Gå til innhold

Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?

Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?  

87 stemmer

1. 1. Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?

• Jeg tror egentlig ikke guttene i Syden ligger under for hore/madonna-tankegang, det er det bare søstrene og fedrene og mødrene deres som gjør.
      3
    • Det er spennende å bli sjekket opp av gutter som ikke har så altfor mye respekt for deg.
      5
    • Norske gutter har for mye respekt for jentene, de ser som regel på jentene som likeverdige og det er turnoff.
      7
    • Man er villere i Syden rett og slett fordi det er varmt og man er langt hjemmefra, de lokale guttene er bare på rett sted til rett tid. Og hva de tenker om oss bryr vi oss ikke om.
      66
    • Det er vanskelig å si nei til gutter som er pågående. Hvis norske gutter hadde vært like pågående ville det blitt Syden hver dag også her hjemme.
      9
    • Det er fint med noenlunde likestilling til hverdags, men så trenger man en ferie innimellom, og det funker best med menn fra mindre likestilte kulturer. Likestillingen gjør noe med de norske mennene.
      5

Anbefalte innlegg

Gjest Bianca28
Skrevet

I Norge har det aldri vært machokultur...nordmenn har alltid vært passive og beta overfor kvinnene...derfor er de dotter.

JESUS CHRIST

Gjest Bianca28
Skrevet

Menn fra sørlige strøk er moro som sextoys! De vet mye mer om det å ha gode ONS enn norske gutter som bare sikler i fylla... Jeg foretrekker faktisk å ha sex med disse annet enn kjæresten da ;-)

Dette gjelder ikke tyrkere og muslimer. De fleste norske jeg kjenner er livredde for tyrkiske menn, og ingen norsk jente blir anbefalt å å alene på slike steder. Ville ikke rørt en tyrker med den kuluren og den holdningen til kvinner de har.

Skrevet

Hehe, man vet at man har pirket borti et tema jenter ikke liker når man utsettes for slike drittpakker. :gjeiper: Det er heller ikke den første i denne tråden. Som jeg skrev sist: Det går fint an å se denne skjevheten og undre seg over den uten at man selv er en håpløs nerd som sitter frustrert på gutterommet og runker. Ja, det er faktisk helt naturlig at menn med selvrespekten i behold legger merke til dette, jeg kan love deg at menn i Sør-Europa ville rast om det hadde vært antydning til tilsvarende takter fra deres kvinner. Det virker som du ønsker at norske menn skal være så til de grader indoktrinert, føyelige og tilpasset norske kvinners behov at de ikke engang legger merke til denne skjevheten. :gjeiper:

hææ Mener du at norske menn skal klikke om norske damer ligger med andre enn nordmenn? Om en singel norsk dame som ikke har en dritt med deg å gjøre ligger med en spanjol, hvorfor er dette din business?

Ikke snakk om at noen skal være føyelig den ene eller den andre veien. jeg krever ikke at fremmede norske menn skal føye meg og det er heller ikke rett at fremmede menn krever at samtlige norske jenter føyer seg dem. Alle har lov å bestemme over sine egne liv.

DERES kvinner my ass. Deres kvinner er utelukkende kjærestene deres. Bare fordi jeg er norsk og du er norsk, betyr ikke det at jeg er din kvinne. jeg er min egen kvinne

Nei, jeg hverken mener eller skriver at norske menn skal oppføre seg som de søreuropeiske. Som jeg skrev:

Det er nok ikke riktig at jeg forutsetter et psykologisk eierskap overfor norske kvinner og deres seksualitet, i hvert fall ikke hvis du med eierskap mener rett til å bestemme over dem på noe som helst vis. Hvis du med eierskap mener tilhørighet, slik vi kan føle tilhørighet til andre nordmenn slik at vi f.eks føler stolthet over norske idrettsutøvere som gjør det bra eller sørger litt når de gjør det dårlig, greit, da forutsetter jeg nok et slags eierskap. Men altså, ikke i betydningen rett til å bestemme eller kontrollere.

Tenk deg at du går på en skole der halve elevmassen er etnisk norsk og halve somalisk eller pakistansk. Tenk deg videre at de pakistanske eller somaliske jentene ikke får bli kjærester med norske, mens de norske jentene ikke bare får lov å velge hvem de vil, men i praksis like ofte velger de pakistanske eller somaliske guttene som kjæreste. Om de norske guttene skulle oppleve dette som ydmykende er ikke det det samme som at de har noe ønske om å frata de norske jentene friheten og sende dem inn i den samme undertrykte posisjon som de somaliske eller pakistanske. Man har ikke noe ønske om å frata dem friheten, men er likevel i stand til å føle ydmykelse. Man kan snakke om "våre" og "deres" jenter selv om man anerkjenner jentenes (i hvert fall våre jenters) frihet og rett til å gjøre hva de vil.

Gjest Bianca28
Skrevet

Man skal ikke ha eierskap til noen fra sitt eget land hverken på den ene eller den andre måten

Skrevet

Det er nok ikke riktig at jeg forutsetter et psykologisk eierskap overfor norske kvinner og deres seksualitet, i hvert fall ikke hvis du med eierskap mener rett til å bestemme over dem på noe som helst vis. Hvis du med eierskap mener tilhørighet, slik vi kan føle tilhørighet til andre nordmenn slik at vi f.eks føler stolthet over norske idrettsutøvere som gjør det bra eller sørger litt når de gjør det dårlig, greit, da forutsetter jeg nok et slags eierskap. Men altså, ikke i betydningen rett til å bestemme eller kontrollere.

Tenk deg at du går på en skole der halve elevmassen er etnisk norsk og halve somalisk eller pakistansk. Tenk deg videre at de pakistanske eller somaliske jentene ikke får bli kjærester med norske, mens de norske jentene ikke bare får lov å velge hvem de vil, men i praksis like ofte velger de pakistanske eller somaliske guttene som kjæreste. Om de norske guttene skulle oppleve dette som ydmykende er ikke det det samme som at de har noe ønske om å frata de norske jentene friheten og sende dem inn i den samme undertrykte posisjon som de somaliske eller pakistanske. Man har ikke noe ønske om å frata dem friheten, men er likevel i stand til å føle ydmykelse. Man kan snakke om "våre" og "deres" jenter selv om man anerkjenner jentenes (i hvert fall våre jenters) frihet og rett til å gjøre hva de vil.

Jeg syns det er rasistisk og si våre og deres i denne sammenhengen

Hehe, godt forsøk.

Skrevet (endret)

hvordan faen vet du det?

Linky!

Forresten. Mitt inntrykk har alltid vært at norske jenter i syden, puler på andre nord-europeere. De mer "eksotiske" pleier vel fjortissene å ta seg av.

Endret av Mann-87
Gjest Bianca28
Skrevet

Linky!

Forresten. Mitt inntrykk har alltid vært at norske jenter i syden, puler på andre nord-europeere. De mer "eksotiske" pleier vel fjortissene å ta seg av.

Du må ikke ta det du leser og tro dette gjelder samtlige.

Skrevet

Du må ikke ta det du leser og tro dette gjelder samtlige.

Gjorde jeg det?

Cuckold skrev: "Men skandinaviske jenter er lettere å få til sengs enn søreuropeiske, og det gjelder også for søreuropeiske menn."

Og det er det denne artikkelen også sier.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Herregud.

Ja, det er vel egentlig ikke stor mer å si..

Det fenomenet og den kvinnetypen (evt det synet på kvinnen) som blir skissert her er så utrolig langt fra hvordan jeg og de jeg omgir meg med er at jeg bare må gi meg ende over.

Betyr det at dette ikke er en reell situasjon? Hvorfor er det slik at menn kjenner seg igjen umiddelbart i trådens tema, mens kvinner febrilsk inntar skyttergravene?

Gjest Anjelika
Skrevet (endret)

Betyr det at dette ikke er en reell situasjon? Hvorfor er det slik at menn kjenner seg igjen umiddelbart i trådens tema, mens kvinner febrilsk inntar skyttergravene?

Du får det til å høres ut som om vi presenterer noen andre mulige grunner for sydensex fordi vi føler oss truffet av Cuckolds resonnement og vil forsvare vårt kjønn. Jeg har ingen interesse av det. Verden er full av idioter, jeg vil ikke beskytte dem eller tale deres sak.

Men jeg skjønner ikke at dere ikke gidder å anerkjenne engang at det i mange tilfeller faktisk bare kan være så enkelt at kvinner kan føle seg litt ville og gale når de er drita fulle og langt borte fra hjembyen og alle de kjenner. Da er det vel toppen av lykke når en eksotisk mann sleiker dem i øret. Eller at en nord-europeer gjør det, det blir vel pult like mye blant turistene som med de lokale.

Det er jo gang på gang tydelig at dere overanalyserer alt til å passe inn i deres snevre teorier, f eks i ditt spørsmål om hvorfor vi ligger i skyttergraver. Dere antar at vi forsvarer oss og kvinnekjønnet med nebb og klør, som om vi føler oss angrepet eller truffet på vegne av noen andre åndssvake personer med vagina. Vi har faktisk bare svart på TS sitt spørsmål slik vi ser det.

Og når TS er selverklært undrende og stiller et "åpent" spørsmål så må han da for faen vurdere andres innspill seriøst, ikke bare de som passer inn i hans teori. Mange av mine innvendinger har jo også bare galant blitt hoppet over. Veldig givende å diskutere med folk som lager stråmenn, er nedlatende og overser andres argumenter.

Det er vel forøvrig også en mann her som har sagt han ikke kjenner seg igjen i tankegangen, men det valgte du vel glatt å overse som en obskur abnormalitet.

Endret av Anjelika
Gjest brutal_mann
Skrevet

Du får det til å høres ut som om vi presenterer noen andre mulige grunner for sydensex fordi vi føler oss truffet av Cuckolds resonnement og vil forsvare vårt kjønn.

Det er en veldig vanlig grunn for nedsabling av undertegnede og tilfeldige meningsfeller når det kommer til negative karrakterestikker på vinner som gruppe.

Jeg har ingen interesse av det. Verden er full av idioter, jeg vil ikke beskytte dem eller tale deres sak.

Fint :)

Men jeg skjønner ikke at dere ikke gidder å anerkjenne engang at det i mange tilfeller faktisk bare kan være så enkelt at kvinner kan føle seg litt ville og gale når de er drita fulle og langt borte fra hjembyen og alle de kjenner.

At de lever ut sitt egentlige jeg når de ikke kan gjenkjennes?

Da er det vel toppen av lykke når en eksotisk mann sleiker dem i øret. Eller at en nord-europeer gjør det, det blir vel pult like mye blant turistene som med de lokale.

Kanskje?

Det er jo gang på gang tydelig at dere overanalyserer alt til å passe inn i deres snevre teorier, f eks i ditt spørsmål om hvorfor vi ligger i skyttergraver. Dere antar at vi forsvarer oss og kvinnekjønnet med nebb og klør, som om vi føler oss angrepet eller truffet på vegne av noen andre åndssvake personer med vagina. Vi har faktisk bare svart på TS sitt spørsmål slik vi ser det.

Svar som går på "nei jeg er ikke slik". Men ingenting ut fra "hva om mannfolka i denne tråden har rett, hvorfor er det slik?" Det nærmeste så langt er det du skrev noe over her.

Og når TS er selverklært undrende og stiller et "åpent" spørsmål så må han da for faen vurdere andres innspill seriøst, ikke bare de som passer inn i hans teori. Mange av mine innvendinger har jo også bare galant blitt hoppet over. Veldig givende å diskutere med folk som lager stråmenn, er nedlatende og overser andres argumenter.

Utfordringen her er vel at vi er et flertall menn som ikke kan se at verden er annerledes enn at de fleste norske kvinner glatt feier over en slesk greker, mens en gresk kvinne som feier over en oppegående nordmann vil bli utstøtt og fordømt. samt at nordmannen risikerer å bli kjeppjaget og grisebanket av alle hennes "brødre".

Spørsmålet er da, hvorfor er det slik?

Det er vel forøvrig også en mann her som har sagt han ikke kjenner seg igjen i tankegangen, men det valgte du vel glatt å overse som en obskur abnormalitet.

Husker innlegget, fikk ikke med meg at det var en mann som skrev. (Jeg er nok ikke perfekt nei. Til alles store overraskelse :cool: )

Skrevet

Du får det til å høres ut som om vi presenterer noen andre mulige grunner for sydensex fordi vi føler oss truffet av Cuckolds resonnement og vil forsvare vårt kjønn. Jeg har ingen interesse av det. Verden er full av idioter, jeg vil ikke beskytte dem eller tale deres sak.

Men jeg skjønner ikke at dere ikke gidder å anerkjenne engang at det i mange tilfeller faktisk bare kan være så enkelt at kvinner kan føle seg litt ville og gale når de er drita fulle og langt borte fra hjembyen og alle de kjenner. Da er det vel toppen av lykke når en eksotisk mann sleiker dem i øret. Eller at en nord-europeer gjør det, det blir vel pult like mye blant turistene som med de lokale.

Får nesten kommentere det siden jeg var han du refererte til. Jeg tror egentlig den godetste Cuckold har latt denne cuckold-fetisjen sin got the better of him. Den har tydeligvis tatt permanent bolig i toppetasjen hans slik at han nå "spyr ut" stadig nye cuckold-hotwife-bull scenarier på løpende bånd, nå sist i makroskopisk format (dvs. på gruppenivå) som vist i denne tråden. Vi har altså tre aktører; a) den kollektive bullen (den abstrakte `Tyrkeren`, MACHO), som hundser, fornedrer og staker opp b) den kollektive norske hotwifen på sydentur (dum, løs og VILL), til dennes velbehag, som forsterkes av å ydmyke c) den kollektive norske cuckolden (tafatt, passiv, androgyn, femikladd) på det groveste mens denne sitter og runker stille i hjørnet.

Jeg tror bruker Cuckold er på skovtur her. Han søker den mest abstrakte og minst plausible forklaringen på fenomenet (HVIS fenomenet finnes da) på tross av at langt mer sannsynlige forklaringer ligger åpent i dagen. Det er kanskje så enkelt - som flere allerede har vært inne på - at disse jentene gjør akkurat det samme som mange gutter gjør når de er vel innlosjert i Aiya Napa: de slår seg løs. Jentene (og guttene) er kan hende løse i en annen forstand; de er av typen jente som lar trusa falle just like that, hjemme som borte. Jeg tror ikke et øyeblikk at disse jentene skjenker cuckold-scenariet en tanke. Faktisk tror jeg ikke at de har en tanke i hodet i det hele tatt når shotsene er svelget unna: hjernen går nemlig på sparebluss siden blodstrømmen kjører firefelts motorvei ned til dåsa.

Men jeg synes likevel at fenomenet er verdt en diskusjon, så all ære til Cuckold for å sette i gang en interessant tråd. Han er dessuten en av dem som bidrar til å høyne kvaliteten på forumet her, så ingenting av dette er vondt ment. Men han er altså ute å sykler i denne tråden.

Gjest Ludovie
Skrevet
Svar som går på "nei jeg er ikke slik". Men ingenting ut fra "hva om mannfolka i denne tråden har rett, hvorfor er det slik?" Det nærmeste så langt er det du skrev noe over her.

Men i all verden. Når man leser et innlegg som startinnlegget, slår det meg (og tydeligvis mange andre), at virkelighetsoppfatningen til den som har skrevet det er helt fjern, og noe man overhodet ikke kan kjenne seg igjen i. Og da sier man jo fra om det. Det er helt meningsløst å skulle begynne å forutsette at scenarier stemmer, når det ligger såpass fjernt fra virkeligheten som det gjør.

For eksempel det med at dette delvis handler om å straffe norske menn. Hallo? Jeg har null interesse av å straffe norske menn, og HVIS jeg en gang skulle fått en såpass syk tanke i hodet, ville heftig sex med tyrkere vært omtrent det siste jeg ville ha vurdert i sakens anledning.

Gjest Anjelika
Skrevet (endret)

Jeg er enig med deg Flanør, og også i at dette kunne vært en interessant diskusjon.

Gitt at Cuckold ikke allerede hadde lagt alle premissene og nekter å rokke ved dem selv om de er høyst diskuterbare i seg selv allerede før den fjerne konklusjonen basert på dem er tatt.

I tillegg så har jeg jo faktisk underholdt ideen om at det kan stemme at mange menn tenker at vi er "deres" kvinner og at det er kjempeydmykende at de ikke eier oss, selv om de jo ikke vil eie oss, men det blir jo feigt når tyrkerne eier sine.. eller hva det nå går ut på. Om jeg spør om en utbrodering av dette for å kunne diskutere det bedre så beskylder jeg visst bare ts for å ikke få pult eller så er jeg dum, så jeg har gitt litt opp den.

