Jinx Skrevet 3. mai 2004 #201 Skrevet 3. mai 2004 Åh nå fikk jeg lyst på Jonathans Kjellerbiff!! Smakt den Kiri ?? Lykke til imorgen!! Det går nok bra
Furstina Skrevet 3. mai 2004 #202 Skrevet 3. mai 2004 Takk for mange gode klestips, Furstina. Trenger å sprite opp garderoben med detaljer, men hva er egentlig en bas-kavaj? Garderoben min vil alltid ha mest basisklær, men nå føler jeg at jeg mangler detaljene som gjør den spennende. Snart blir det andre boller. En bas-kavaj är en enkel, stilren dress-jakke. (har inte tid att skriva så mycket... mannen ropar - det är hockey... malvin ropar - han är hungrig)
Klips Skrevet 4. mai 2004 #203 Skrevet 4. mai 2004 Er ingen umulig oppgave' date= men noe jeg burde ha gjort for lenge siden og en del plukk. Ja, men så har du jo gjort det! Er ikke det fint, da?
Gjest Meg Skrevet 5. mai 2004 #205 Skrevet 5. mai 2004 Visste jeg det ikke! Veilederen din ble imponert over jobben du hadde gjort Tror ikke det kun er ambisiøse tanker du har Kiri, du gjennomfører dem og du :-) Syns du skal si i fra hva du føler til moren din jeg, kanskje hun ikke er klar over det selv? Uansett feil måte å oppmuntre barna sine ved alltid å sette spørsmålstegn til hva du gjør... Stå på Kiri, du gjør en kjempejobb!!!!
kiri Skrevet 5. mai 2004 Forfatter #208 Skrevet 5. mai 2004 (endret) Reisesteder i sommer: Endret 1. mars 2014 av kiri
Gjest Camelia Skrevet 5. mai 2004 #209 Skrevet 5. mai 2004 Men du vet; imponerende byggeplass = sannsynligvis har noen oppdaget at Kiri også er pokker så imponerende, ettersom hun har fått jobb på denne imponerende byggeplassen! Tusen millioner lykker til med studieinnspurt! :blomst_opp:
Furstina Skrevet 8. mai 2004 #212 Skrevet 8. mai 2004 Nok en nydelig dag her i trøndelag:) I går var det så varmt at da jeg satt ute og leste måtte jeg sitte der det var vind. Lå ute på gresset og leste --> HERLIG! Så läste jag statistik... liggandes på gräsmattan utanför universitetet i solskenet. Det är härligt. Härligt med vårens första riktiga värme - eller är det försommar? Hoppas du har en fortsatt härlig helg Kiri!
Klips Skrevet 11. mai 2004 #215 Skrevet 11. mai 2004 Helt utrolig hvor innviklet det går an å svare på det spørsmålet! Hvert svar får meg til å stille ett nytt spørsmål. Akkurat sånn var det da jeg søkte lånekassen om rentefritak også. Bare omvendt. Hver gang jeg svarte var det noe annen informasjon de manglet. Bare at de ikke spurte. Jeg hørte bare ingenting, så måtte jeg selv ringe og purre, og så fikk jeg høre, neeeeei, skal vi se, du mangler.... fx. lønnsslipp for desember. MEN JEG HAR JO SKREVET AT JEG IKKE TJENTE NOE I DESEMBER. Flaut å si det, utmattingstaktikken deres vant, plutselig var det gått så lang tid siden sist at jeg ga opp. Er ca. tre år siden nå. Kanskje jeg skal begynne på'n igjen, eller er saken min foreldet?
kiri Skrevet 11. mai 2004 Forfatter #218 Skrevet 11. mai 2004 (endret) slettet Endret 1. mars 2014 av kiri
Klips Skrevet 12. mai 2004 #219 Skrevet 12. mai 2004 Jeg har nok ikke forandret levestandarden mye fra studietiden, kiri. Sparer inn på absolutt alt unntatt ferier. Synes jeg har ganske god oversikt over økonomien, liker å sitte å regne på det, greit å spare når man har et mål. Vi må kjøpe bil nå, men vi har tenkt å spare til den, ikke ta opp lån. Vi eier jo leiligheten, og har huslån. Liker å se andres regnestykker også, spesielt de sparsommelige, for å bli inspirert til å bli enda mer av en Skrue selv. Har kopiert økonomitipsene ja. Har du tenkt å betale 5000 på studielånet hver måned? Og spare 1500 i måneden? Hvis man betaler mer enn nødvendig til lånekassen, går da det overskytende rett til avdrag, og ikke til renter? Nå skal jeg gå og spise lunsj, så skal jeg lese det med liten skrift.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå