby:

Det er da ikke noen bydeler som er dominert av gjenger med russerinder og thaidamer. Ser ikke helt sammenligningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du prater om? Du misforstod mitt innlegg, jeg prøvde å forklare slik at du skulle forstå hva jeg mente. Jeg sier hva jeg mener er en taper.

Ok, da beklager jeg. Jeg misforstod innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...