MEN sånn uansett: Selv om jeg skulle ta påstanden for god fisk så ser jeg logiske brister, og spør om de f eks har tenkt over om kvinner tenker på seg som deres damer på samme måte. Hele argumentet faller jo i grus om damer flest faktisk ikke tenker at de gjør noe mot sine landsmenn når de puler en annen. Og det er det jeg har en sterk mistanke om at de ikke gjør. Som flanør er inne på så tror jeg ikke de tenker spesielt mye i det hele tatt. Mye sydenpuling skjer vel uten overlegg eller en bevisst tanke i det hele tatt :fnise:

Endret av Anjelika
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Utfordringen her er vel at vi er et flertall menn som ikke kan se at verden er annerledes enn at de fleste norske kvinner glatt feier over en slesk greker, mens en gresk kvinne som feier over en oppegående nordmann vil bli utstøtt og fordømt. samt at nordmannen risikerer å bli kjeppjaget og grisebanket av alle hennes "brødre".

Spørsmålet er da, hvorfor er det slik?

Jeg klipper grovt i innlegget ditt jeg, håper ikke det blir sett på som en eller annen teknikk for å ta ting ut av sammenheng !? ;)

Jeg har prøvd å få svar på det flere ganger, men jeg mangler det fortsatt. Hvor har dere det fra at flertallet, eller evt veldig mange, norske kvinner gjør dette? Jeg har aldri feid over hverken en greker, eller en tyrker. Jeg har ikke engang beveget meg så langt som til en spanjol eller en italiener. Og la oss si det sånn, jeg er ikke den eneste jeg kjenner. Det dere framstiller er for meg så langt fra virkeligheten, at jeg ikke klarer å ta det seriøst.

Så det får meg til å lure. Hva slags norske kvinner er det egentlig dere kjenner? Og ikke minst, hvor har dere disse tallene deres fra? For hvis dette er typisk for de kvinner dere kjenner, så tviler jeg på at de er representative for flertallet. Iallefall ikke de jeg kjenner. Og siden jeg prøvde å google det, men ikke fant noen tall over hvor mange som reiser på ferie og har sex med lokalbefolkningen, så må jeg nesten anta at min virkelighet er minst like riktig som deres.

Og nei, jeg er ikke uenig i at det iallefall i deler av disse landene dere beskriver så er situasjonen slik dere framstiller den. Norske kvinner kan lettere få seg sex enn det norske menn kan. Noe av den samme problemstillingen finner man vel igjen f.eks. i en del asiatiske land, da med motsatt fortegn. Hvorfor det er slik? At man har muligheten betyr imidlertid ikke at man gjør det, og jeg kan ikke helt skjønne at et flertall norske kvinner så totalt skulle miste all selvkontroll bare fordi de er på ferie. At noen gjør det, det tviler jeg imidlertid ikke på. Og jeg tviler heller ikke på at de som har en slik oppførsel i Norge også tar den med seg på ferie...

At dette har noen som helst sammenheng med hore/madonna til cuckold tviler jeg imidlertid sterkt på.

Gjest Bianca28
Skrevet

Gjorde jeg det?

Cuckold skrev: "Men skandinaviske jenter er lettere å få til sengs enn søreuropeiske, og det gjelder også for søreuropeiske menn."

Og det er det denne artikkelen også sier.

du må ikke tro alt du leser som sagt. Vedkommende som har skrevet den artikkelen har vel ikke noe fasitsvar

Gjest Bianca28
Skrevet (endret)

Hehe, godt forsøk.

Jeg mener det. Bare fordi vi er fra forskjellige land betyr ikke at vi har forskjellige mentale eller fysiske egenskaper. Syns ikke det skal være sånn mitt og vårt. Vi alle er individer som ikke skal behøve å føle seg så forpliktet til hjemlandet at man ikke kan omgås, deite eller ligge med folk fra andre land om man vil det. Vi er så heldige i Norge at vi har frihet til dette. Jeg ser det ikke som noe positivt at enkelte land har en kultur der de behandler kvinner som noen som må holdes i tøylene.

Endret av Bianca28
Gjest Bianca28
Skrevet (endret)

Det er da flere menn her som ikke kjenner seg igjen også vel? De mennene som faktisk gjør det har et problem med seg selv

Endret av Bianca28
Gjest brutal_mann
Skrevet

Det er da flere menn her som ikke kjenner seg igjen også vel? De mennene som faktisk gjør det har et problem med seg selv

Så det er menn sitt problem at norske kvinner heller feier over sleske grekere en staute nordmenn :klø:

Skrevet

Hei, ta en titt på spørsmålene i pollen. Du er ikke den første som har tenkt tanken at det for mange jenter bare kan være at de driter i at de blir sett ned på av sydenguttene, at det bare handler om at de er langt hjemmefra og at det er varmt. Det er faktisk jeg som har formulert det alternativet. 0g mange som har stemt på det.

Dine innvendinger gikk på noe annet, du skrev blant annet:

Jeg føler vi snakker forbi hverandre litt. Synes du har et veldig snevert syn på dette, i konspirasjonsteoriene dine ligger det noen premisser som du leser alt ut fra når det ikke nødvendigvis er slik at det akkurat er den delen med manglende respekt som gjør norske kvinner våte. Snarere tvert imot, jeg synes stadig jeg leser syting her om at italienerne etc. er så mye mer sjarmerende, høflige, behandler damene med mer respekt enn nordmenn osv. Når de trekker ut stolen på restaurant og sier at hun er mucho bella, så føler den norske kvinnen seg som en prinsesse, ikke en hore. At han som sjekker henne opp i noen tilfeller ser på henne som det er ikke nødvendigvis noe den norske kvinnen plukker opp, og i verste fall er det noe hun velger å ignorere fordi hun gir blanke faen.

Men dette var jo også bare et av mine alternativ. Hvis du legger merke til det beskrev jeg jo denne gruppen allerede i startinnlegget:

Men dessverre er det også en del naive jenter, jenter som feiltolker situasjonen og tror den lokale syden-don juanen har stor respekt for dem og umulig kan ligge under for hore/madonna-tenkning så galant og oppvartende som han er. Disse jentene tenker neppe over hvorfor dette bare går én vei, hvorfor de lokale jentene ikke på samme måte ligger med skandinaviske gutter. Disse lokale guttene, som ofte konkurrerer seg imellom om hvem som får nedlagt flest skandinaviske jenter i løpet av en sesong, ville gått av skaftet om de kom over sin søster sammen med en skandinavisk gutt. Dette er altså en ensidig "kulturutveksling": Menn i Middelhavslandene puler våre damer i stor stil, mens de passer godt på sine egne, så om skandinaviske gutter puler noen i Syden er det som regel nordeuropeiske jenter.

Jeg har altså ikke konkludert med at det bare finnes ett motiv for alle norske jenter i Syden, jeg har påpekt at det hele maker sense dersom de er masochistiske og har en glede av å pule menn som har mindre respekt for dem. Det har det da også vært innlegg i tråden som har bekreftet. Så har jeg påpekt at det nok også for mange bare kan dreie seg om naivitet og manglende forståelse for forskjellene mellom Nord- og Sør-Europa. Og i tillegg holder jeg altså, som du ser i pollen, muligheten åpen for at det for manges del bare er at de ikke bryr seg om hvordan sydenguttene ser på dem. At jentene rett og slett bare er vant til å kunne få i pose og sekk og ikke tenker over at de premierer menn fra de minst likestilte kulturer ved å være like villig til å pule dem, selv om man vet hva slags syn de har på kvinner.

Slik dette fungerer, både i forholdet mellom Nord- og Sør-Europa og kanskje i enda sterkere grad i forholdet mellom innvandrere og etnisk norske, er det faktisk ingen som kommer bedre ut av det enn guttene fra de mest mannsjåvinistiske kulturene. Det er de som er vinnerne og skummer fløten av Nord-Europas kvinnefrigjøring. I gamle dager, da det ikke hadde vært noen kvinnefrigjøring eller seksuell revolusjon noe sted, måtte guttene stort sett nøye seg med prostituerte. I vår tid får disse guttene derimot tilgang på villige jenter som i mange tilfeller til og med forteller dem at de er å foretrekke fordi de er mer "menn".

Så lenge disse guttene bare får fordeler, både får ha sine egne jenter i fred, og samtidig får full tilgang til andres, ville det jo være ufattelig dumt av dem å gå med på å gi sine egne kvinner noen som helst antydning til økt frihet. De "får ut steamen" og kan boltre seg fritt med frigjorte skandinaviske kvinner, og beholder samtidig grepet om sine egne. De får med andre ord det beste fra begge verdener. Man lever fett som gratispasasjerer på Nord-Europas kvinnefrigjøring, og i stedet for å oppleve sine fordommer som et hinder er de snarere en fordel i kampen for å nedlegge nordiske jenter. For de får noe fremmed ved seg som de nordiske jentene finner tiltalende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...