Klips Skrevet 24. mai 2005 #341 Del Skrevet 24. mai 2005 Åh' date=' så herlige planer. Jeg elsker en sånn sniktitt inn i hva folk tenker om livet sitt. Det er inspirerende, du har mange like tanker som meg, og så satte du meg i gang med noen nye også. Herlig!![/quote']100% enig. Blir lykkelig langt inni meg når jeg snubler over sånne deilige, inspirerende innlegg. Og det langtur-drømme-innlegget stjeler jeg i sin helhet inn til min egen dagbok, for å ha det tett til hjertet fremover. Håper det er ok, hvis ikke får du gi beskjed, så skal jeg slette det. Hvis du er her, da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 1. august 2005 Forfatter #342 Del Skrevet 1. august 2005 Hva skjer a? Hvorfor er dagboka mi borte fra K-O-gruppa?? Kanskje den kommer fram nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 1. august 2005 Forfatter #343 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) S Endret 1. mars 2014 av kiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 4. august 2005 #344 Del Skrevet 4. august 2005 Kjekt med ny leilighet selv om det ikke ble kjøp på dere i denne omgangen da. Regner med det er godt å slippe å dele kjøkken med andre? Har dere lyst til å bli i Trondheim, eller er det andre steder som frister? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 4. august 2005 Forfatter #345 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Har dere lyst til å bli i Trondheim, eller er det andre steder som frister? ← G Endret 1. mars 2014 av kiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 4. august 2005 Forfatter #346 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) I Endret 1. mars 2014 av kiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 4. august 2005 #347 Del Skrevet 4. august 2005 Du har vært savnet! :TooHappy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 12. august 2005 Forfatter #348 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) t Endret 1. mars 2014 av kiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 18. august 2005 #349 Del Skrevet 18. august 2005 Endelig fant jeg fram igjen til deg etter omleggingen her inne - jeg liker dårlig at "vis egne innlegg" er borte. Det er for mange å spore opp fra gang til gang... Men jeg elsket "før jeg dør"-listen din, fikk masse inspirasjon til å lage min egen. Kanskje jeg snikstjeler litt av den inn til meg selv? Jeg opplevde også å få enda bedre kontakt med studievenninner etter at studiet ble avsluttet. Vi hadde god kontakt som studenter også, ikke for det, men det er liksom enda viktigere å ha noen som vet hva man snakker om når man er ute i arbeidslivet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 19. august 2005 #350 Del Skrevet 19. august 2005 KIRI! *happy, happy* det var länge sen jag såg nåt från dig. har inte tid att skriva mer än hej hej vännen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 21. august 2005 Forfatter #351 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) I Endret 1. mars 2014 av kiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 25. august 2005 Forfatter #352 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Til lørdag skal vi på seiltur med Christian Radich Endret 1. mars 2014 av kiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter #353 Del Skrevet 19. oktober 2005 Stjålet fra Imari i Camelias dagbo: Jeg tror at vi mennesker går gjennom faser av livet hvor vi tenker mye på hvem vi er, hva vi gjør og om vi lever det livet vi vil. Noen ganger tenker jeg på livet nesten som et orienteringsløp: vi har noen mål/poster vi vil oppnå, og som vi jobber for å nå. Noen ganger må man stoppe opp og se på kartet, se seg litt rundt i terrenget, orientere seg og kanskje skifte kurs for å nå den posten man vil. Andre ganger går det lett og greit, og man bare farer over alle små groper og høyder i terrenget. Åh, så utrolig bra skrevet!!! Jeg har nettopp hatt en slik pause for å sjekke om kart, terreng og kompass stemmer. Tatt ut ny kurs og samkjørt den med Jop. Føles fantastisk etterpå når man har den gode følelsen av å vite at man er på rett vei. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 20. oktober 2005 #354 Del Skrevet 20. oktober 2005 Godt å se du fortsatt er like reflektert og god Kiri. Klem fra Meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 9. november 2005 #355 Del Skrevet 9. november 2005 Savner tankespinneriene dine jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 9. november 2005 #356 Del Skrevet 9. november 2005 Savner tankespinneriene dine jeg ← Håper alt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 9. november 2005 Forfatter #357 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) f Endret 1. mars 2014 av kiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 9. november 2005 Forfatter #358 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Er det noe som heter "tidlig 30-års krise"? Eller 28-års krise?? Endret 1. mars 2014 av kiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 10. november 2005 #359 Del Skrevet 10. november 2005 Håper det ikke er noen alvorlig krise? "alders"-kriser kommer vel til forskjellig tid til forskjellige personer. Jeg blir iallfall påvirket av miljøet rundt meg. For to år siden var vi unge og ingen hadde barn. Nå som to år er gått og over halvparten av vennene våre har fått barn, så merker man jo at vi er blitt eldre og man tenker mer på det selv om når man skal prøve å få barn etc. Ikke noe stress fra min side ennå, men tror jeg hadde hatt samme følelsen om jeg var 20 eller 30 og var i samme tilfellet. Håper du ikke sliter deg ut med jobben din? Merker det selv for tiden at det er lite overskudd når man kommer fra jobb. Går jo glipp av dagslyset også, mørkt når jeg drar på jobb og mørkt når jeg drar hjem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 10. november 2005 Forfatter #360 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Ingen alvorlig kris, Chica. Endret 1. mars 2014 av kiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå